Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2017

Παπαδημητρίου: Αποτέλεσμα σκληρής εργασίας οι καταθέσεις μου στην Αμερική

«Εσείς έπρεπε να βγείτε πρώτος και να συγκρατήσετε τον Τσίπρα από την λασπολογία - Κι αν δεν σας άκουγε έπρεπε να υποβάλετε την παραίτηση σας» του απάντησε ο αντιπρόεδρος
της ΝΔ  και πρόσθεσε: «Είστε η πιο ζάμπλουτη Κοινοβουλευτική Ομάδα»Για «κραυγές» που στόχο έχουν τον εντυπωσιασμό κατηγόρησε τον Αδωνη Γεωργιάδη ο Δήμήτρης Παπαδημητρίου απαντώντας παράλληλα στις αναφορές του αντιπροέδρου της Νέας Δημοκρατίας για το «ογκώδες» πόθεν έσχες του.





«Είμαι υποχρεωμένος να απαντήσω στις κραυγές εντυπωσιασμού του κ. Γεωργιάδη» είπε ο υπουργός Οικονομίας για να εξηγήσει: «Ξέρει ότι τα χρήματα που εγώ και η σύζυγός μου έχουμε στις ΗΠΑ και το ιδιωτικό συνταξιοδοτικό πρόγραμμα δεν έφυγαν από την χώρα και πήγαν στην Αμερική αλλά είναι αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς στην Αμερική. Φορολογήθηκαν και φορολογούνται με τους υψηλότερους συντελεστές στις ΗΠΑ. Εγώ δεν είμαι σε offshore, ούτε σε Panama ή Paradise Paper ή στην «Λίστα Λαγκάρντ». Ο κ. Γεωργιάδης χρειάζεται και μαθήματα απλής αριθμητικής. Προφανώς δεν ξέρει να προσθέτει και να αφαιρεί».

Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα ο κ. Γεωργιάδης είχε υποστηρίξει μεταξύ άλλων: «κ. Παπαδημητρίου είστε ένας άνθρωπος του σκληρού καπιταλισμού. Διαβάζω από το πόθεν έσχες τις καταθέσεις σας και μου βγαίνουν 5 εκατομμύρια. Να τα έχετε και να τα χαίρεστε λέω εγώ γιατί δεν είμαι σαν κι εσάς. Είναι ηθικό ο υπουργός της Ελλάδας να έχει συνταξιοδοτικό πρόγραμμα στην Αμερική; Εσείς έπρεπε να βγείτε κ. Παπαδημητρίου πρώτος και να συγκρατήσετε τον Τσίπρα από την λασπολογία. Κι αν δεν σας άκουγε έπρεπε να υποβάλετε την παραίτηση σας».
«Ήταν ηθικό που την εποχή των αγανακτισμένων ο κ. Τσακαλώτος είχε στην Black Rock 700.000 ευρώ; Να τα χαίρεται κι αυτός. Ο κ. Τσακαλωτος, υπουργός Οικονομικών τις καταθέσεις τις έχει στο Λονδίνο. Γιατί, υπουργέ Τσακαλώτε δεν εμπιστεύεστε το ελληνικό τραπεζικό σύστημα;» συνέχισε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας για να συμπληρώσει: «Ο κ. Σταθάκης είναι ο μοναδικός έλληνας που ξέχασε ένα εκατ. στο συρτάρι. Και η επιτροπή σας είπε κ. Πρόεδρε ότι δεν πειράζει. Θα ελεγχθεί. Και ο κ. Χουλιαράκης τις καταθέσεις στο εξωτερικό τις έχει. Μα ένας του οικονομικού επιτελείου να μην έχει τα λεφτά του στην Ελλάδα; Θα μείνω στον αγαπημένο μου Παπαδημούλη. Πρώτος- πρώτος βγήκε να κάνει tweet. Και μου έχει 1,5 εκατ ευρώ στις Βρυξέλλες και μου πουλάει και πνεύμα για το τι είναι ηθικό και τι ανήθικο. Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί. Είστε η πιο ζάμπλουτη Κοινοβουλευτική Ομάδα.  Αν αθροίσουμε τις περιουσίες των μελών της Κ.Ο Συριζα έχετε όλοι μαζί πιο πολλά λεφτά από όλους τους ανθρώπους των λαϊκών αγορών».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου