τους πάλαι ποτέ Σοβιετικούς. Η αυτοκινητοβιομηχανία AvtoVAZ αποφάσισε ύστερα από σαράντα χρόνια να σταματήσει την παραγωγή του.
Αν και εκτός Ρωσίας τα Lada δεν έχαιραν ιδιαίτερης εκτίμησης, για πολλούς Ρώσους θεωρούνταν ο τελευταίος σύνδεσμος με μια εποχή κατά την οποία πίστευαν ότι η πρώην Σοβιετική Ενωση θα μπορούσε να κερδίσει τον ψυχρό πόλεμο.
«Με το αυτοκίνητο αυτό υπήρξε ένα είδος σχέσης στοργής. Για πολλά χρόνια κατά τη σοβιετική εποχή το Lada Classic ήταν ένα άπιαστο όνειρο για πολλούς Ρώσους. Ηταν πολύ δύσκολο να το αποκτήσει κανείς και ο κόσμος περίμενε στην ουρά για χρόνια» δήλωσε ο Βαγιατσεσλάβ Λαϊσάκόφ, μέλος του κοινοβουλίου και επικεφαλής ένωσης οδηγών.
Η AvtoVAZ σταμάτησε τον περασμένο μήνα την παραγωγή του Lada 2107, έβδομου μοντέλο της σειράς, συνεχίζοντας μόνο την παραγωγή του station wagon 2104. Και τώρα η εταιρεία αποφάσισε ότι ήρθε η ώρα να πει «αντίο» και στο μοντέλο αυτό.
Το 1970, κατόπιν συμφωνίας με τη Fiat, έγινε η παραγωγή του Lada Classic 2101, το όποιο έμοιαζε πολύ με το τετράθυρο Fiat 124. Το μοντέλο ήταν δημοφιλές τότε στην Ευρώπη και αγαπήθηκε πολύ από τους Ρώσους. Τώρα όμως οι παλιές καλές εποχές πέρασαν.
Η ρωσική αυτοκινητοβιομηχανία περνά δύσκολες ώρες με τις πωλήσεις να φτάνουν στο ναδίρ. Πλέον Renault και Nissan θα πάρουν τον έλεγχο της AvtoVAZ, έπειτα από συμφωνία με την εταιρεία Russian Technologies.
ΚΑΤΙΑ ΓΙΑΠΑΛΑΚΗ
Τέλος εποχής για τo Lada
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου