Στο Kecskemét της Ουγγαρίας μεταφέρει την παραγωγή της η Daimler AG, κατασκευάστρια εταιρεία των οχημάτων Mercedes-Benz.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, στο συγκεκριμένο
εργοστάσιο, η κατασκευή του οποίου κόστισε 800 εκατ. ευρώ, η εταιρεία θα κατασκευάζει τη σειρά μικρών οικονομικών αυτοκινήτων Mercedes B-Class. Η μεταφορά έγινε σε μία προσπάθεια της εταιρείας να επωφεληθεί από τους χαμηλούς μισθούς στην Ουγγαρία, σε σχέση με τη Γερμανία, προκειμένου να αυξηθούν τα κέρδη της.
Το ωρομίσθιο στην Ουγγαρία είναι πέντε φορές χαμηλότερο από αυτό της Γερμανίας, καθώς πέρυσι ανήλθε στα 8,61 ευρώ, ενώ στη Γερμανία ήταν στα 45,66 ευρώ. Τα Mercedes B-Class υπολογίζονται πως χρειάζονται 40 εργατοώρες ανά αυτοκίνητο για να συναρμολογηθούν, κάτι που σημαίνει πως η Daimler θα εξοικονομήσει 1.480 ευρώ ανά αυτοκίνητο με τη μεταφορά της στην Ουγγαρία. Η Daimler, μάλιστα, σκοπεύει να μειώσει το μέσο χρόνο συναρμολόγησης ανά αυτοκίνητο στις 30 ώρες στο εργοστάσιο του Kecskemét.
Το νέο εργοστάσιο έχει προς το παρόν δυνατότητα κατασκευής 100.000 οχημάτων ετησίως, ωστόσο μπορεί εύκολα να επεκταθεί στα 200.000 οχήματα ανά έτος, σύμφωνα με τον υπεύθυνο παραγωγής της Mercedes, κ. Wolfgang Bernhard. Ο Bernhard αναφέρει, επίσης, πως το κόστος κατασκευής ανά όχημα στο εργοστάσιο του Kecskemét θα είναι κατά 30% χαμηλότερο σε σχέση με τη Γερμανία.
Παρόλα αυτά, ειδικοί αναλυτές της αγοράς αυτοκινήτων εκτιμούν για φέτος πτώση των πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ευρώπη για πέμπτη συνεχή χρονιά. Η LMC Automotive εκτιμά πως φέτος θα πωληθεί το 65% της παραγωγής, έναντι 71% πέρυσι, ενώ προβλέπει πως θα κατασκευαστούν 10 εκατ. περισσευούμενα οχήματα.
Ωστόσο, η Daimler ευελπιστεί πως, σε συνδυασμό με το εργοστάσιό της στο Rastatt της Γερμανίας, το οποίο προσφάτως υπέστη μία επέκταση ύψους 600 εκατ. ευρώ, το εργοστάσιο στο Kecskemét θα βοηθήσει να επιτευχθεί ο στόχος της αύξησης των πωλήσεων της εταιρείας κατά 27% στα 1,6 εκατ. οχήματα μέχρι το 2015.
Να σημειωθεί ότι η λειτουργία του εν λόγω εργοστασίου ξεκίνησε στις 29 Μαρτίου 2012.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, στο συγκεκριμένο
εργοστάσιο, η κατασκευή του οποίου κόστισε 800 εκατ. ευρώ, η εταιρεία θα κατασκευάζει τη σειρά μικρών οικονομικών αυτοκινήτων Mercedes B-Class. Η μεταφορά έγινε σε μία προσπάθεια της εταιρείας να επωφεληθεί από τους χαμηλούς μισθούς στην Ουγγαρία, σε σχέση με τη Γερμανία, προκειμένου να αυξηθούν τα κέρδη της.
Το ωρομίσθιο στην Ουγγαρία είναι πέντε φορές χαμηλότερο από αυτό της Γερμανίας, καθώς πέρυσι ανήλθε στα 8,61 ευρώ, ενώ στη Γερμανία ήταν στα 45,66 ευρώ. Τα Mercedes B-Class υπολογίζονται πως χρειάζονται 40 εργατοώρες ανά αυτοκίνητο για να συναρμολογηθούν, κάτι που σημαίνει πως η Daimler θα εξοικονομήσει 1.480 ευρώ ανά αυτοκίνητο με τη μεταφορά της στην Ουγγαρία. Η Daimler, μάλιστα, σκοπεύει να μειώσει το μέσο χρόνο συναρμολόγησης ανά αυτοκίνητο στις 30 ώρες στο εργοστάσιο του Kecskemét.
Το νέο εργοστάσιο έχει προς το παρόν δυνατότητα κατασκευής 100.000 οχημάτων ετησίως, ωστόσο μπορεί εύκολα να επεκταθεί στα 200.000 οχήματα ανά έτος, σύμφωνα με τον υπεύθυνο παραγωγής της Mercedes, κ. Wolfgang Bernhard. Ο Bernhard αναφέρει, επίσης, πως το κόστος κατασκευής ανά όχημα στο εργοστάσιο του Kecskemét θα είναι κατά 30% χαμηλότερο σε σχέση με τη Γερμανία.
Παρόλα αυτά, ειδικοί αναλυτές της αγοράς αυτοκινήτων εκτιμούν για φέτος πτώση των πωλήσεων αυτοκινήτων στην Ευρώπη για πέμπτη συνεχή χρονιά. Η LMC Automotive εκτιμά πως φέτος θα πωληθεί το 65% της παραγωγής, έναντι 71% πέρυσι, ενώ προβλέπει πως θα κατασκευαστούν 10 εκατ. περισσευούμενα οχήματα.
Ωστόσο, η Daimler ευελπιστεί πως, σε συνδυασμό με το εργοστάσιό της στο Rastatt της Γερμανίας, το οποίο προσφάτως υπέστη μία επέκταση ύψους 600 εκατ. ευρώ, το εργοστάσιο στο Kecskemét θα βοηθήσει να επιτευχθεί ο στόχος της αύξησης των πωλήσεων της εταιρείας κατά 27% στα 1,6 εκατ. οχήματα μέχρι το 2015.
Να σημειωθεί ότι η λειτουργία του εν λόγω εργοστασίου ξεκίνησε στις 29 Μαρτίου 2012.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου