Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΣΡ.ΧΑΤΖΗΔΑΒΑΡΗΣ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΌΤΗΤΑΣ

ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΣΡ.ΧΑΤΖΗΔΑΒΑΡΗΣ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΌΤΗΤΑΣ
Αγαπητές φίλες και αγαπητοί φίλοι του ∆ήμου Παιανίας, συνδημότισσες και συνδημότες των δημοτικών ενοτήτων Παιανίας και Γλυκών Νερών,

Με πλήρη συναίσθηση ευθύνης πως η εποχή μας δεν αφήνει κανένα περιθώριο στην μετριότητα, την ολιγωρία και κακοδιαχείριση, σας γνωστοποιώ την απόφαση μου να διεκδικήσω την ανάληψη της διοίκησης του ∆ήμου Παιανίας, (δημοτικές ενότητες Παιανίας και Γλυκών Νερών) στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές.




Στην απόφαση αυτή οδηγήθηκα μετά από επανειλημμένες συζητήσεις και προβληματισμούς που μου εξέφρασαν πολλοί συμπολίτες μου. Οφείλουμε λοιπόν να μετατραπούμε από παρατηρητές και κριτές, σε ενεργούς πολίτες, συμμετέχοντες στην εύρεση λύσεων και στην δημιουργία ενός βιώσιμου και ποιοτικά αναβαθμισμένου ∆ήμου.

Πλαισιωμένος από ικανούς συνεργάτες με ρεαλιστικές προτάσεις, με καινοτόμες ιδέες και βασιζόμενοι στην πολυετή εμπειρία μου σε θέματα διοίκησης και συνεργασίας και με την ενεργή συμμετοχή των δημοτών..... μπορούμε!

Όραμά μου είναι όπως όλοι μαζί να δημιουργήσουμε μια σύγχρονη πόλη, που να σέβεται τους νόμους, το περιβάλλον και τους πολίτες.

Παιανία 20-11-2017
Γραφείο Υποψηφίου ∆ημάρχου:
Λεωφ. Λαυρίου 80, 2ος Όροφος,
ΤΚ 19002, Παιανία
Τηλ.:+30 694 789 6421,
E-mail:athanasioshatzi@gmail.com


Με εκτίμηση
Αθανάσιος Χρήστου Χατζηδάβαρης
Υποψήφιος ∆ήμαρχος
Παιανίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου