Κυριακή 19 Μαΐου 2013

Σπάτα, Άρτεμις - ο λόγαριασμός του νερού κατάντησε πιο σημαντικό έγγραφο από την Αστυνομική Ταυτότητα

της Ελένης Φράγκου
Επανέρχομαι για πολλοστή φορά στο θέμα της υπέρογκης αύξησης των τελών ύδρευσης, στην πόλη μου τα Σπάτα. Όπου και να πάω με όποιο συμπολίτη μου και να μιλήσω, όλοι ρωτάνε για την υπέρογκη αύξηση (διπλασιασμός και τριπλασιασμός), στους λογαριασμούς νερού! 
Έχω εκθέσει πάμπολλες φορές της άποψη μου για αυτό το θέμα (Σας επισυνάπτω στο τέλος μερικές μόνο
από τις παρεμβάσεις μου) και έχω απαντήσει στην γνωστή δικαιολογία, ότι στα Σπάτα η τιμή χρέωσης στον καταναλωτή ήταν χαμηλότερη από την τιμή αγοράς! 
Επανέρχομαι και θα επανέρχομαι μέχρι να δοθεί μία λύση! Έστω η ανά δίμηνο και όχι η ανά τετράμηνο καταμέτρηση (που ισχύει σήμερα), που όλοι μας εξαιτίας του μεγάλου χρονικού διαστήματος υπερβαίνουμε τα κλιμακωτά όρια και υπερπληρώνουμε το νερό, που ο Δήμος αγοράζει σε σταθερή τιμή! 
Η απάντηση που μας δόθηκε ότι δεν επαρκούν οι υπάλληλοι του Δήμου, ούτε που νοιάζει, ούτε αφορά τους συμπολίτες μου! Ο κόσμος διαμαρτύρεται έντονα, οι φήμες για μονίμως μηδενικά ρολόγια ανεξαρτήτως κατανάλωσης, για διαφορετική αντιμετώπιση αιρετών και προσωπικού του Δήμου, δίνουν και παίρνουν και μας πλήττουν όλους! 
Σε λίγο θα κυκλοφορούμε όλοι με τους λογαριασμού νερού στα χέρια μας για να αποδεικνύουμε εάν πληρώνουμε και τι! Σαν Τοπικοί Σύμβουλοι Σπάτων δεν ρωτηθήκαμε ποτέ για το θέμα της νέας τιμολόγησης του νερού, ούτε καν μας ενημέρωσαν πριν παρθεί η απόφαση!

Κύριε Δήμαρχε!
Στηρίξατε και επιμείνατε σε αυτή την απόφαση για την αύξηση των τελών. Τότε είχε ειπωθεί ότι η πραγματική αύξηση δεν θα ήταν μεγάλη, από τους λογαριασμούς που όλοι λαμβάνουμε στα σπίτια μας, καταλαβαίνεται ότι αυτό δεν ισχύσει! Οι συμπατριώτες μου που πλήρωναν και πληρώνουν, δεν πρόκειται να δεχτούν διπλασιασμός ή τριπλασιασμό των λογαριασμών τους, να πληρώσουν χρέη που άλλοι δημιούργησαν! Πολλοί κινήθηκαν νομικώς και πρωτόδικα κέρδισαν! Κάτι πρέπει να γίνει??? Η διαρκή εικόνα που υποχρεωμένου Δήμου οι συνεχείς παραπομπές θεμάτων για έρευνα, οι τελευταίες αυξήσεις στα τέλη, τα καθημερινά προβλήματα που δεν αντιμετωπίζονται, οδηγούν πολλούς συμπολίτες μου να υποστηρίζουν ακραίες απόψεις που εκτιμώ σας είναι γνωστές και δεν θα ήθελα να ούτε καν να τις διατυπώσω!

Παλαιότερες παρεμβάσεις μου για το θέμα:
Παρέμβαση την 31 Μαρ 12:
Κατά την γνώμη μου έπρεπε να υπάρξει μια μικρή αναπροσαρμογή των τελών ύδρευσης στην δημοτική ενότητα Σπάτων, ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες αγοράς του νερού από τη ΕΥΔΑΠ και σίγουρα μείωση στην ήδη υπέρογκη τιμολόγηση, στην δημοτική ενότητα Αρτέμιδος. 
Ο Δήμος πρέπει να στραφεί στην είσπραξη των ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΩΝ από τα δημοτικά τέλη και του φόρους, που κατά δηλώσεις, είναι τεράστια ποσά! Οι συνεπής δημότες δεν μπορούν να πληρώνουν άλλο ‘’στέγνωσαν’’. Ειδικά για την δημοτική ενότητα Σπάτων(στο τοπικό συμβούλιο της οποίας μετέχω), κάνω έκκληση στην δημοτική αρχή να επανεξετάσει τις αυξήσεις στα τέλη ύδρευσης, τις οποίες θεωρώ υπέρογκες. Πάρα πολλοί συμπολίτες μου αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα και οι αυξήσεις αυτές μαζί με τις αυξήσεις που επιβάλει συνεχώς η κεντρική κυβέρνηση, τους έχουν ‘γονατίσει’! Πολλοί μέχρι τώρα συνεπέστατοι συμπολίτες μου αδυνατούν να αντεπεξέλθουν. 
Οι άνθρωποι αυτοί δεν φταίνε τίποτα για την άσχημη οικονομική κατάσταση του Δήμου, ήταν πάντα συνεπής στις υποχρεώσεις τους! Δεν γνώριζαν καν την κατάσταση, ούτε τις τιμολογήσεις. Πλήρωναν πάντοτε με συνέπεια και εμπιστοσύνη, όλους τους λογαριασμούς! Πιστεύεται ότι η ανύπαρκτη πλέον πρώην ‘μεσαία τάξη’ στην πόλη μου, μπορεί να αντεπεξέλθει! 
Ότι οι αδύναμες οικονομικά οικογένειες που προβλέπεται μείωση 50%, μπορούν να αντεπεξέλθουν όταν οι αυξήσεις είναι τόσο μεγάλες, ακόμα και με την μείωση του 50%.(μια μέριμνα έκπτωσης που για τις εν λόγω οικογένειες υπάρχει εδώ και χρόνια).

Παρέμβαση 11 Φεβ 13

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου