Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

«Έχω ζήσει έντονη ζήλια στο παρελθόν»

Τι δεν αντέχει στον άνδρα η Άντα Λιβιτσάνου «Είμαι ερωτευμένη αλλά δεν θέλω να μιλήσω για τον σύντροφό μου. Το είχα κάνει παλιά και δεν το θεωρώ σωστό» είπε μεταξύ άλλων σε συνέντευξή της
στο «Πρώτο Θέμα» η Άντα Λιβιτσάνου.

Η ηθοποιός μίλησε για τη ζήλια αλλά και για όσα την κερδίζουν σε έναν άντρα: «Όχι (δεν ζηλεύω) αλλά έχω ζήσει έντονη ζήλια στο παρελθόν κι έφυγα αμέσως. Δεν λειτουργώ κάτω από τέτοιες συνθήκες». Όσο για το τι την κερδίζει σε έναν άντρα αυτό είναι κυρίως η ειλικρίνεια.

Η Άντα Λιβιτσάνου μίλησε και για την απόκτηση ενός παιδιού δεδομένης και της οικονομικής κατάστασης.

«Επειδή είμαι παιδί χωρισμένων γονιών θεωρώ ότι πάνω από όλα χρειάζεται αγάπη. Όλα τα άλλα είναι περιττά. Το πιο σημαντικό είναι να υπάρχει η έννοια της οικογένειας» τόνισε στην εφημερίδα.

Το ότι είναι παιδί χωρισμένων γονιών παίζει ρόλο στο να σκέφτεται πιο έντονα τον γάμο; «Σίγουρα αυτό το στοιχείο παίζει κάποιο ρόλο αλλά ο γάμος είναι κάτι που δεν λειτούργησε στην περίπτωση των γονιών μου και δεν είναι απαραίτητο ότι το ίδιο θα συμβεί και σε μένα. Δεν κουβαλάω τέτοια βιώματα. Τα βιώματά μας πρέπει να τα αναλύουμε και να τα ξεπερνάμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου