Έχει χαρακτηριστεί -και δικαίως- ένα από τα πιο εντυπωσιακά σούπερ γιοτ, που
σηματοδοτεί το μέλλον της ναυσιπλοΐας.
Το κόστος του άγγιξε τα 16 εκατομμύρια δολάρια. Η αυτονομία του ανέρχεται στα 4 χιλιάδες μίλια, ένα στοιχείο που αποτέλεσε ίσως το βασικότερο κριτήριο των ιδιοκτητών του από το Χονγκ Κονγκ, Αντο και Ελέν Μάρντεν, ο οποίοι επιθυμούν τη διάνυση μεγάλων αποστάσεων: Για παράδειγμα, Νέα Υόρκη - Βρετανία χωρίς ανεφοδιασμό.
To Adastra, ένα τριμαράν για την ακρίβεια, χρειάστηκε πάνω από πέντε χρόνια να σχεδιαστεί , ωστόσο το αποτέλεσμα δικαιώνει τους δημιουργούς του. Κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο McConaghy Boats που εδρεύει στην Κίνα και μόλις χτες έγιναν τα εγκαίνιά του.
Το εκκεντρικό design του σκάφους ξεφεύγει από τα συνήθη πρότυπα. Πολυτελές, κομψό και λειτουργικό , «καίει» 120 λίτρα την ώρα σε μία χρονική στιγμή που χαρακτηρίζεται από μία παρατεταμένη περίοδο συνεχούς αύξησης της τιμής του πετρελαίου.
Έχει μήκος 42,5 μέτρα και έχει κατασκευαστεί έτσι ώστε να είναι αρκετά ελαφρύ γεγονός που το καθιστά οικονομικό στην κατανάλωση καυσίμου. Οσο για τις επιδόσεις του, το σκάφος θα είναι σε θέση να ταξιδέψει με μία μέγιστη ταχύτητα 22,5 κόμβων στις 2.300 στροφές το λεπτό.
H ευρυχωρία που προκύπτει από τις μεγάλες διαστάσεις, τα τρία συνολικά καταστρώματα και το μεγάλο πλάτος στο μέσον, που φθάνει τα 16 μέτρα, συμβάλλουν καθοριστικά στην δημιουργία μεγάλων ωφέλιμων επιφανειών με στόχο την άνετη διαβίωση.
Οι εννιά συνολικά επιβάτες θα έχουν στη διάθεσή τους πολυτελείς καμπίνες μεγάλων διαστάσεων οι οποίες θα πλαισιώνονται από εντυπωσιακά υπαίθρια και εσωτερικά καθιστικά. Τις ίδιες ανέσεις θα έχει και το εξαμελές πλήρωμα.
Πρώτο ΘΕΜΑ online : Το «Adastra» έρχεται να ταράξει τα νερά της ναυσιπλοΐας - Τεχνολογία
σηματοδοτεί το μέλλον της ναυσιπλοΐας.
Το κόστος του άγγιξε τα 16 εκατομμύρια δολάρια. Η αυτονομία του ανέρχεται στα 4 χιλιάδες μίλια, ένα στοιχείο που αποτέλεσε ίσως το βασικότερο κριτήριο των ιδιοκτητών του από το Χονγκ Κονγκ, Αντο και Ελέν Μάρντεν, ο οποίοι επιθυμούν τη διάνυση μεγάλων αποστάσεων: Για παράδειγμα, Νέα Υόρκη - Βρετανία χωρίς ανεφοδιασμό.
To Adastra, ένα τριμαράν για την ακρίβεια, χρειάστηκε πάνω από πέντε χρόνια να σχεδιαστεί , ωστόσο το αποτέλεσμα δικαιώνει τους δημιουργούς του. Κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο McConaghy Boats που εδρεύει στην Κίνα και μόλις χτες έγιναν τα εγκαίνιά του.
Το εκκεντρικό design του σκάφους ξεφεύγει από τα συνήθη πρότυπα. Πολυτελές, κομψό και λειτουργικό , «καίει» 120 λίτρα την ώρα σε μία χρονική στιγμή που χαρακτηρίζεται από μία παρατεταμένη περίοδο συνεχούς αύξησης της τιμής του πετρελαίου.
Έχει μήκος 42,5 μέτρα και έχει κατασκευαστεί έτσι ώστε να είναι αρκετά ελαφρύ γεγονός που το καθιστά οικονομικό στην κατανάλωση καυσίμου. Οσο για τις επιδόσεις του, το σκάφος θα είναι σε θέση να ταξιδέψει με μία μέγιστη ταχύτητα 22,5 κόμβων στις 2.300 στροφές το λεπτό.
H ευρυχωρία που προκύπτει από τις μεγάλες διαστάσεις, τα τρία συνολικά καταστρώματα και το μεγάλο πλάτος στο μέσον, που φθάνει τα 16 μέτρα, συμβάλλουν καθοριστικά στην δημιουργία μεγάλων ωφέλιμων επιφανειών με στόχο την άνετη διαβίωση.
Οι εννιά συνολικά επιβάτες θα έχουν στη διάθεσή τους πολυτελείς καμπίνες μεγάλων διαστάσεων οι οποίες θα πλαισιώνονται από εντυπωσιακά υπαίθρια και εσωτερικά καθιστικά. Τις ίδιες ανέσεις θα έχει και το εξαμελές πλήρωμα.
Πρώτο ΘΕΜΑ online : Το «Adastra» έρχεται να ταράξει τα νερά της ναυσιπλοΐας - Τεχνολογία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου