Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Γιώργος Μαργαρίτης: «Οι γυναίκες μας κάνουν ό,τι θέλουν»

 
Ο λαϊκός τραγουδιστής βρέθηκε στο Πρωινό mou όπου μίλησε στον Πέτρο Κωστόπουλο και
την Τζένη Μπαλατσινού, για τις γυναίκες της ζωής του, για τους σύγχρονους «μάγκες» και σχολίασε τη σημερινή κατάσταση της χώραςΟ Γιώργος Μαργαρίτης βρέθηκε στο Πρωινό mou όπου μίλησε στον Πέτρο Κωστόπουλο και την Τζένη Μπαλατσινού, για τις γυναίκες της ζωής του, για τους σύγχρονους «μάγκες» και για τη σημερινή κατάσταση της χώρας.

Δεν θέλει να τον λένε μάγκα και πιστεύει ότι οι μάγκες στην εποχή μας δεν έχουν χαθεί. «Δεν πατάει τίποτα το τρένο. Βέβαια υπάρχουν μάγκες. Και σήμερα βγαίνουν. Εμείς είμαστε άλλης εποχής. Δεν έχω απαίτηση από τους νέους να είναι όπως ήμασταν εμείς. Νομίζω ότι τα παιδιά μας είναι κάτι καλύτερο από εμάς» είπε ο Γιώργος Μαργαρίτης.

Για την οικονομική κρίση και το περιστατικό που του έκανε εντύπωση
«Ήμουν στην Αμερικανική πρεσβεία και είδα ένα σωρό παιδιά που ήταν μέχρι 25 ετών. Τους λέω: “Για φαντάροι πάτε;” και μου απάντησαν ότι ετοιμάζονται να φύγουν στο εξωτερικό για να βρουν δουλειά. Και η κόρη μου ετοιμάζεται για έξω» και συμπλήρωσε «Ό,τι κάνανε τα άλλα κράτη θα κάνουμε και εμείς. Μας ζήλευαν και μας κάνανε ίδιους. Τους ακούσαμε και ακόμη τους ακούμε. Η Ελλάδα κρατούσε την οικογένεια και το νοικοκυριό».

Οι γυναίκες της ζωής του
«Έζησα χρόνια μόνος μου. Όλες οι γυναίκες που πέρασαν από τη ζωή μου πέρασαν καλά. Οι γυναίκες είναι αχάριστες, αλλά είμαστε και εμείς το ίδιο. Μην βγάζουμε την ουρά μας απ’ έξω. Εκείνες είναι πιο δυνατές. Μας κάνουν ό,τι θέλουν. Η γυναίκα πρέπει να μεγαλώσει τα παιδιά της και μετά να βρει δουλειά».

Ο Γιώργος Μαργαρίτης εκμυστηρεύτηκε επίσης ότι κοιμάται λίγες ώρες και ότι βγαίνει τα βράδια. «Δεν μένω στο σπίτι μου, μόνο κοιμάμαι εκεί. Μένω στις συνοικίες που μεγάλωσα. Δεν μπορώ να κάνω παρέα με δήθεν. Βγαίνω τα βράδια, δεν πάω σε μπουζούκια. Πάω σε μαγαζιά που έχουν άνθρωποι βιοποριστές» είπε χαρακτηριστικά.

Διαβάστε περισσότερα στο peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου