Η Deutsche Post DHL αυξάνει τη χρήση του σιδηροδρομικού δικτύου για τη
μεταφορά των εμπορευματοκιβωτίων στους σταθμούς φόρτωσης επιλεγμένων
ναυτιλιακών εταιρειών.
Από τώρα και στο εξής, η DHL θα χρησιμοποιεί το
σιδηροδρομικό δίκτυο για ενοποιημένα εμπορευματοκιβώτια που θα πρέπει να μεταφερθούν από τις εγκαταστάσεις μεταφόρτωσης στη Βρέμη στους τερματικούς σταθμούς των διαφόρων ναυτιλιακών εταιρειών στο Αμβούργο και το Μπερμερχάβεν. Μέχρι τώρα τα εμπορευματοκιβώτια μεταφέρονταν οδικά στους διάφορους τερματικούς σταθμούς για θαλάσσιες μεταφορές. Επιλέγοντας να απομακρύνει τα εμπορεύματα από το οδικό δίκτυο, η εταιρεία logistics θα είναι σε θέση να εξοικονομήσει περίπου 365 τόνους εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα ετησίως.
«Χάρη σε σχέδια όπως αυτή η αλλαγή της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ της Βρέμης, του Μπερμερχάβεν και του Αμβούργου, είμαστε σε θέση να εφαρμόσουμε το πρόγραμμά μας “GoGreen”, εξοικονομώντας με τον τρόπο αυτό έναν τόνο εκπομπών CO2 ημερησίως. Ποσοστό έως και 50% του περιβαλλοντικού αποτυπώματος ενός προϊόντος παράγεται κατά τη διάρκεια της μεταφοράς. Μαζί με τις ναυτιλιακές εταιρείες, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε λύσεις φιλικές προς το περιβάλλον για διαδικασίες logistics στο μέλλον», ανέφερε ο Δρ. Jürgen Klenner, αντιπρόεδρος, DHL Global Forwarding Γερμανίας, Τμήμα Στρατηγικής & Επιχειρησιακού Προγραμματισμού.
Οι εγκαταστάσεις αναδιανομής εμπορευματοκιβωτίων στη Βρέμη, είναι ένα από τα σημαντικότερα κέντρα μεταφόρτωσης για θαλάσσιες μεταφορές στην Ευρώπη. Είναι η βάση από την οποία περίπου 7.500 εμπορευματοκιβώτια μεταφέρονται στους σταθμούς των διαφόρων ναυτιλιακών εταιρειών κάθε χρόνο. Με τη σιδηροδρομική μεταφορά να αποδεικνύει την αποτελεσματικότητά της, πρώτα από όλα σε δοκιμαστική φάση, από τις αρχές Απριλίου 2011 και στη συνέχεια σε κανονική λειτουργία, η DHL παρέχει τώρα τη λύση και σε άλλες ναυτιλιακές εταιρείες.
Ο στόχος κλιματικής προστασίας που έχει θέσει η ίδια η Deutsche Post DHL, είναι η βελτίωση της αποδοτικότητας των εκπομπών άνθρακα -των δικών της δραστηριοτήτων και των δραστηριοτήτων των υπεργολάβων της στις μεταφορές- κατά 30% μέχρι το 2020 (με έτος αναφοράς το 2007). Ο όμιλος είναι σε καλό δρόμο για την επίτευξη του στόχου αυτού: η Deutsche Post DHL έχει κατακτήσει τον ενδιάμεσο στόχο της -βελτιώνοντας τη δική της ενεργειακή αποδοτικότητα κατά 10% μέχρι το 2012- νωρίτερα από το αρχικό χρονοδιάγραμμα.
Από τώρα και στο εξής, η DHL θα χρησιμοποιεί το
σιδηροδρομικό δίκτυο για ενοποιημένα εμπορευματοκιβώτια που θα πρέπει να μεταφερθούν από τις εγκαταστάσεις μεταφόρτωσης στη Βρέμη στους τερματικούς σταθμούς των διαφόρων ναυτιλιακών εταιρειών στο Αμβούργο και το Μπερμερχάβεν. Μέχρι τώρα τα εμπορευματοκιβώτια μεταφέρονταν οδικά στους διάφορους τερματικούς σταθμούς για θαλάσσιες μεταφορές. Επιλέγοντας να απομακρύνει τα εμπορεύματα από το οδικό δίκτυο, η εταιρεία logistics θα είναι σε θέση να εξοικονομήσει περίπου 365 τόνους εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα ετησίως.
«Χάρη σε σχέδια όπως αυτή η αλλαγή της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ της Βρέμης, του Μπερμερχάβεν και του Αμβούργου, είμαστε σε θέση να εφαρμόσουμε το πρόγραμμά μας “GoGreen”, εξοικονομώντας με τον τρόπο αυτό έναν τόνο εκπομπών CO2 ημερησίως. Ποσοστό έως και 50% του περιβαλλοντικού αποτυπώματος ενός προϊόντος παράγεται κατά τη διάρκεια της μεταφοράς. Μαζί με τις ναυτιλιακές εταιρείες, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε λύσεις φιλικές προς το περιβάλλον για διαδικασίες logistics στο μέλλον», ανέφερε ο Δρ. Jürgen Klenner, αντιπρόεδρος, DHL Global Forwarding Γερμανίας, Τμήμα Στρατηγικής & Επιχειρησιακού Προγραμματισμού.
Οι εγκαταστάσεις αναδιανομής εμπορευματοκιβωτίων στη Βρέμη, είναι ένα από τα σημαντικότερα κέντρα μεταφόρτωσης για θαλάσσιες μεταφορές στην Ευρώπη. Είναι η βάση από την οποία περίπου 7.500 εμπορευματοκιβώτια μεταφέρονται στους σταθμούς των διαφόρων ναυτιλιακών εταιρειών κάθε χρόνο. Με τη σιδηροδρομική μεταφορά να αποδεικνύει την αποτελεσματικότητά της, πρώτα από όλα σε δοκιμαστική φάση, από τις αρχές Απριλίου 2011 και στη συνέχεια σε κανονική λειτουργία, η DHL παρέχει τώρα τη λύση και σε άλλες ναυτιλιακές εταιρείες.
Ο στόχος κλιματικής προστασίας που έχει θέσει η ίδια η Deutsche Post DHL, είναι η βελτίωση της αποδοτικότητας των εκπομπών άνθρακα -των δικών της δραστηριοτήτων και των δραστηριοτήτων των υπεργολάβων της στις μεταφορές- κατά 30% μέχρι το 2020 (με έτος αναφοράς το 2007). Ο όμιλος είναι σε καλό δρόμο για την επίτευξη του στόχου αυτού: η Deutsche Post DHL έχει κατακτήσει τον ενδιάμεσο στόχο της -βελτιώνοντας τη δική της ενεργειακή αποδοτικότητα κατά 10% μέχρι το 2012- νωρίτερα από το αρχικό χρονοδιάγραμμα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου