Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2015

ΔΗΛΩΣΗ ΧΡΗΣΤΟΥ ΠΟΘΟΥΛΑΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΟ

ΔΗΛΩΣΗ
Έχω αποδείξει ότι δεν αστειεύομαι. Ως δημόσιος λειτουργός έχω μάθει να συμπαρατάσσομαι με το νόμο και τη Δικαιοσύνη στην οποία έχω μόνος μου προσφύγει από το τέλος 2013 για όλα τα θέματα που σχετίζονται με το αποχετευτικό μας πρόβλημα ……………
Τιμώ και εμπιστεύομαι τη Δικαιοσύνη, από την οποία βρήκα ήδη ανταπόκριση μέσα από τη συμπαράσταση του Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών (έγγραφό του 23.9.2015) και του Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου (έγγραφό του 4550/14.10.2015 με
το οποίο έστειλε την ποινική δικογραφία και στη Βουλή, για έξι -6- π. Υπουργούς), ενώ η Εισαγγελία ερευνά και τις ευθύνες των μη πολιτικών προσώπων, οπότε όπως καταλαβαίνετε, είναι αδιανόητο να μην τιμήσω με συνέπεια και συνέχεια το πρώτο βήμα της αναγνώρισής τους αυτής, στην προσπάθειά μου για τον τόπο μας (το αποχετευτικό, τη λύση Ψυττάλειας, κλπ) και το Δημόσιο Συμφέρον………………. ……. Έτσι θα συνεχίσω

Χρήστος Ποθουλάκης
ΣτΔΕ

2 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΝ Ο Χ Ι ΣΤΟ ΚΕΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι όλοι τους ξεπουλημένοι. Συγχαρητήρια κ. ΠΟΘΟΥΛΑΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου