Το Α3 Sportback e-tron αποτέλεσε μια ιδιαίτερα σημαντική πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και πλέον όλα δείχνουν ότι θα είναι διαθέσιμο στις αρχές του 2014.
Επί της ουσίας πρόκειται για το πρώτο υβριδικό A3, το οποίο εφοδιάζεται με μοτέρ βενζίνης (1,4 TFSI) 150 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 102 ίππων, με συνδυαστική απόδοση 204 ίππων και 350 Nm ροπής.
Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός νέου 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου e-S tronic και οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές (0-100 χλμ./ ώρα σε 7,6 δλ. και τελική ταχύτητα 222 χλμ./ ώρα).
Το πιο σημαντικό στοιχείο του Α3 Sportback e-tron είναι η μέση κατανάλωση που περιορίζεται μόλις στο 1,5 λτ./100 χλμ. Καθώς και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των μόνο 35 γρ./ χλμ.
Η αυτονομία επίσης του A3 Sportback e-tron είναι ιδιαίτερα αυξημένη, αφού μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα μπορεί να κινηθεί μετά από πλήρη φόρτιση σε απόσταση έως και 50 χιλιόμετρα.
Επί της ουσίας πρόκειται για το πρώτο υβριδικό A3, το οποίο εφοδιάζεται με μοτέρ βενζίνης (1,4 TFSI) 150 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 102 ίππων, με συνδυαστική απόδοση 204 ίππων και 350 Nm ροπής.
Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός νέου 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου e-S tronic και οι επιδόσεις είναι εντυπωσιακές (0-100 χλμ./ ώρα σε 7,6 δλ. και τελική ταχύτητα 222 χλμ./ ώρα).
Το πιο σημαντικό στοιχείο του Α3 Sportback e-tron είναι η μέση κατανάλωση που περιορίζεται μόλις στο 1,5 λτ./100 χλμ. Καθώς και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των μόνο 35 γρ./ χλμ.
Η αυτονομία επίσης του A3 Sportback e-tron είναι ιδιαίτερα αυξημένη, αφού μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα μπορεί να κινηθεί μετά από πλήρη φόρτιση σε απόσταση έως και 50 χιλιόμετρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου