Μετά από «δημόσια» κύηση 8 μηνών (γιατί στην πραγματικότητα εξελίσσεται εδώ και δύο τουλάχιστον χρόνια), έφτασε η ώρα να δούμε επιτέλους πώς εννοεί η BMW την απότιση
τιμής στα 90 χρόνια της ιστορία της.
Από την έκθεση πέρσι της Κολωνίας ήταν γνωστό πως οι Βαυαροί είχαν ετοιμάσει ένα σπέσιαλ αερόψυκτο μπόξερ μοντέλο, που θα γιορτάζει τα 90ά γενέθλια της μάρκας.
Το μοντέλο έκανε την επίσημη εμφάνισή του στη διάρκεια του Concorso d’ Eleganza Villa d’ Este, όπου από το 1929 διοργανώνεται ένας διαγωνισμός ομορφιάς, ή «καλλιστείων» για κλασικά και βιντάζ αυτοκίνητα. Η μοτοσυκλέτα δεν ονομάζεται Τ90 όπως έχει αναφερθεί αλλά BMW R 90 S.
Η αισθητική του αντλεί στοιχεία από την αυθεντική BMW R 90 S του 1973 που φέτος έκλεισε τα 40 χρόνια. Με τελική πάνω από 200 χαω, ήταν από τις πιο γρήγορες μοτοσυκλέτες , την εποχή εκείνη.
Τα 40 της χρόνια συμπλήρωσε κι αυτή φέτος. Η επετειακή R 90 S αποτελεί προϊόν συνεργασίας του σχεδιαστικού Οίκου Roland Sands και του Τμήματος Σχεδιασμού της BMW Motorrad.
«Η BMW R 90 S βαστάει από μιαν εποχή που οι μοτοσυκλετιστές θεωρούνταν ακόμη παράνομοι», ανέφερε ο Edgar Heinrich, Επικεφαλής της BMW Motorrad Design, στη διάρκεια της παρουσίασης στον Τύπο. «Και πράγματι την διαπερνά μια πνοή επαναστατικότητας: γρήγορη, φασαριόζικη και ατίθαση. Ανόθευτα συναισθήματα. Και γι' αυτό διατηρεί ως σήμερα τη γοητεία της».
Οι βασικές διαστάσεις και αναλογίες, το πορτοκαλί της Daytona το χειροποίητο αλουμινένιο ρεζερβουάρ, η ειδικά σχεδιασμένη εξάτμιση, το μονόμπρατσο Paralever πισω με τον άξονα, τα φώτα LED, οι ρετρό ζάντες και ο αερόψυκτος μπόξερ συνθέτουν μια μοναδική μοτοσυκλέτα που παραπέμπει σε μια καφέ ρέισερ, αλλά όχι μόνον...
Μοιάζει με την αναβίωση ενός σχεδίου της δεκαετίας του '70 που για να μην νιώθει άσχημα έκανε και μια μικρή πλαστική επέμβαση προσώπου.
Τι τραβάνε οι σχεδιαστές προκειμένου να δώσουν σάρκα και οστά σε έννοιες αφηρημένες όπως παράδοση, τεχνολογία, συναίσθημα, πάθος, απόλαυση...
Θαυμάστε τη R 90 S στο βίντεο και αποφασίστε αν ο Sands και η παρέα του πέτυχαν ή όχι στις επιδιώξεις τους...
τιμής στα 90 χρόνια της ιστορία της.
Από την έκθεση πέρσι της Κολωνίας ήταν γνωστό πως οι Βαυαροί είχαν ετοιμάσει ένα σπέσιαλ αερόψυκτο μπόξερ μοντέλο, που θα γιορτάζει τα 90ά γενέθλια της μάρκας.
Το μοντέλο έκανε την επίσημη εμφάνισή του στη διάρκεια του Concorso d’ Eleganza Villa d’ Este, όπου από το 1929 διοργανώνεται ένας διαγωνισμός ομορφιάς, ή «καλλιστείων» για κλασικά και βιντάζ αυτοκίνητα. Η μοτοσυκλέτα δεν ονομάζεται Τ90 όπως έχει αναφερθεί αλλά BMW R 90 S.
Η αισθητική του αντλεί στοιχεία από την αυθεντική BMW R 90 S του 1973 που φέτος έκλεισε τα 40 χρόνια. Με τελική πάνω από 200 χαω, ήταν από τις πιο γρήγορες μοτοσυκλέτες , την εποχή εκείνη.
Τα 40 της χρόνια συμπλήρωσε κι αυτή φέτος. Η επετειακή R 90 S αποτελεί προϊόν συνεργασίας του σχεδιαστικού Οίκου Roland Sands και του Τμήματος Σχεδιασμού της BMW Motorrad.
«Η BMW R 90 S βαστάει από μιαν εποχή που οι μοτοσυκλετιστές θεωρούνταν ακόμη παράνομοι», ανέφερε ο Edgar Heinrich, Επικεφαλής της BMW Motorrad Design, στη διάρκεια της παρουσίασης στον Τύπο. «Και πράγματι την διαπερνά μια πνοή επαναστατικότητας: γρήγορη, φασαριόζικη και ατίθαση. Ανόθευτα συναισθήματα. Και γι' αυτό διατηρεί ως σήμερα τη γοητεία της».
Οι βασικές διαστάσεις και αναλογίες, το πορτοκαλί της Daytona το χειροποίητο αλουμινένιο ρεζερβουάρ, η ειδικά σχεδιασμένη εξάτμιση, το μονόμπρατσο Paralever πισω με τον άξονα, τα φώτα LED, οι ρετρό ζάντες και ο αερόψυκτος μπόξερ συνθέτουν μια μοναδική μοτοσυκλέτα που παραπέμπει σε μια καφέ ρέισερ, αλλά όχι μόνον...
Μοιάζει με την αναβίωση ενός σχεδίου της δεκαετίας του '70 που για να μην νιώθει άσχημα έκανε και μια μικρή πλαστική επέμβαση προσώπου.
Τι τραβάνε οι σχεδιαστές προκειμένου να δώσουν σάρκα και οστά σε έννοιες αφηρημένες όπως παράδοση, τεχνολογία, συναίσθημα, πάθος, απόλαυση...
Θαυμάστε τη R 90 S στο βίντεο και αποφασίστε αν ο Sands και η παρέα του πέτυχαν ή όχι στις επιδιώξεις τους...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου