Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Βίκυ Καγιά: «Aν χάσω την υπομονή μου, γίνομαι θηρίο ανήμερο»

 
Αποκαλύπτει άγνωστες πτυχές της προσωπικότητας τηςΜία συνέντευξη παραχώρησε η Βίκυ
Καγιά σε εβδομαδιαίο περιοδικό όπου μίλησε για άγνωστες πτυχές της προσωπικότητας της. Μπορεί τις περισσότερες φορές να Φαίνεται γλυκιά και ήρεμη, αλλά όπως αποκάλυψε η ίδια, υπάρχουν στιγμές που χάνει τελείως την ψυχραιμία της. «Παρόλο που είμαι ήρεμος άνθρωπος και γελαστός, αν χάσω την υπομονή μου, γίνομαι θηρίο ανήμερο. Δεν ανέχομαι να με υποτιμούν». είπε στο Hello. Με την ίδια ευκολία που συγχωρεί, μπορεί και να διαγράψει έναν άνθρωπο από τη ζωή της. «Απλώς διαγράφω. Δεν θέλω πια στη ζωή μου ανθρώπους που θα μου βγάζουν τον κακό μου εαυτό» δήλωσε η Βίκυ Καγιά.

Αλήθεια εκείνη ζητάει συγγνώμη;

«Πολύ συχνά. Τη στιγμή που καταλαβαίνω ότι έχω κάνει λάθος και έχω βγει εκτός γραμμής ζητάω συγγνώμη. Δεν τη φοβάμαι τη συγγνώμη».

Διαβάστε περισσότερα στο www.peoplegreece.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου