Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Κατερίνα Παπουτσάκη: «Ας λένε ό,τι θέλουν!»

 Όσα λέγονται και ακούγονται για εκείνη, ο γάμος, η μητρότητας, οι paparazzi και πολλά ακόμη! Η Κατερίνα Παπουτσάκη μίλησε για όλα στο περιοδικό «ΕΓΩ Weekly» τονίζοντας ότι πλέον δεν
την ενδιαφέρει τι λένε για εκείνη: «Να πω την αλήθεια δε με νοιάζει πια. Ας λένε ό,τι θέλουν. Σε αυτή τη φάση δε με απασχολεί καθόλου. Εγώ θα κάνω αυτό που νιώθω ότι είναι σωστό».

Στην ερώτηση πώς θα χαρακτήριζε την ερωτική της ζωή, η ηθοποιός απάντησε: «Είμαι σίγουρη ότι θα βρει το δρόμο της. Αυτή την περίοδο, έχω αφοσιωθεί στα επαγγελματικά μου, με πολλή όρεξη για δουλειά», ενώ δήλωσε πως ο γάμος δεν την ενδιαφέρει ως θεσμός. «Η συντροφικότητα είναι το ζητούμενο, όχι ο τύπος. Αν προκύψει, σίγουρα δεν θα είναι αυτοσκοπός. Δε σου κρύβω επίσης ότι με φοβίζει ως ιδέα», συμπλήρωσε.

Όσο για το ενδεχόμενο απόκτησης ενός παιδιού, η Κατερίνα είπε χαρακτηριστικά: «Δεν μπορώ να σου πω ότι έχει χτυπήσει ακριβώς το "καμπανάκι". Τα χρόνια, όμως, περνούν και, κάποια στιγμή, θα ήθελα να κάνω κι εγώ ένα παιδί».

Αναφέρθηκε επίσης και στο γεγονός ότι πριν λίγους μήνες θύμωσε με φωτογραφίες της που κυκλοφόρησαν από paparazzi: «Δε θα το έκανα τώρα. Εδώ ο κόσμος χάνεται... Στις μέρες που ζούμε, το θεωρώ εκτός πραγματικότητας να μπω στη διαδικασία να λέω πόσο θυμωμένη και στεναχωρημένη νιώθω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου