ΕΩΣ ΚΑΙ 50 ΛΕΠΤΑ ΟΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ.Καθυστερήσεις
στα δρομολόγια των
λεωφορείων που σε ορισμένες περιπτώσεις αγγίζουν ακόμα και τα πενήντα λεπτά εξακολουθούν να ταλαιπωρούν τους επιβάτες, τη στιγμή που περισσότερα από 900 λεωφορεία του στόλου της ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) παραμένουν παροπλισμένα στα αμαξοστάσια.
Οι περικοπές των δρομολογίων αλλά και οι συνταξιοδοτήσεις του προσωπικού που συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό έχουν φτάσει στο...«κόκκινο» πολλές περιοχές του λεκανοπεδίου, οι οποίες υπο-εξυπηρετούνται συγκοινωνιακά.Χειρότερη είναι η κατάσταση στις τοπικές γραμμές των προαστίων, όπως επισημαίνουν οι εργαζόμενοι. Ωστόσο ακόμα και στις γραμμές κορμού που συνδέουν με το κέντρο, οι συχνότητες διέλευσης των λεωφορείων έχουν μειωθεί σημαντικά.Αυτός είναι και ένας από τους βασικούς λόγους, για τους οποίους ο ΟΑΣΑ ανέθεσε νέα συγκοινωνιακή μελέτη προκειμένου να επανασχεδιαστούν τα δρομολόγια των οδικών μέσων ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες του επιβατικού κοινού και να τονωθεί η κάλυψη σε ορισμένες περιοχές.
Πιο έντονα καταγράφονται τα προβλήματα στις δυτικές περιοχές αλλά και στα νότια προάστια οι τοπικές γραμμές προς Αργυρούπολη και Τερψιθέα που φεύγουν από τον σταθμό του μετρό στο Ελληνικό εμφανίζουν μεγάλες καθυστερήσεις και δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τον κόσμο δεδομένου ότι συχνά δρομολογούνται μικρής χωρητικότητας λεωφορεία, με αποτέλεσμα να μένουν απέξω επιβάτες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία των εργαζομένων, οι οποίοι έχουν ήδη ζητήσει ενίσχυση των δρομολογίων δεδομένου ότι οι οδηγοί συχνά αντιμετωπίζουν προστριβές με τους επιβάτες, οι περιοχές με τα πιο έντονα προβλήματα είναι τα Λιόσια, το Καματερό, η Ελευσίνα, η Μάνδρα, η Μαγούλα, ο Κορυδαλλός, το Σχιστό, το Πέραμα, η Παιανία, η Ανθούσα, το Πικέρμι, το Κορωπί και τα Σπάτα. Επιπλέον συνεχίζονται και τα προβλήματα στο Ζεφύρι, όπου τα δρομολόγια της γραμμής 735 σταματούν στις 6 το απόγευμα ύστερα από απόφαση των οδηγών, αφού στο παρελθόν τα οχήματα είχαν δεχτεί επιθέσεις με πέτρες ακόμα και πυροβολισμούς.
Τροποποιήσεις
Γεγονός είναι, πάντως, ότι κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών υπολογίζεται πως υλοποιήθηκαν πάνω από 600 προσωρινές και 300 μόνιμες τροποποιήσεις υφιστάμενων γραμμών λεωφορείων και τρόλεϊ. Παράλληλα ιδρύθηκαν και νέες γραμμές αν και στις περισσότερες περιπτώσεις ο ΟΑΣΑ επέλεξε τη συγχώνευση γραμμών με αποτέλεσμα να μειωθεί δραματικά ο αριθμός των προσφερόμενων θέσεων.Οι αλλαγές αυτές δικαιολογήθηκαν και από την πτώση της επιβατικής κίνησης, η οποία από τις 878,7 εκατομμύρια επιβιβάσεις το 2008 έπεσε στις 654,8 εκατομμύρια το 2012.Η κατάσταση αυτή όμως αρχίζει να αλλάζει, όπως επισημαίνουν στο «Εθνος» στελέχη του ΟΑΣΑ με αποτέλεσμα η πίεση για συχνότερα δρομολόγια και καλύτερη εξυπηρέτηση να αυξάνεται μήνα με τον μήνα αφού υπολογίζεται ότι το τελευταίο οκτάμηνο η αύξηση στις πωλήσεις εισιτηρίων είναι περίπου 2% τον μήνα με τον Φεβρουάριο να έχει εμφανίσει αύξηση 10% στις πωλήσεις.Ωστόσο τα δρομολόγια στο δίκτυο παραμένουν μειωμένα σε ποσοστό περίπου 30% τα τελευταία χρόνια.Από τα 2.100 λεωφορεία που αριθμεί ο στόλος της ΟΣΥ, δρομολόγια καθημερινά εκτελούν τα 1.134, λέει στο «Εθνος» ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ, Λεωνίδας Σκούλος: «Αλλά ακόμα και αν αποφασιζόταν να βγουν στον δρόμο περισσότερα, δεν υπάρχουν οδηγοί να καλύψουν πιο πολλά δρομολόγια. Μόνο πέρυσι συνταξιοδοτήθηκαν 300 άτομα, κυρίως οδηγοί και τεχνικοί, και αυτή η τάση συνεχίζεται. Πλέον οι οδηγοί των λεωφορείων είναι περίπου 3.500 από 5.500 που ήταν το 2009. Εχουμε ήδη ζητήσει επανασχεδιασμό των δρομολογίων αλλά για να πετύχει κι αυτό θα πρέπει να ενισχυθούν με προσωπικό οι κλάδοι των οδηγών και των τεχνιτών» τονίζει.
ΜΑΡΙΑ ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
λεωφορείων που σε ορισμένες περιπτώσεις αγγίζουν ακόμα και τα πενήντα λεπτά εξακολουθούν να ταλαιπωρούν τους επιβάτες, τη στιγμή που περισσότερα από 900 λεωφορεία του στόλου της ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) παραμένουν παροπλισμένα στα αμαξοστάσια.
Οι περικοπές των δρομολογίων αλλά και οι συνταξιοδοτήσεις του προσωπικού που συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό έχουν φτάσει στο...«κόκκινο» πολλές περιοχές του λεκανοπεδίου, οι οποίες υπο-εξυπηρετούνται συγκοινωνιακά.Χειρότερη είναι η κατάσταση στις τοπικές γραμμές των προαστίων, όπως επισημαίνουν οι εργαζόμενοι. Ωστόσο ακόμα και στις γραμμές κορμού που συνδέουν με το κέντρο, οι συχνότητες διέλευσης των λεωφορείων έχουν μειωθεί σημαντικά.Αυτός είναι και ένας από τους βασικούς λόγους, για τους οποίους ο ΟΑΣΑ ανέθεσε νέα συγκοινωνιακή μελέτη προκειμένου να επανασχεδιαστούν τα δρομολόγια των οδικών μέσων ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες του επιβατικού κοινού και να τονωθεί η κάλυψη σε ορισμένες περιοχές.
Η αναμονή
Σύμφωνα με τους εργαζόμενους, σήμερα η μέση αναμονή στις στάσεις σε όλες τις γραμμές είναι γύρω στα 25 λεπτά αλλά σε εξαιρετικές περιπτώσεις η καθυστέρηση μπορεί να αγγίξει ή και να ξεπεράσει και τα πενήντα λεπτά, ενώ τα Σαββατοκύριακα η κατάσταση επιδεινώνεται ακόμα περισσότερο.Πιο έντονα καταγράφονται τα προβλήματα στις δυτικές περιοχές αλλά και στα νότια προάστια οι τοπικές γραμμές προς Αργυρούπολη και Τερψιθέα που φεύγουν από τον σταθμό του μετρό στο Ελληνικό εμφανίζουν μεγάλες καθυστερήσεις και δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τον κόσμο δεδομένου ότι συχνά δρομολογούνται μικρής χωρητικότητας λεωφορεία, με αποτέλεσμα να μένουν απέξω επιβάτες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία των εργαζομένων, οι οποίοι έχουν ήδη ζητήσει ενίσχυση των δρομολογίων δεδομένου ότι οι οδηγοί συχνά αντιμετωπίζουν προστριβές με τους επιβάτες, οι περιοχές με τα πιο έντονα προβλήματα είναι τα Λιόσια, το Καματερό, η Ελευσίνα, η Μάνδρα, η Μαγούλα, ο Κορυδαλλός, το Σχιστό, το Πέραμα, η Παιανία, η Ανθούσα, το Πικέρμι, το Κορωπί και τα Σπάτα. Επιπλέον συνεχίζονται και τα προβλήματα στο Ζεφύρι, όπου τα δρομολόγια της γραμμής 735 σταματούν στις 6 το απόγευμα ύστερα από απόφαση των οδηγών, αφού στο παρελθόν τα οχήματα είχαν δεχτεί επιθέσεις με πέτρες ακόμα και πυροβολισμούς.
Τροποποιήσεις
Γεγονός είναι, πάντως, ότι κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών υπολογίζεται πως υλοποιήθηκαν πάνω από 600 προσωρινές και 300 μόνιμες τροποποιήσεις υφιστάμενων γραμμών λεωφορείων και τρόλεϊ. Παράλληλα ιδρύθηκαν και νέες γραμμές αν και στις περισσότερες περιπτώσεις ο ΟΑΣΑ επέλεξε τη συγχώνευση γραμμών με αποτέλεσμα να μειωθεί δραματικά ο αριθμός των προσφερόμενων θέσεων.Οι αλλαγές αυτές δικαιολογήθηκαν και από την πτώση της επιβατικής κίνησης, η οποία από τις 878,7 εκατομμύρια επιβιβάσεις το 2008 έπεσε στις 654,8 εκατομμύρια το 2012.Η κατάσταση αυτή όμως αρχίζει να αλλάζει, όπως επισημαίνουν στο «Εθνος» στελέχη του ΟΑΣΑ με αποτέλεσμα η πίεση για συχνότερα δρομολόγια και καλύτερη εξυπηρέτηση να αυξάνεται μήνα με τον μήνα αφού υπολογίζεται ότι το τελευταίο οκτάμηνο η αύξηση στις πωλήσεις εισιτηρίων είναι περίπου 2% τον μήνα με τον Φεβρουάριο να έχει εμφανίσει αύξηση 10% στις πωλήσεις.Ωστόσο τα δρομολόγια στο δίκτυο παραμένουν μειωμένα σε ποσοστό περίπου 30% τα τελευταία χρόνια.Από τα 2.100 λεωφορεία που αριθμεί ο στόλος της ΟΣΥ, δρομολόγια καθημερινά εκτελούν τα 1.134, λέει στο «Εθνος» ο πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ, Λεωνίδας Σκούλος: «Αλλά ακόμα και αν αποφασιζόταν να βγουν στον δρόμο περισσότερα, δεν υπάρχουν οδηγοί να καλύψουν πιο πολλά δρομολόγια. Μόνο πέρυσι συνταξιοδοτήθηκαν 300 άτομα, κυρίως οδηγοί και τεχνικοί, και αυτή η τάση συνεχίζεται. Πλέον οι οδηγοί των λεωφορείων είναι περίπου 3.500 από 5.500 που ήταν το 2009. Εχουμε ήδη ζητήσει επανασχεδιασμό των δρομολογίων αλλά για να πετύχει κι αυτό θα πρέπει να ενισχυθούν με προσωπικό οι κλάδοι των οδηγών και των τεχνιτών» τονίζει.
ΜΑΡΙΑ ΛΙΛΙΟΠΟΥΛΟΥ
ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΣΙΩΠΗ ;
Ας μιλήσουμε επί της ουσίας (με αφορμή όσα στοιχεία διάβασα στις σελ. 32 και 33 της εφημερίδας «ΑΛΗΘΕΙΑ» της 20.2.2014)
ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΟΥΜΕ ΞΑΝΑ, ΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ;
- Όταν με πρόσφατη παραγγελία ο Εισαγγελέας διερευνά την τυχόν τέλεση εκ μέρους τους ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ, για το χρέος που δημιούργησαν στον πρώην Δήμο Αρτέμιδος και συνέχισαν στον νυν Δήμο Σπάτων – Αρτέμιδος (δηλαδή τα τελευταία 11 χρόνια), από την μη πληρωμή του νερού στην ΕΥΔΑΠ (νερό που οι δημότες πλήρωναν στο ταμείο του Δήμου !), με βεβαιωμένη ζημιά σε βάρος του δημοσίου (βλ. απόδειξη υπ’ αριθ. πρωτ: 38560/26.9.2013 ΚΥΑ, που έχει δημοσιευθεί στο ΦΕΚ: 2410/Β/2013) και εν συνεχεία σε βάρος του Δήμου (δηλαδή στις πλάτες των δημοτών, όπου θα μετακυλιθεί το χρέος), του ποσού των 19.153.116,07 ευρώ, που για να μην το αντιληφθούν οι δημότες Σπάτων – Αρτέμιδος, δεν θα κατακρατείται (χρεώνεται) στους λογαριασμούς ύδρευσης, αλλά θα κατακρατείται από τους ΚΑΠ (κεντρικούς αυτοτελείς πόρους), που πρόκειται να εισπράξει ο Δήμος στα επόμενα χρόνια.
ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Η ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 47105/2013 ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ:
« ….. κατόπιν της υπ’ αριθ. πρωτ: 13/03032/8.7.2013 παραγγελίας του κ. Εισαγγελέα Εφετών Αθηνών, με την οποία δεν εγκρίνει την ως άνω αρχειοθέτηση και παραγγέλλει τη διενέργεια περαιτέρω προκαταρκτικής εξέτασης προς διακρίβωση τυχόν τελέσεως κακουργήματος και συγκεκριμένα της απιστίας σχετική με την υπηρεσία, το αντικείμενο της οποίας έχει συνολική αξία μεγαλύτερη των 120.000 ευρώ, στρεφόμενη κατά Οργανισμού Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Δήμου Αρτέμιδος) και εκ της οποίας η ζημιά που προξενήθηκε ή οπωσδήποτε απειλήθηκε στον πιο πάνω ΟΤΑ υπερβαίνει το ποσό των 150.000 ευρώ, ο δε δράστης εξηκολούθησε επί μακρόν την εκτέλεση του εγκλήματος και το αντικείμενο του είναι ιδιαίτερα μεγάλης αξίας κατ’ εξακολούθηση (άρθρ. 1, 2 § 1, 5, 12, 13Α’ 14, 16, 17, 18, 26 § 1α, 27, 51, 52, 59, 63, 65, 79, 98 § 1 και 2, 256 γ’ υποπερ. Β’, 263, 263Α Π.Κ. σε συνδ. με άρθρ. 1 § 1 του Ν. 1608/1950) και παρακαλώ για τις δικές σας ενέργειες.
Αθήνα 22.7.2013
Με τιμή
Η Εισαγγελέας
Ε.Θ.Ν. ΣΥΡΟΠΟΥΛΟΥ»
- Το ερώτημα είναι αν οι δημότες θα ανεχθούν να ξαναψηφίσουν τους εκ της ανωτέρω εισαγγελικής έρευνας (για κακουργηματικές πράξεις !!) ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟΥΣ πρώην και νυν άρχοντες του Δήμου μας ;
- Το ερώτημα είναι γιατί δεν μιλάει για όλα αυτά ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ της Ομοσπονδίας Αρτέμιδος, του Συλλόγου Κρητών Αρτέμιδος, του Συλλόγου Αγ. Νικολάου, του Συλλόγου Πελοποννησίων, του Συλλόγου Αγ. Ιωάννου, του Συλλόγου Πρασίνου Λόφου, του ΑΟ ΑΡΤΕΜΙΣ, του Συλλόγου Γαλήνης, του Συλλόγου Ηπειρωτών, του Συλλόγου Ποντίων, κλπ;
- Το ερώτημα είναι γιατί δεν μιλάει για όλα αυτά ΚΑΝΕΝΑΣ αντιδήμαρχος, ΚΑΝΕΝΑΣ δημοτικός σύμβουλος και καμία δημοτική παράταξη;
- Το ερώτημα είναι γιατί δεν μιλάνε για όλα αυτά και δεν ασχολήθηκαν ποτέ ούτε οι καινούργιοι υποψήφιοι όπως η κα Ραφτοπούλου και ο κ. Στρατίκης;
ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ «ΟΜΕΡΤΑ»;
(Omerta = νόμος της σιωπής, όπως προήλθε κάπου εκεί από Σικελία μεριά …..)