Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Συγκλονιστική καταγγελία Ουκρανού διαδηλωτή: Mε σταύρωσαν και μου έκοψαν το αυτί

«Δεν υπάρχει ούτε ένα ανέπαφο σημείο στο σώμα μου. Αλλά, δόξα τω Θεώ, είμαι
ζωντανός», είπε ο 35χρονος Ντμίτρο Μπουλάτοφ, ο οποίος εξαφανίστηκε στις 23 Ιανουαρίου - Ήταν επικεφαλής των ακτιβιστών που πραγματοποιούν διαμαρτυρίες με αυτοκίνητα και είχε οργανώσει διαδηλώσεις μπροστά από την εξοχική κατοικία του Ουκρανού προέδρου
Ένας αντικυβερνητικός διαδηλωτής στην Ουκρανία, αγνοούμενος εδώ και μία εβδομάδα, εμφανίστηκε σήμερα στην τηλεόραση, με βαριά τραύματα στο πρόσωπο και στα χέρια, όπου κατήγγειλε ότι απήχθη, βασανίσθηκε και... «σταυρώθηκε».

Ο 35χρονος Ντμίτρο Μπουλάτοφ, ο οποίος υπήρξε ένας από τους ηγέτες του «Automaidan» -του κινήματος διαδηλωτών με αυτοκίνητα, που έχει διοργανώσει πολλές διαμαρτυρίες έξω από την εξοχική κατοικία του προέδρου Γιανουκόβιτς- μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο ύστερα από την εμφάνισή του στο ουκρανικό δίκτυο TV 5th.

Μία από τις ογκωδέστερες τέτοιες διαμαρτυρίες, στις οποίες συμμετείχαν περίπου 2.000 αυτοκίνητα, πλησίασε σε απόσταση 300 μέτρων από την εξοχική κατοικία του προέδρου στην Μεζιχίρια, έξω από το Κίεβο στις 29 Δεκεμβρίου προτού την σταματήσουν σε μπλόκο ασφαλείας.

«Με σταύρωσαν. Μου τρύπησαν τα χέρια», είπε ο Μπουλάτοφ δείχνοντας τα σημάδια στο πίσω μέρος των χεριών του.

«Μου έκοψαν το αυτί, μου χάραξαν το πρόσωπο. Δεν υπάρχει ούτε ένα ανέπαφο σημείο στο σώμα μου. Αλλά, δόξα τω Θεώ, είμαι ζωντανός», πρόσθεσε ο ίδιος.

Ο Μπουλάτοφ εξαφανίστηκε στις 23 Ιανουαρίου.

Η αστυνομία έχει ξεκινήσει τη διαδικασία αναγνώρισης όσων συμμετέχουν σε αυτές τις πορείες και οι οργανώσεις των διαδηλωτών υποστηρίζουν ότι μέχρι στιγμής έχουν συλληφθεί 20 άνθρωποι και ανακρίνονται.

Ο ηγέτης της αντιπολίτευσης Βιτάλι Κλίτσκο, ο οποίος επισκέφθηκε τον Μπουλάτοφ στο νοσοκομείο, δήλωσε: «Αυτό που έκαναν στον Ντμίτρο ήταν μία πράξη εκφοβισμού όλων των ενεργών πολιτών».

Ένας φίλος του Μπουλάτοφ, ο Γιούρι Ζοζούλια, είπε: «Γνωρίζουμε ότι αυτοί (οι απαγωγείς του) δεν του έδωσαν φαγητό. Γνωρίζουμε ότι τον εγκατέλειψαν σε ένα δάσος κι ότι ο ίδιος κατάφερε να φτάσει σε ένα χωριό και να τηλεφωνήσει στους φίλους του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου