Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017

Άνδρας με πέος «κάτω από πέντε εκατοστά» αποκαλύπτει πώς απέκτησε μια υπέροχη ερωτική ζωή

Από την ιστορία του μπορεί να διδαχθεί ή και να παραδειγματιστεί μια αρκετά μεγάλη μερίδα των ανδρών.Την ιστορία του από την οποία μπορεί να διδαχθεί ή και να
παραδειγματιστεί μια αρκετά μεγάλη μερίδα των ανδρών μοιράστηκε ένας αναγνώστης της Guardian στην στήλη «My Life in Sex», όπου δημοσιεύονται ανώνυμα εξομολογήσεις ανδρών και γυναικών σχετικά με τη σεξουαλική τους ζωή.





Ο άνδρας, ο οποίος γεννήθηκε ουσιαστικά χωρίς πέος και μετά από χειρουργική επέμβαση απέκτησε ένα μόριο μόλις 4,5 εκατοστών, αφηγείται πως κατάφερε να ξεπεράσει τους ενδοιασμούς του και την ντροπή του για να αποκτήσει τελικά, μετά από αρκετά χρόνια, μια πλήρως ικανοποιητική σεξουαλική ζωή και μια υπέροχη σχέση.

Διαβάστε παρακάτω την εξομολόγηση του άνδρα που έγινε υπό καθεστώς ανωνυμίας στη στήλη του Guardian

«Γεννήθηκα με αρκετές αναπηρίες, σε μια εποχή που η χειρουργική δεν είχε σημειώσει ακόμα την πρόοδο που έχει πετύχει σήμερα. Μερικές από τις αναπηρίες μου ήταν εμφανείς (παραμόρφωση της σπονδυλικής στήλης, μη λειτουργική ουροδόχο κύστη) ενώ άλλες όχι και τόσο. Το πέος μου ήταν σχεδόν ανύπαρκτο. Στην εφηβεία, μου δημιούργησαν ένα μικρό (κάτω από πέντε εκατοστά) αλλά λειτουργικό μόριο.

Στο σχολείο έπεσα θύμα bullying, αλλά όχι σε τεράστιο βαθμό. Απέφευγα τις συγκρούσεις και έβαζα τα δυνατά μου να γίνομαι συμπαθής. Ωστόσο δεν βγήκα ποτέ με ένα κορίτσι, φοβούμενος ότι θα με κοροϊδέψει. Η πρώτη μου σεξουαλική επαφή ήταν στα 18 μου, με μια υπέροχη γυναίκα κοντά στα 40. Σοκαρίστηκε όταν της είπα ότι ήμουν παρθένος.
Για μένα ήταν η πιο ασφαλής επιλογή: ώριμη, έμπειρη και τρυφερή.

Μόλις ξεπέρασα αυτό το τεράστιο εμπόδιο, άρχισα να εξερευνώ τη σεξουαλικότητά μου με περισσότερη σιγουριά. Την επόμενη δεκαετία, γνώρισα περίπου πέντε γυναίκες. Έμαθα να είμαι ευαίσθητος και επιδέξιος εραστής, επειδή ήμουν αναγκασμένος να το κάνω.

Είχα μερικές σοβαρές σχέσεις και το σεξ δεν υπήρξε ποτέ πρόβλημα. Στις μέρες μας, που δίνεται τόση σημασία στην τελειότητα της εξωτερικής εμφάνισης και στις σωματικές αναλογίες, νομίζω ότι πολύς κόσμος έχει χάσει το νόημα.

Αυτήν την περίοδο βρίσκομαι σε μια σοβαρή σχέση που εύχομαι να κρατήσει για πάντα. Μου λέει ότι το σεξ μαζί μου είναι το καλύτερο που έκανε ποτέ. Μεγάλωσα τρομοκρατημένος, νομίζοντας ότι ποτέ δεν θα με ήθελε καμία γυναίκα.

Είμαι ευγνώμων που γνώρισα τόσο πολλές υπέροχες, μη επικριτικές γυναίκες που μου έδειξαν ότι οι φόβοι μου ήταν αβασιμοι. Το θέμα δεν ήταν ποτέ τι μου έλειπε, αλλά το τι διέθετα.

Προσπαθώ να κάνω τη γυναίκα που είναι μαζί μου στο κρεβάτι να νιώσει αγαπητή και ποθητή, να την φτάσω στα όριά της ξανά και ξανά, με τρόπους που μόνο κάποιος ο οποίος έχει βιώσει αυτούς τους φόβους κατανοεί πόση αξία έχουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου