Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

Πέτρος Κωστόπουλος: «Όταν η Τζένη μου είπε ότι αρραβωνιάστηκε της την “έπεσα”»

Zήλεψε όταν του ανακοίνωσε ότι αρραβωνιάστηκε.H εξομολόγηση στο «αιώνιο» ερώτημα αν υπάρχει φιλία μεταξύ ενός άνδρα και μίας γυναίκας, επιχείρησαν να απαντήσουν στην εκπομπη Πρωινό Mou. «Ποτέ δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο» υποστήριξε ο Δημήτρης Ουγγαρέζος, με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα να του λέει «Εγώ διαφωνώ μπορεί γιατί όχι». Ο οικοδεσπότης της εκπομπής, Πέτρος Κωστόπουλος, αποκάλυψε ότι η μοναδική φίλη που είδε ερωτικά ήταν η Τζένη Μπαλατσινού.

«Κολλητή μου δεν ήταν, αλλά ήταν φίλη μου, ήταν η πρώτη φορά που μου έκατσε έτσι» με την σύζυγο του να παίρνει τον λόγο «Εγώ πάντως τον προξένευα σε όλες τις φίλες μου» είπε ο Πέτρος Κωστόπουλος.

«Γιατί Πέτρο εγώ δεν σου έκανα προξενιό μια φίλη μου, πες;» ρώτησε η Τζένη Μπαλατσινού τον σύζυγό της, με τον παρουσιαστή να εξομολογείται: «Όχι ρε, εγώ σε πήρα για κάλυψη και εκείνη την ημέρα που είχαμε πάει να φάμε –μετά από τέσσερα χρόνια που την γνώριζα- κάτι είπε –χωρίς να πω τι- και ξαφνικά έκανε ένα κλικ το κεφάλι μου και μου γύρισε όλο. Είπε ότι αρραβωνιάστηκε και ενώ δεν το είχα σκεφτεί ποτέ μου γύρισε, δεν μου έχει ξανασυμβεί στην ζωή μου»

Διαβάστε περισσότερα στο peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου