Προγραμματισμένη συνάντηση εργασίας είχε σήμερα το μεσημέρι στο Υπουργείο Ναυτιλίας, ο Δήμαρχος Ραφήνας-Πικερμίου κ. Βασίλης Πιστικίδης με τον Αναπληρωτή Υπουργό
Ναυτιλίας κ. Θεόδωρο Δρίτσα και τον Γενικό Γραμματέα Λιμένων κ. Αθανάσιο Χριστόπουλο.
Ο Δήμαρχος επεσήμανε την αδικία που υφίσταται η πόλη της Ραφήνας από την λειτουργία του Οργανισμού Λιμένα Ραφήνας (ΟΛΡ), μετατρέποντας ένα συγκριτικό πλεονέκτημα της περιοχής μας δηλαδή τη γειτνίαση μας με τη θάλασσα, σε μειονέκτημα.
Συζητήθηκαν, σε πνεύμα αλληλοκατανόησης και συνεργασίας, σημαντικά προβλήματα που διαχρονικά υπάρχουν όπως:
Η ανάγκη συμμετοχής εκπροσώπου του Δήμου στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΛΡ ώστε να σταματήσει το φαινόμενο ο Δήμος να αγνοεί αλλά και να μην συμμετέχει στη λήψη των αποφάσεων ενώ αυτές επηρεάζουν σε υπέρτατο βαθμό την λειτουργία της πόλης.
Η υπερβολικά μεγάλη και ανεξέλεγκτη για το μέγεθος της πόλης υπερτοπική κίνηση –από τα στατιστικά στοιχεία έτους 2014 διακινούνται περίπου 1.700.000 επιβάτες και 320.000 οχήματα ετησίως - επιτείνοντας προβλήματα (πχ κυκλοφοριακό, χώροι στάθμευσης, ταυτόχρονες αφίξεις-αναχωρήσεις πλοίων).
Το απαράδεκτο σημερινό καθεστώς με τον Οργανισμό Λιμένα Ραφήνας να «διαφεντεύει» όλο το παράλιο μέτωπο του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου και να καθιστά ένα παράλιο Δήμο σε ηπειρωτικό, στρεβλώνοντας την εικόνα μιας παραδοσιακά παραθεριστικής περιοχής.
Η ανυπαρξία οικονομικής επιχορήγησης από την πλευρά της Πολιτείας, ώστε Δήμοι όπως ο δικός μας, να μπορούν να συντηρούν και να επισκευάζουν το δημοτικό οδικό δίκτυο που δέχεται λόγω ταξιδιωτών τεράστιο κυκλοφοριακό φόρτο.
Ο όποιος σχεδιασμός του ΟΛΡ να μην εξαντλείται στη χερσαία ζώνη λιμένα και να αδιαφορεί προκλητικά για τα προβλήματα που δημιουργούνται στη πόλη όταν ταξιδιώτες και οχήματα «ξεχύνονται» από το λιμάνι ή προσεγγίζουν σε αυτό.
Η ανάγκη άμεσου σχεδιασμού κυκλοφοριακής αποφόρτισης της πόλης και επαναφορά της καθημερινότητας της σε ανθρώπινα επίπεδα με πρώτο βήμα τη διασύνδεση του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου με το δίκτυο του προαστιακού σιδηρόδρομου πλαισιωμένου με χώρους στάθμευσης στους σταθμούς του και υπογειοποιημένο το τελευταίο τμήμα από Διασταύρωση Ραφήνας μέχρι το λιμάνι.
Από πλευράς Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου εκφράζεται η ικανοποίηση για την θετική στάση του κ. Υπουργού και για τις κατευθύνσεις που έδωσε στα στελέχη του υπουργείου Ναυτιλίας προς επίλυση των θεμάτων αρμοδιότητας του.
www.irafina.gr
Ναυτιλίας κ. Θεόδωρο Δρίτσα και τον Γενικό Γραμματέα Λιμένων κ. Αθανάσιο Χριστόπουλο.
Ο Δήμαρχος επεσήμανε την αδικία που υφίσταται η πόλη της Ραφήνας από την λειτουργία του Οργανισμού Λιμένα Ραφήνας (ΟΛΡ), μετατρέποντας ένα συγκριτικό πλεονέκτημα της περιοχής μας δηλαδή τη γειτνίαση μας με τη θάλασσα, σε μειονέκτημα.
Συζητήθηκαν, σε πνεύμα αλληλοκατανόησης και συνεργασίας, σημαντικά προβλήματα που διαχρονικά υπάρχουν όπως:
Η ανάγκη συμμετοχής εκπροσώπου του Δήμου στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΛΡ ώστε να σταματήσει το φαινόμενο ο Δήμος να αγνοεί αλλά και να μην συμμετέχει στη λήψη των αποφάσεων ενώ αυτές επηρεάζουν σε υπέρτατο βαθμό την λειτουργία της πόλης.
Η υπερβολικά μεγάλη και ανεξέλεγκτη για το μέγεθος της πόλης υπερτοπική κίνηση –από τα στατιστικά στοιχεία έτους 2014 διακινούνται περίπου 1.700.000 επιβάτες και 320.000 οχήματα ετησίως - επιτείνοντας προβλήματα (πχ κυκλοφοριακό, χώροι στάθμευσης, ταυτόχρονες αφίξεις-αναχωρήσεις πλοίων).
Το απαράδεκτο σημερινό καθεστώς με τον Οργανισμό Λιμένα Ραφήνας να «διαφεντεύει» όλο το παράλιο μέτωπο του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου και να καθιστά ένα παράλιο Δήμο σε ηπειρωτικό, στρεβλώνοντας την εικόνα μιας παραδοσιακά παραθεριστικής περιοχής.
Η ανυπαρξία οικονομικής επιχορήγησης από την πλευρά της Πολιτείας, ώστε Δήμοι όπως ο δικός μας, να μπορούν να συντηρούν και να επισκευάζουν το δημοτικό οδικό δίκτυο που δέχεται λόγω ταξιδιωτών τεράστιο κυκλοφοριακό φόρτο.
Ο όποιος σχεδιασμός του ΟΛΡ να μην εξαντλείται στη χερσαία ζώνη λιμένα και να αδιαφορεί προκλητικά για τα προβλήματα που δημιουργούνται στη πόλη όταν ταξιδιώτες και οχήματα «ξεχύνονται» από το λιμάνι ή προσεγγίζουν σε αυτό.
Η ανάγκη άμεσου σχεδιασμού κυκλοφοριακής αποφόρτισης της πόλης και επαναφορά της καθημερινότητας της σε ανθρώπινα επίπεδα με πρώτο βήμα τη διασύνδεση του Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου με το δίκτυο του προαστιακού σιδηρόδρομου πλαισιωμένου με χώρους στάθμευσης στους σταθμούς του και υπογειοποιημένο το τελευταίο τμήμα από Διασταύρωση Ραφήνας μέχρι το λιμάνι.
Από πλευράς Δήμου Ραφήνας-Πικερμίου εκφράζεται η ικανοποίηση για την θετική στάση του κ. Υπουργού και για τις κατευθύνσεις που έδωσε στα στελέχη του υπουργείου Ναυτιλίας προς επίλυση των θεμάτων αρμοδιότητας του.
www.irafina.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου