Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

«Το ψηφοδελτιό μας θα έχει ανθρώπους με κώδικα ηθικής και αξιών»

Ο δήμαρχος Ραφήνας, Πικερμίου σε μία αποκλειστική συνέντευξη -«ποταμό»- μιλάει για τη νέα διεκδίκηση του δήμου, το μεγάλο έργο που ονειρεύεται, τα παράπονα που έχει από τον... δήμαρχο, τους αντιπάλους του στις εκλογές, τον δήμαρχο - πρότυπο που θαυμάζει στον κόσμο και τη «χρονομηχανή»

Πρόκειται για μια πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη που θα συζητηθεί, γιατί ο δήμαρχος Ραφήνας Πικερμίου Γιώργος Χριστόπουλος, δεν διστάζει να απαντήσει με
ειλικρίνεια σε όλες τις ερωτήσεις. Κι τις πιό"περίεργες" που τις αφήσαμε για το τέλος. Ο κ. Χριστόπουλος μιλάει για τους συμβούλους του συνδυασμού του που αποχώρησαν ή διαγράφηκαν με μία αιχμή, τονίζοντας ότι  το νέο ψηφοδέλτιό μας θα έχει ανθρώπους με κώδικα ηθικής και αξιών.

Μιλάει για τη νέα διεκδίκηση του δήμου, ως πότε θέλει να παραμείνει δήμαρχος, το μεγάλο έργο που ονειρεύεται, τα έργα που έκανε αθόρυβα αλλά και τα παράπονα που έχει από τον...δήμαρχο, τους αντιπάλους του στις εκλογές, τον δήμαρχο - πρότυπο που θαυμάζει στον κόσμο και τη "χρονομηχανή". Ο κ. Χριστόπουλος "ξεκλειδώνει" και τον άνθρωπο που είναι πάνω απ όλα, βγάζοντας σε αυτή τη συνέντευξη - "ποταμό" γιά λίγο το ατσαλάκωτο δημαρχιακό κοστούμι. Και η αλήθεια είναι πάντα κάτι που εκτιμούν και σέβονται οι πολίτες.
Γιατί ένας επιτυχημένος επιστήμονας και οικογενειάρχης ασχολήθηκε με τα κοινά; Τι ήταν αυτό που σας οδήγησε στην τοπική αυτοδιοίκηση;
Δεν θα σας πω κάτι βαρύγδουπο ή πρωτότυπο. Αλλά την απλή αλήθεια. Ήθελα να δώσω ότι μπορούσα στην πόλη μου. Βλέποντας την αποδοχή που είχα από τους πολίτες ως γιατρός, η ψυχή μου με έσπρωξε να διεκδικήσω τη δημαρχία της Ραφήνας. Δεν τα κατάφερα δύο φορές, αλλά την τρίτη δικαιώθηκα καθώς οι δημότες μου εμπιστεύτηκαν τη διοίκηση του Καλλικρατικού δήμου Ραφήνας  Πικερμίου. Στη συνέχεια, βλέποντας «από μέσα» πόσο δύσκολο είναι να διοικείς ένα Δήμο, ιδιαίτερα σε αυτή την δύσκολη συγκυρία για την πατρίδα μας αλλά και την αυτοδιοίκηση, συνειδητοποίησα πως η ενασχόληση με τα δημόσια πράγματα δεν μπορεί να αφήνεται σε ανθρώπους που δεν έχουν να επιδείξουν ούτε μια αξιόλογη επαγγελματική και επιστημονική πορεία, αλλά ούτε και κοινωνική δράση. Έχουμε πληρώσει ακριβά τους επαγγελματίες της πολιτικής σε αυτή τη χώρα.
Αν είχατε μόνο μία επιλογή, ιατρική ή δημαρχία τι κάνατε;
 Είναι μια δύσκολη ερώτηση και το ξέρετε. Ως δήμαρχος, αλλά και ως γιατρός επί 25 χρόνια στην περιοχή, αυτές οι δύο ιδιότητες είναι άρρηκτα συνδεδεμένες.  Έχουν κοινό στόχο. Την εξυπηρέτηση και τη βοήθεια των συνανθρώπων. Πάντως γνωρίζω καλά πως η θητεία μου ως Δήμαρχος έχει ημερομηνία λήξης,  δύο το πολύ θητείες. Δεν μπορεί και δεν είναι και υγιές να είσαι ισόβιος Δήμαρχος. Αντίθετα, την ιατρική μου ιδιότητα δεν θα την χάσω ποτέ. Δεν τίθεται λοιπόν ζήτημα επιλογής της μιας ή της άλλης ιδιότητας.
Ποιό έργο ονειρεύεστε στη Ραφήνα και το Πικέρμι που θα είστε υπερήφανος όταν κάποτε αποσυρθείτε από την πολιτική; Θα είναι η παρακαταθήκη σας στο μέλλον.
Επειδή έχω ζήσει στο εξωτερικό κι έχω ταξιδέψει πολύ, φαντάζομαι τη Ραφήνα και το Πικέρμι πολύ διαφορετική ως πόλη. Γιατί θέλω να τονίσω είναι μία ενιαία πόλη. Ο δήμος μας έχει φυσικές ομορφιές μοναδικές, αλλά δεν είναι ελκυστική η εικόνα της αρχιτεκτονικής του δομής. Επειδή όμως δεν μπορούμε να τη γκρεμίσουμε και να τη χτίσουμε από την αρχή, μπορούμε με μικρές και μεγάλες παρεμβάσεις να κάνουμε την  πόλη μας πιο λειτουργική, πιο όμορφη και πιο ανθρώπινη.
Το έργο που ονειρεύομαι να ολοκληρώσω και αγωνίζομαι από την πρώτη ημέρα που ανέλαβα είναι ο Βιολογικός Καθαρισμός. Είναι ντροπή το έτος 2014, μια σύγχρονη πόλη της χώρας η οποία ασκεί την προεδρία της Eυρωπαικής  Ένωσης να λειτουργεί με βόθρους. 
Έχουμε πάρει την απόφασή μας για την Ψυτάλλεια και γι αυτή τη λύση θα αγωνιστούμε μέχρι το τέλος.
Επαναλαμβάνω ακόμη μία φορά πως πλέον πρέπει να προχωρήσουμε μπροστά. Ο χρόνος που έχουμε στη διάθεση μας εξαντλήθηκε. Χρειάζεται η συσπείρωση και η ενεργοποίηση όλων μας. Αφενός γιατί δεν μπορούμε πλέον να ζούμε συντροφιά με τα βυτία, αφετέρου, γιατί ως  Δήμαρχος Ραφήνας Πικερμίου δεν θα βάλω την υπογραφή μου σε κανένα πρόστιμο κατοίκου του Δήμου μας. Ξεκαθαρίζω προς κάθε κατεύθυνση πως όπως έδωσα τέλος στην απραξία του παρελθόντος, έτσι θα δώσω τέλος και στα όποια σχέδια αντιτίθεται στην κατασκευή βιολογικού καθαρισμού.
Ας υποθέσουμε ότι εκλέγεστε δήμαρχος ξανά τον Μάιο. Αντιλαμβάνομαι ότι είναι πρόωρο αλλά θα τολμήσω να ρωτήσω αν θα θέσετε πάλι υποψηφιότητα στις εκλογές του 2019
 Δεν με εκπλήσσετε ιδιαίτερα γιατί το έχω σκεφτεί κι έχω ήδη αποφασίσει. Πιστεύω στο αμερικανικό μοντέλο. Δύο θητείες και μετά πας σπίτι σου. Το ίδιο θα κάνω κι εγώ όταν - όπως πιστεύω - εκλεγώ ξανά. Θα είναι η τελευταία μου θητεία στο δήμο Ραφήνας - Πικερμίου. Δεν θα κάνω αυτά που στηλίτευα. Δεν γίνεται να μένεις δήμαρχος 15 και 20 χρόνια. Είναι και πολιτικά αντιαισθητικό, εκτός από μη λειτουργικό. Γυρίζει μπούμεραγκ σε εσένα αλλά και στην πόλη και το έχει αποδείξει αυτό η ιστορία.
Ο πολίτης Γιώργος Χριστόπουλος για ποιό λόγο θα είχε παράπονο από τον δήμαρχο Γιώργο Χριστόπουλο;
 Εξαιρετική ερώτηση. Έχω περισσότερες απαιτήσεις, όπως όλοι υποθέτω, από τον δήμαρχο Χριστόπουλο.
Μου κάνετε ντρίμπλα τώρα, αλλά θα επιμείνω για μία πιο σαφή απάντηση.
 Θα ήθελα να βελτιωθεί η καθημερινότητα του πολίτη. Και γι αυτό αγωνίζομαι σκληρά ως δήμαρχος. Για παράδειγμα το κυκλοφοριακό το καλοκαίρι, λόγω του λιμανιού ταλαιπωρεί δημότες και επισκέπτες. Η διάνοιξη της λεωφόρου Φλέμινγκ είναι επιτακτική. Δεν έχω λόγους ή συμφέροντα να μη θέλω τη διάνοιξή της και κάνω κάθε προσπάθεια. Θα ήθελα να   επεκταθεί η Αττική Οδός, ο προαστιακός και η αστική συγκοινωνία μέχρι τη Ραφήνα. Και γι αυτό ως Δήμαρχος διεκδικώ με κάθε τρόπο την άμεση δρομολόγηση και επίλυση αυτών των θεμάτων.
Μετανιώσατε ποτέ που ασχοληθήκατε με τα κοινά; Ήρθε κάποια στιγμή που είπατε δεν αξίζει τον κόπο;
 Όχι, ούτε  μια στιγμή. Δεν έχω κουραστεί ακόμη. Έχω να προσφέρω πολλά. Γι αυτό και θα είμαι ξανά υποψήφιος δήμαρχος Ραφήνας -Πικερμίου. Δεν μπορώ να ζήσω χωρίς δράση και προσφορά ούτε μία ημέρα. Σας εκμυστηρεύομαι ότι η σύζυγος και η κόρη μου με θέλουν  περισσότερο σπίτι, έχω ελάχιστο προσωπικό χρόνο, αντιθέτως ο γιός μου με παροτρύνει να εργάζομαι πιο πολύ.
Ακούγεται σε "πηγαδάκια" της πλατείας ότι είστε δήμαρχος με ημερομηνία λήξης. Τι απαντάτε;
Πρώτος εγώ το λέω αυτό.  Η ημερομηνία λήξης της δημαρχίας μου θα ήθελα να είναι με τη συμπλήρωση της δεύτερης θητείας μου.
Τι σας λένε οι πολίτες που συναντάτε στο δρόμο; Τι αποκομίζετε;
Καταρχήν μοιράζομαι μαζί τους τις αγωνίες και την ανασφάλεια που νιώθουν. Βλέπω ότι αναζητούν ελπίδα, ενθάρρυνση , αισιοδοξία για το μέλλον.  Εισπράττω παράλληλα την αγάπη τους προς το πρόσωπό μου όπως όλα τα χρόνια που ασχολούμαι με τα κοινά, αλλά και αναγνώριση εκ μέρους τους της προσπάθειας που κάνω. Τολμώ να πω σήμερα ότι νιώθω μεγαλύτερη αποδοχή και θετική ενέργεια από τον κόσμο.
Έχετε αντιληφθεί ότι θα είναι μια πολύ σκληρή μάχη για εσάς στις δημοτικές εκλογές με ισχυρούς αντιπάλους τους κυρίους Πιστικίδη, Αδαμόπουλο και Μπουρνούς;
Υπάρχουν αρκετοί υποψήφιοι μέχρι στιγμής.  Δεν γνωρίζω όμως, όπως και κανείς,  πόσοι τελικά το Μάιο θα διεκδικήσουν τη δημαρχία. Δεν υποτιμώ κανέναν από όλους όσους λένε ότι θα κατέβουν στον εκλογικό αγώνα. . Είναι όλοι υπολογίσιμοι και τους σέβομαι. Το μόνο που θέλω να υπογραμμίσω προς τους δημότες είναι να μην πιστέψουν όσους λένε πολλά "θα" και υπόσχονται θαύματα. 
Γιατί έφυγαν από το συνδυασμό σας τόσοι πρώην συνεργάτες σας, ορισμένοι μάλιστα αρχικά φανατικοί υποστηρικτές σας - τουλάχιστον στη "βιτρίνα".
 Είναι μία πραγματικότητα. Συμβαίνει όχι μόνο στο δικό μας συνδυασμό, αλλά και σε άλλους συνδυασμούς. Κι όχι μόνο στο δήμο μας. Αλλά σε όλη την Ελλάδα. Κι όχι μόνο στην τοπική αυτοδιοίκηση, αλλά και στα κόμματα. Είναι μία πολιτική παθογένεια δεκαετιών. Εγώ στο δήμο δεν εξυπηρετώ προσωπικά μου συμφέροντα. Είμαι δήμαρχος για να βοηθώ την κοινωνία και τους πολίτες. Όταν αντιλήφθηκα νοοτροπίες "πελατειακής" εξυπηρέτησης ενοχλήθηκα. Αυτός είναι ο λόγος που συγκρούστηκα και θα συνεχίσω να συγκρούομαι με τέτοιες σαθρές νοοτροπίες. Έτσι κάποιοι διαγράφηκαν και κάποιοι απομακρύνθηκαν οικειοθελώς επειδή δεν ταυτιζόμασταν. Τώρα μου κάνουν την αντιπολίτευση που βλέπουν όλοι. Δεν θα συμβιβαστώ με τέτοιες πρακτικές. Στο νέο ψηφοδέλτιο που ετοιμάζω με τους συνεργάτες μου θα υπάρχουν μόνο άνθρωποι που συνάδουν με τον δικό μου κώδικα ηθικής και αξιών. Ωστόσο πρέπει να επισημάνω ότι είμαι από τους λίγους δημάρχους στην Αττική που διατηρώ την πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου.
Ποιά θεωρείτε τη σπουδαιότερη ανθρώπινη αρετή και ποιό το μεγαλύτερο ανθρώπινο αμάρτημα;
 Η ευγένεια και η αξιοπρέπεια είναι οι σπουδαιότερες αρετές. Η αχαριστία το χειρότερο πράγμα στη ζωή των ανθρώπων και δυστυχώς το έχω βιώσει σε βάρος μου.
Ένας ευγενής και  χαμηλών τόνων άνθρωπος όπως εσείς, ωστόσο έφτασε στο σημείο να πετάξει ποτήρι με νερό σε σύμβουλο της αντιπολίτευσης σε δημοτικό συμβούλιο. Το μετανιώσατε;
 Μέσα από την ευγένεια υπάρχει μια δυναμική. Είμαι αυθόρμητος μερικές φορές υπερβολικά. Είμαι ευάλωτος ως άνθρωπος, εκνευρίζομαι ευτυχώς σπάνια και πάντα προσπαθώ να πρυτανεύει η σύνεση και η ευπρέπεια. Η συγκεκριμένη στιγμή ήταν εντελώς ξένη με τον χαρακτήρα μου. Κι εγώ απόρησα, Όμως ακριβώς επειδή δεν ήμουν "εγώ" το μετάνιωσα. Πιστεύω, χωρίς να είναι δικαιολογία αυτό, ότι συμβαίνει σε όλους κάποια στιγμή η ακραία πρόκληση να σε βγάζει εκτός εαυτού.
Έχετε μάθει από τα λάθη σας, είστε από τους ανθρώπους που ζητούν συγνώμη ειλικρινά και προχωρούν ή έχετε εμμονές;
 Τα λάθη μου τα παραδέχομαι. Όπως αυτό που λέγαμε πριν. Είμαι από τους ανθρώπους που ζητώ  συγνώμη πρώτα από τον εαυτό μου, κάνω αυτοκριτική και μετά ζητώ συγνώμη απ' όποιον έβλαψα. Δέχομαι πάντα την καλοπροαίρετη κριτική με επιχειρήματα και πολιτισμένο τρόπο, η οποία πάντα βοηθάει να γίνομαι καλύτερος και να διορθώνω τα λάθη μου.
Πώς αντιμετωπίζετε τις δυσκολίες, τις επιθέσεις και τις αναποδιές της ζωής;
 Όποιος ασχολείται με τα κοινά φυσικό είναι να βάλλεται. Κάποιες στιγμές θυμώνει γιατί είναι άνθρωπος με αντοχές. Στην αρχή επηρεαζόμουν αρνητικά. Αργότερα ζυμώθηκα με την πολιτική. Σήμερα η ψυχραιμία τόσο ως δήμαρχος όσο και στην προσωπική μου ζωή είναι το "όπλο" μου.
Ο δήμος Ραφήνας - Πικερμίου είναι ένας δήμος φιλικός προς τα αδέσποτα σκυλιά;
 Μιλάτε με έναν φιλόζωο που πάντα είχε στο σπίτι του ζώα. Το κυνοκομείο μας δεν λειτουργεί άψογα, αλλά ικανοποιητικά και με πολλή αγάπη και φροντίδα σε συνεργασία με τα φιλοζωικά σωματεία σε Ραφήνα και Πικέρμι προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο γι αυτά τα πλάσματα του Θεού. Είμαστε ένας από τους λίγους δήμους που έχουν κυνοκομείο και φιλοξενούμε περίπου 180 αδέσποτα σε εκείνο το χώρο και ο αρμόδιος υπάλληλος, ο Βασίλης, πρέπει να αναφέρω το όνομά του κάνει μία καταπληκτική προσπάθεια για τη φροντίδα τους. Δυστυχώς δεν είναι όλοι φιλόζωοι και ορισμένοι παραπονιούνται που κυκλοφορούν άκακα σκυλάκια στην πλατεία και έξω από το δημαρχείο. Δεν μπορώ να τους αλλάξω το μυαλό. Θα πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι τα αδέσποτα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Πολλές πόλεις έχουν αδέσποτα και ορισμένα μάλιστα είναι σύμβολα. Διαθέτουμε λοιπόν ως δήμος ένα γενναίο κονδύλι για την περίθαλψη, τη σίτιση και την ιατρική φροντίδα τους. Δεν θα τα εγκαταλείψουμε ποτέ αβοήθητα.
Υπάρχει κάποιος δήμαρχος στο διεθνή χώρο που τον θαυμάζετε;
 Δεν ξέρω αν μπορώ να πω τον θαυμάζω, αλλά μου έχει κάνει μεγάλη εντύπωση και παρακολουθώ με ενδιαφέρον τον δήμαρχο της Νέας Υόρκης Μπιλ ντε Μπλάζιο. Μου αρέσει το ανθρώπινο και ταυτοχρόνως πρωτοποριακό στιλ που καθιερώνει στη διοίκηση αυτής της μεγαλούπολης. Θεωρώ πως είναι μια ξεχωριστή φυσιογνωμία στο χώρο της διεθνούς τοπικής αυτοδιοίκησης. Συνδυάζει μια απλότητα και μία ρηξικέλευθη εικόνα. Ελπίζω και η διοίκησή του να είναι ουσιαστική. Ο χρόνος μας κρίνει όλους. Αν μου επιτρέπετε θα έλεγα ότι κι εγώ δεν είμαι δήμαρχος της καρέκλας και της πολυτέλειας. Αν επικοινωνούσα όσα κάνω μακριά από φωτογραφικές κάμερες θα θεωρούσαν κάποιοι κακόβουλοι μια τέτοια ενημέρωση ως προσωπική προβολή. 
Αίσθηση προκάλεσε η πρόσφατη επίσκεψη του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου στη Ραφήνα για τον εορτασμό των Θεοφανείων που αποτέλεσε τιμή γιά την πόλη αλλά κι εσάς προσωπικά.
Επίσκεψη του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου στη Ραφήνα για τον εορτασμό των Θεοφανείων
Ήταν ανείπωτη τιμή για το δήμο Ραφήνας - Πικερμίου πάνω απ όλα η παρουσία του Αρχιεπισκόπου. Μια πραγματική ευλογία για τους δημότες μας κι εμένα προσωπικά. Το αίτημα μου μέσω του Μητροπολίτη Μεσογαίας Νικολάου έγινε δεκτό από τον Παναγιότατο, με τον οποίο είχα την καταπληκτική εμπειρία να περπατήσουμε μαζί παρά τα μικρά προβλήματα υγείας που τον ταλαιπωρούν. "Το κάνω με μεγάλη χαρά" μάλιστα μου είπε ο Αρχιεπίσκοπος και η στιγμή απαθανατίστηκε σε ένα φωτογραφικό ενσταντανέ πολύ φιλικό και ζεστό που μάλιστα δημοσιεύσατε και στην πρώτη σελίδα της εφημερίδας σας. Αυτή η πρώτη επίσκεψη Αρχιεπισκόπου στη Ραφήνα μετά από 80 χρόνια μόνο ως ένα πολύ σημαντικό γεγονός μπορεί να εκληφθεί.  
Ποιά είναι η πιο άδικη επίθεση που δεχτήκατε επί της δημαρχίας σας;
Από τη φτηνή αντιπολίτευση ότι δεν έκανα κανένα έργο στη Ραφήνα και το Πικέρμι. Ήταν μιΆ πρώτη εποικοδομητική θητεία μέσα στο δυσκολότερο οικονομικό περιβάλλον που έζησε η χώρα από τη μεταπολίτευση. Με ενοχλεί η απαξίωση του έργου που έγινε. Έκανα, κάνω και θα εξακολουθήσω να κάνω αθόρυβο, αλλά ουσιαστικό έργο.
Να μας αναφέρετε επιγραμματικά κάποια από τα έργα που έγιναν επί δημαρχίας σας.
 Η διαφάνεια, η αποτελεσματικότητα και το έργο μας στα οικονομικά του δήμου. Σε αντίθεση με την κληρονομιά χρεών και ελλειμμάτων που κάποιοι μας άφησαν , εμείς νοικοκυρέψαμε το δήμο.
Το έργο μας για την εκπαίδευση και τη νέα γενιά της πόλης μας. Εγκαινιάσαμε το Ειδικό Σχολείο και σε λίγες ημέρες παραδίδουμε στους συμπολίτες μας στο Πικέρμι ένα νέο υπερσύγχρονο και υψηλής αισθητικής σχολικό συγκρότημα στους μαθητές του Πικερμίου που περιλαμβάνει νηπιαγωγείο, δημοτικό σχολείο και γυμνάσιο. Παράλληλα όλα τα υπάρχοντα κτίρια είναι ασφαλή και λειτουργικά και είμαστε από τους πρώτους δήμους που ξεκινούν προγράμματα δια βίου μάθησης .
Το κοινωνικό μας έργο με την υποδειγματική λειτουργία των παιδικών σταθμών και των ΚΑΠΗ, αλλά και την υποστήριξη 175 οικογενειών της περιοχής μας που έχουν ανάγκη. 
Στον τομέα της υγείας, μετά από δικές μας προσπάθειες και πιέσεις που ασκήσαμε στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υγείας, ξεκινούν οι εργασίες, οι οποίες θα ολοκληρωθούν πολύ σύντομα, για την δημιουργία Αστικού Τύπου Κέντρου Υγείας στη Ραφήνα, στο χώρο του ΠΝΑ, με ταυτόχρονη μεταστέγαση στον ίδιο χώρο και των υπηρεσιών του ΕΟΠΥΥ.
Σχεδιάσαμε και διεκδικήσαμε μεγάλα έργα για την πόλη μας και πετύχαμε τη χρηματοδότηση από την Περιφέρεια για τα έργα αποκατάστασης της οδού Αχαιών στο Ντράφι αξίας 850.000 ευρώ.
Προχωρήσαμε σε αναθέσεις μελετών για την οριοθέτηση των οικισμών που βρίσκονται εκτός σχεδίου προκειμένου να δρομολογηθούν οι διαδικασίες ένταξής τους και να σταματήσει η ταλαιπωρία χρόνων για τους συμπολίτες μας.
Ανακαινίσαμε 13 παιδικές χαρές του δήμου μας.
Ολοκληρώσαμε έργα σε όλες τις αθλητικές μας εγκαταστάσεις με αποτέλεσμα να είμαστε  μέσα στους πρώτους δήμους στη χώρα οι οποίοι αρχές Γενάρη έχουν αδειοδοτημένες όλες  τις αθλητικές εγκαταστάσεις τους. Επιπλέον διεκδικήσαμε και πήραμε 800.000 ευρώ από την Περιφέρεια για την κατασκευή του νέου γηπέδου ποδοσφαίρου στο αθλητικό κέντρο στη θέση Μάντρες Διάκου.
Κάθε χρόνο προσφέρουμε ποιοτικές πολιτιστικές εκδηλώσεις στους συμπολίτες μας οι οποίοι συμμετέχουν πολύ ενεργά και μας ενθαρρύνουν να συνεχίσουμε.
Είστε αισιόδοξος για το μέλλον της χώρας; Ποιός φταίει τελικά για το σημείο μηδέν που φτάσαμε; Μόνο οι πολιτικοί ή και οι  πολίτες;
 Σας απαντώ ευθέως. Δεν είμαι αισιόδοξος για το μέλλον της Ελλάδας, Μακάρι να ξυπνούσαμε όλοι ένα πρωί και να ήμασταν όπως πριν δέκα χρόνια. Αλλά η πραγματικότητα είναι αδυσώπητη. Εκτιμώ ότι θα περάσουν πολλά χρόνια ώσπου η χώρα μας να ξανασηκωθεί στα πόδια της. Σαφώς και ευθύνεται η πλειονότητα των πολιτικών που κυβέρνησαν την Ελλάδα με αυτή την κακή νοοτροπία, τόσο των πελατειακών σχέσεων όσο και της διασπάθισης του δημοσίου χρήματος. Φτάνει όμως και οι πολίτες που δεν είναι ενεργοί. Δέχονται παθητικά τις καταστάσεις. Η κοινωνία χρεοκόπησε. Όχι μόνο η οικονομία. Θα σας πω και μία απαράδεκτη πρακτική στον ιατρικό χώρο. Ο πολίτης δίνει φακελάκι στον χειρουργό στο δημόσιο νοσοκομείο. Μα ο χειρουργός θα κάνει αυτό που πρέπει να κάνει. Δεν χρειάζεται φακελάκι. Επί τόσα χρόνια όμως ο πολίτης με αυτό τον τρόπο δημιούργησε ένα κατεστημένο.
 Βαριά σκιά στη Ραφήνα και το Πικέρμι από τον απροσδόκητο θάνατο του Νίκου Δημητρόπουλου.
Ο θάνατος του Νίκου μας γέμισε όλους θλίψη. Ήταν ένας πραγματικός κύριος. Με τεράστιες αυτοδιοικητικές γνώσεις, πρόσφερε πολλά στην περιοχή και θα μπορούσε να προσφέρει περισσότερα. Λόγω της φύσης της δουλειάς μου ως γιατρός βλέπω καθημερινά αυτή τη λεπτή κλωστή που πατάει ο άνθρωπος. Περαστικοί είμαστε όλοι και θα φύγουμε ΑΠ ΑΥΤΌΝ ΤΟΝ ΚΌΣΜΟ. Γι αυτό πρέπει να επικρατεί η αγάπη και η αλληλεγγύη. Στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο, κατόπιν πρότασής μου, πήραμε απόφαση μία οδός στο Δήμος μας να φέρει το όνομά του.
Ποιό είναι το κλειδί για μια πραγματικά ευτυχισμένη ζωή; Το βρήκατε ποτέ;
 Είναι πάνω απ όλα η οικογένεια. Μετά η προσωπική επιτυχία μέσω της επαγγελματικής καταξίωσης. Νιώθω ολοκληρωμένος άνθρωπος, γιατί ιδιαίτερα ως δήμαρχος έχω δώσει τον καλύτερο εαυτό μου για το κοινό καλό.
Αν μπαίνατε για ημέρα στη χρονομηχανή, πού και πότε θα θέλατε να γυρίσετε; Τι θα ξαναζούσατε για 24 ώρες;
 Τα χρόνια που νοσταλγώ είναι αυτά όταν έκανα αγροτικό ιατρείο στην Τήνο. Έζησα σχεδόν πέντε αξέχαστα χρόνια που έμειναν ανεξίτηλα την ψυχή μου. Αυτό το νησί είναι σημείο αναφοράς στη ζωή μου και οι κάτοικοί της με λατρεύουν.
Να κλείσουμε γλυκά αυτή τη συνέντευξη. Αν σας ζητούσα ένα τραγούδι που σημάδεψε τη ζωή σας ποιό θα ήταν αυτό;
Του Φρανκ Σινάτρα, το Strangers in the night. ΦΩΤΟ ΣΙΝΑΤΡΑ
Σας ευχαριστώ κι εύχομαι μια πολιτισμένη προεκλογική περίοδο.
Σας ευχαριστώ κι εγώ. Από την πλευρά μου θα κάνω ότι είναι δυνατόν προς αυτή την κατεύθυνση.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΜΠΑΛΑΜΟΤΗ για την έντυπη Ανατολική Ακτή (422)

2 σχόλια:

  1. ΑΔΕΡΦ@Ρ@ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΑΔΕΡΦ@Ρ@ Ο Λ.ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ,ΣΕ ΕΚΑΝΕ ΣΚΕΤΣΑΚΙ.
    ΠΟΙΟΣ;ΠΟΙΑ;ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΗΘΙΚΗ ΕΣΥ;ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΞΙΕΣ;ΦΕΡΕ ΜΩΡΗ ΑΔΕΡΦ@Ρ@ ΤΟ ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ,ΑΛΛΑ Ο ΑΝΑΚΡΙΤΗΣ ΣΕ ΕΧΕΙ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ΠΟΛΛΗ.ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΦΥΛΑΚΗ.ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥΣΤ@Ρ@.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιας κ μιλας ετσι χωρις να σε νοιαζει ποιος διαβαζει τις ανακοινωσεις μιλα μας με το ονομα σου ....μπας και περνιεσαι για μαγκας ετσι ανωνυμα???? Απο μια ανωνυμη απλα λες μ@λ#κιες!!!! Ελεος δεν μπορειτε οι πρωην να δεχτειτε κατι καλυτερο σας.

      Διαγραφή

Αρχειοθήκη ιστολογίου