Για δεύτερη μόλις φορά, μετά την πρώτη γενιά Golf, η έκδοση GTI
κυκλοφορεί και σε
ανοιχτή έκδοση. Πιθανότατα μάλιστα το συγκεκριμένο μοντέλο θα είναι το τελευταίο της τωρινής γενιάς Golf, καθώς η επόμενη θα παρουσιαστεί σε έναν περίπου χρόνο.
Ο κινητήρας του νέου Golf GTI Cabriolet είναι ένας 2λιτρος με μέγιστη ισχύ 210 PS και μέγιστη ροπή 28,5 kgm στις 1.700 rpm. Το σύνολο αυτό συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG έξι σχέσεων. Η επίδοση του GTI Cabriolet στην επιτάχυνση 0-100 km/h είναι 7,3 sec, δηλαδή είναι 0,4 sec πιο αργό από το κλειστό GTI hatchback. Η διαφορά αυτή οφείλεται στο ελαφρώς υποδεέστερο αεροδυναμικά Cabriolet αμάξωμα.
H οροφή του νέου μοντέλου είναι πάνινη κι ανοίγει ή κλείνει με ηλεκτρικό μηχανισμό σε 9,5 sec με ταχύτητες έως 30 km/h.
ανοιχτή έκδοση. Πιθανότατα μάλιστα το συγκεκριμένο μοντέλο θα είναι το τελευταίο της τωρινής γενιάς Golf, καθώς η επόμενη θα παρουσιαστεί σε έναν περίπου χρόνο.
Ο κινητήρας του νέου Golf GTI Cabriolet είναι ένας 2λιτρος με μέγιστη ισχύ 210 PS και μέγιστη ροπή 28,5 kgm στις 1.700 rpm. Το σύνολο αυτό συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG έξι σχέσεων. Η επίδοση του GTI Cabriolet στην επιτάχυνση 0-100 km/h είναι 7,3 sec, δηλαδή είναι 0,4 sec πιο αργό από το κλειστό GTI hatchback. Η διαφορά αυτή οφείλεται στο ελαφρώς υποδεέστερο αεροδυναμικά Cabriolet αμάξωμα.
H οροφή του νέου μοντέλου είναι πάνινη κι ανοίγει ή κλείνει με ηλεκτρικό μηχανισμό σε 9,5 sec με ταχύτητες έως 30 km/h.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου