Για να κατασκευάσει τον κινητήρα που βλέπεις παραπάνω, η Qoros συνεργάστηκε με την FreeValve AB και παρουσίασαν ένα νέο πρωτότυπο κινητήρα, που τον ονομάζουν “Qamfree”, εξαιτίας της μη χρήσης εκκεντροφόρων και των συναφών περιφερειακών.
Ο 4-κύλινδρος κινητήρας χρησιμοποιεί τη τεχνολογία “Pneumatic-Hydraulic-Electric-Actuator” της FreeValve, που επιτρέπει καλύτερο έλεγχο των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής. Η FreeValve αναφέρει ότι το σύστημα αυτό επιτρέπει τον ανεξάρτητο έλεγχο κάθε μιας βαλβίδας, το ακριβές άνοιγμα/κλείσιμο της, καθώς και τη βύθιση της, καθ’όλη τη διάρκεια του κύκλου καύσης.
Παρότι φαίνεται πολύπλοκο, η τεχνολογία αυτή θα επιτρέψει τους μελλοντικούς κινητήρες να έχουν μικρότερο βάρος, να μικρότεροι σε διαστάσεις, αλλά ταυτόχρονα να είναι πιο δυνατοί από τους παραδοσιακούς κινητήρες με εκκεντροφόρους. Ακόμα, θα είναι πιο οικονομικοί σε καύσιμο, καθώς θα έχουν και μικρότερες εκπομπές ρύπων.
Να θυμίσω, ότι η FreeValve AB είναι θυγατρική της Koenigsegg, με το εργαστήριο της να βρίσκεται ακριβώς δίπλα από το εργοστάσιο της σουηδικής εταιρίας στο Angelholm, και πρόεδρος της να είναι ο Christian von Koenigsegg.
Autoblog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου