Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Ο πιο δύσκολος ρόλος

Αγαπημένος στο μεγάλο κοινό πρωταγωνιστής μέσα από επιτυχημένες τηλεοπτικές σειρές αλλά και από πάρα πολύ καλές ερμηνείες στο θεατρικό σανίδι, σήκωσε τα μανίκια και ανασκουμπώθηκε για να αρχίσει δουλειά, με συνεργάτες στο πλάι του τη Νικολέτα Βλαβιανού, την Ηρώ Μανέ, τον Δημήτρη Παλαιοχωρίτη, τον Σπύρο Μπιμπίλα, τον Αργύρη Ξάφη, τον Ορφέα Αυγουστίδη και
τον Φώτη Αρμένη.

«Θα προσπαθήσω να ασχολούμαι αυστηρά με τα του κλάδου και όχι με άλλα πράγματα» φέρεται να είπε ο νεοεκλεγείς πρόεδρος του ΣΕΗ, ο οποίος ακόμα δεν έχει προβεί σε καμία επίσημη δήλωση.

«Μόλις αναλάβαμε και τρέχουμε. Εχουμε πολλή δουλειά, όταν οργανωθούμε λίγο, θα μπορώ να κάνω κάποιες δηλώσεις για θέματα που αφορούν το σωματείο» εξήγησε ο εκλεκτός ηθοποιός στην «Εspresso της Κυριακής».

Ο ίδιος, όταν θέλει να κατακτήσει έναν στόχο, το παλεύει με όλες του τις δυνάμεις, όπως έκανε από παιδί: «Αυτό με κάνει ευτυχισμένο και δυνατό και, όταν έρχεται η δικαίωση, λέω ότι δεν πήγε τζάμπα ο χρόνος μου και ο κόπος μου γι’ αυτό που κυνήγησα» είχε δηλώσει σε πρόσφατη συνέντευξή του.

ΕΓΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΚΑΣ ΝΕΖΕΡ

Ο Γιώργος Πυρπασόπουλος κρατάει από μεγάλη θεατρική γενιά. Αγαπημένος εγγονός της αξέχαστης Μαρίκας Νέζερ, είχε καταγεγραμμένο στο DNA του το «μικρόβιο» της υποκριτικής.

Από παιδί έπαιζε σε όλες τις σχολικές παραστάσεις, ήταν το πειραχτήρι του σχολείου, έκανε πολλές πλάκες στους συμμαθητές του και έχει πάρα πολλά προσόντα. Ανάμεσα στα άλλα, είναι και σεφ στη μαγειρική, με την έννοια ότι μαγειρεύει εξαιρετικά, όπως καταμαρτυρούν στο σινάφι του.

Στην ΣΤ’ Δημοτικού ο 11χρονος τότε Γιώργος συμμετείχε στο θεατρικό εργαστήρι του δήμου Νέας Σμύρνης με τη Λία Χατζοπούλου-Καραβία και εκεί έκανε τις πρώτες παραστάσεις του. Λίγο καιρό αργόότερα, έγινε μέλος της θεατρικής ομάδας της Κάρμεν Ρουγγέρη, η οποία ήταν η πρώτη του δασκάλα και του έδωσε τα κλειδιά της υποκριτικής τέχνης.

Την εποχή που φοιτούσε στο Λύκειο η οικογένειά του μετακόμισε στον Βύρωνα. Εκείνη την περίοδο, ο Γιώργος Πυρπασόπουλος συνεργάστηκε με ένα πρακτορείο κομπάρσων και ύστερα από οντισιόν κέρδισε έναν ρόλο στο σίριαλ «Το ταξίδι που σκοτώνει» και εμφανίστηκε στο πλάι της Αννας Βαγενά. Ηταν τέτοια η επιτυχία που έκανε, ώστε του έφερε πολλές ακόμα προτάσεις.

Οταν τελείωσε το Λύκειο, γράφτηκε σε δραματική σχολή, όπου φοίτησε μόνο για μία χρονιά γιατί δεν έμεινε ευχαριστημένος. Συνέχισε όμως με σεμινάρια στο Λονδίνο και στη Royal Academy για να καλύψει τα κενά που ένιωθε ότι είχε.

«Γενικά, από παιδάκι το είχα. Ενιωθα όμορφα να κάνω σόου, να εντυπωσιάζω, να τραβάω την προσοχή των άλλων. Φαντάζομαι αυτή ήταν και μια ανασφάλεια δική μου, το να βρω μια ταυτότητα, να ξέρω ποιος είμαι, να γίνω αποδεκτός με κάποιο τρόπο και, επειδή με την υποκριτική τα πήγαινα καλά και τα κατάφερνα, το ακολούθησα και μου βγήκε σε καλό» είχε δηλώσει ο Γιώργος Πυρπασόπουλος, ο οποίος τα κατάφερε με την προσοχή πάντα στραμμένη στο θέατρο.

«Το θέατρο είναι μια σταθερή αξία που την κυνηγάω. Την τηλεόραση λίγο την έχω βαρεθεί και, όπως πιστεύω, δεν γίνεται όπως θα έπρεπε ή θα ήθελα εγώ να γίνεται, οπότε το σινεμά είναι τώρα αυτό που με ενδιαφέρει. Για μένα είναι ένας τρόπος επικοινωνίας με τον κόσμο, με τους θεατές… Νομίζω ότι επικοινωνείς μια βαθύτερη επιθυμία ή ανάγκη, φόβο ή ευαισθησία και από τη στιγμή που αναγνωρίζεται ως κάτι αποδεκτό, αυτό σε λυτρώνει».

ΚΑΥΤΕΣ ΠΑΤΑΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ
Στο εξής, το πρόγραμμα του Γιώργου Πυρπασόπουλου θα είναι πολύ φορτωμένο, αφού ανάμεσα στις ανειλημμένες καλλιτεχνικές υποχρεώσεις του θα πρέπει να αφιερώνει πολύ χρόνο και στα νέα καθήκοντά του. Και έχει πολλά να κάνει. Προτεραιότητα της νέας διοίκησης του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών είναι να διατηρηθεί η συλλογική σύμβαση εργασίας, αφού η προηγούμενη λήγει σε ένα δίμηνο.

Στη νέα σύμβαση θα ενταχθούν οι τροποποιήσεις που αφορούν τη διήμερη απασχόληση (Δευτερότριτα και Σαββατοκύριακα) και αλλάζει τους όρους εργασίας. Και το κυριότερο, το κυνήγι για να εξασφαλιστούν τα δεδουλευμένα των ηθοποιών από την τηλεόραση, τα στούντιο και τις μεταγλωττίσεις που έχουν ανασταλεί εδώ και δύο χρόνια.


ΣΜΑΡΑΓΔΑ ΜΙΧΑΛΙΤΣΙΑΝΟΥ
Ο πιο δύσκολος ρόλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου