Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Ζέτα Μακρυπούλια: Η δουλειά μου δεν είναι να ασχολείται ο Τύπος μαζί μου

«Όλοι όσοι ασχολούνται με τα "προσωπικά" μου μπορεί να ξέρουν με ποιον είμαι, δεν γνωρίζουν όμως στην ουσία την προσωπική μου ζωή»Για τη σχέση της με τη δημοσιότητα και την προβολή της προσωπικής της ζωής, αλλά και τη δική της αυτοκριτική έκανε η Ζέτα Μακρυπούλια στην πιο πρόσφατη συνέντευξή της.

«Συνεχώς κάνω κριτική και μάλιστα αυστηρή στον εαυτό μου και αυτό ίσως να είναι το αδύνατο σημείο μου» είπε η παρουσιάστρια στην εφημερίδα «Το Βήμα» και συμπλήρωσε: «Επειδή είμαι στον χώρο από 13 ετών έχω στερηθεί αρκετά, όπως η ανεμελιά σε μικρότερη ηλικία. Περνώντας τα χρόνια η δημοσιότητα έχει ενταχθεί πια στην καθημερινότητά μου και έχω μάθει να ζω με αυτό. Μου έχει τύχει για παράδειγμα κάποιες φορές να ακυρώσω εξόδους μου επειδή δεν έχω τη διάθεση να βρεθώ απέναντι σε κάμερες!».

Όταν ρωτήθηκε αν θα μπορούσε να ζήσει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας επί μονίμου βάσεως, η Ζέτα Μακρυπούλια είπε: «Θα απαντήσω λέγοντας ότι όταν περπατώ στους δρόμους μιας ξένης χώρας νιώθω πολύ πιο ελεύθερη. Μια καλή μου φίλη βέβαια μου επεσήμανε σε ένα ταξίδι μας ότι ακόμη και μεταξύ αγνώστων είμαι πολύ συγκρατημένη. Δεν ξέρω αν είναι θέμα χαρακτήρα ή αν μου έχει γίνει δεύτερη φύση το να προσέχω να μην τραβήξω την προσοχή όταν είμαι σε δημόσιο χώρο, πάντως, μη νομίζετε, ακόμη και στην Ελλάδα καταφέρνω να περνώ απαρατήρητη» απάντησε και πρόσθεσε: «Η δουλειά μου δεν είναι να ασχολείται ο Τύπος μαζί μου. Δουλειά μου είναι να παίζω, ίσως και να παρουσιάζω κάποιες φορές. Μου αρέσει να βρίσκομαι εκτός τηλεόρασης και να απομονώνομαι. Δεν θα έκανα ποτέ κάτι για να κρατηθώ στη δημοσιότητα. Δεν είναι του χαρακτήρα μου».

Τέλος, αποκάλυψε και πώς αντιλαμβάνεται την προβολή της προσωπικής της ζωής: «Δύο είναι οι τρόποι: να σταματήσω αυτή τη δουλειά ή να σταματήσουν να ασχολούνται με τη ζωή μου. Μόνο έτσι θα το κατάφερνα αυτό. Ξέρετε όμως κάτι; Όλοι όσοι ασχολούνται με τα "προσωπικά" μου μπορεί να ξέρουν με ποιον είμαι, δεν γνωρίζουν όμως στην ουσία την προσωπική μου ζωή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου