Ο 44χρονος Ιταλός μάνατζερ μετά από 6 βδομάδες στο τιμόνι της Scuderia F1 έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα για τα δυνατά και αδύνατα σημεία της Ιταλικής ομάδας.Ο Ματιάτσι αντικατέστησε το Στέφανο Ντομενικάλι που παραιτήθηκε πριν το Κινέζικο GP και μέχρι τώρα ανέλυε όλα τα θέματα για ν’ αποκρυσταλλώσει άποψη.
Εν τέλει ο Ματιάτσι ξεκαθάρισε: «Τις τελευταίες έξι εβδομάδες κάναμε μια εις βάθος ανάλυση για το τι δυνατότητα υπάρχουν ώστε να βελτιωθούμε άμεσα αλλά και σε ποιους τομείς επιβάλλεται να έχουμε μια μεσοπρόθεσμη προσέγγιση ώστε να επιστρέψει η Ferrari στο ψηλότερο σημείο ανταγωνισμού. Προφανώς δε θα συζητήσω δημόσια τους τομείς στους οποίους χρειάζεται δουλειά. Αλλά είναι ξεκάθαρο πως πρέπει να βελτιώσουμε τον τρόπο δουλειά, τη συνολική μας δομή και να γίνουμε ταχύτεροι όχι μόνο στην πίστα αλλά και στη λήψη – υλοποίηση αποφάσεων».
Όσον αφορά στη συνεργασία με άλλους καταξιωμένους τεχνικούς ο Ματιάτσι φάνηκε να υπαναχωρεί σε σχέση με προηγούμενες τοποθετήσεις του ότι θα πάρει ότι καλύτερο υπάρχει στην αγορά: «Νομίζω πως έχουμε πολλά καλά και ικανά στελέχη, αν υπάρξει μια σημαντική ευκαιρία στην αγορά στελεχών θα την εξετάσουμε αλλά αυτό είναι κάτι που συμβαίνει σε όλες τις ομάδες όχι μόνο σ’ εμάς».
Ο Ματιάτσι αρνήθηκε να σχολιάσει την κατάσταση με τους οδηγούς η αλήθεια είναι όμως πως η εικόνα του Ράικονεν παραμένει αρνητική. Ο Φινλανδός πιλότος στο Μονακό μετά από ένα σερί ατυχιών έμεινε πάλι εκτός βαθμών, έχει συνολικά μετά από 6 αγώνες μόλις 17 βαθμούς έναντι 61 του Αλόνσο. Η σημαντική αυτή υστέρηση απόδοσης προφανώς επηρεάζει τη δυνατότητα της Ferrari να διεκδικήσει τη 2η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών έναντι της Red Bull.
Ο Ράικονεν απογοήτευσε με την εμφάνισή του στο Μονακό στις δοκιμές (6ος). Στον αγώνα εκκίνησε καλά, βρέθηκε 3ος αλλά τον χτύπησε ο Τσίλτον - προσπαθώντας υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας να πάει στη θέση του στο τέλος του σχηματισμού - καταστρέφοντάς του, τον αγώνα. Ο Iceman μετά από 6 αγώνες έχει μόνο 17 βαθμούς.
Μιλώντας ο Ράικονεν για την F14T ήταν απογοητευτικός: «Ακόμη δεν αισθάνομαι καλά μέσα στο μονοθέσιο. Στο αγώνα τα πήγα καλύτερα από τις δοκιμές αλλά ακόμη έχουμε πολύ δρόμο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε. Πρέπει να βελτιωθούμε σε πολλούς τομείς. Έχουμε ήδη κάνει πολλά, ειδικά με τη μονάδα ισχύος αλλά ακόμη υστερούμε σε ταχύτητα. Πρέπει να φτάσουμε τη Mercedes, η διαφορά ακόμη είναι μεγάλη. Ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε αλλά δεν είναι εύκολο χρειάζεται χρόνος. Βελτιωνόμαστε αλλά το ίδιο συμβαίνει και με τις υπόλοιπες ομάδες. Ξέρουμε που υστερούμε αλλά αν ήταν εύκολο να φτιαχτεί τότε όλοι θα είχαν γρήγορο μονοθέσιο».
Εν τέλει ο Ματιάτσι ξεκαθάρισε: «Τις τελευταίες έξι εβδομάδες κάναμε μια εις βάθος ανάλυση για το τι δυνατότητα υπάρχουν ώστε να βελτιωθούμε άμεσα αλλά και σε ποιους τομείς επιβάλλεται να έχουμε μια μεσοπρόθεσμη προσέγγιση ώστε να επιστρέψει η Ferrari στο ψηλότερο σημείο ανταγωνισμού. Προφανώς δε θα συζητήσω δημόσια τους τομείς στους οποίους χρειάζεται δουλειά. Αλλά είναι ξεκάθαρο πως πρέπει να βελτιώσουμε τον τρόπο δουλειά, τη συνολική μας δομή και να γίνουμε ταχύτεροι όχι μόνο στην πίστα αλλά και στη λήψη – υλοποίηση αποφάσεων».
Όσον αφορά στη συνεργασία με άλλους καταξιωμένους τεχνικούς ο Ματιάτσι φάνηκε να υπαναχωρεί σε σχέση με προηγούμενες τοποθετήσεις του ότι θα πάρει ότι καλύτερο υπάρχει στην αγορά: «Νομίζω πως έχουμε πολλά καλά και ικανά στελέχη, αν υπάρξει μια σημαντική ευκαιρία στην αγορά στελεχών θα την εξετάσουμε αλλά αυτό είναι κάτι που συμβαίνει σε όλες τις ομάδες όχι μόνο σ’ εμάς».
Ο Ματιάτσι αρνήθηκε να σχολιάσει την κατάσταση με τους οδηγούς η αλήθεια είναι όμως πως η εικόνα του Ράικονεν παραμένει αρνητική. Ο Φινλανδός πιλότος στο Μονακό μετά από ένα σερί ατυχιών έμεινε πάλι εκτός βαθμών, έχει συνολικά μετά από 6 αγώνες μόλις 17 βαθμούς έναντι 61 του Αλόνσο. Η σημαντική αυτή υστέρηση απόδοσης προφανώς επηρεάζει τη δυνατότητα της Ferrari να διεκδικήσει τη 2η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών έναντι της Red Bull.
Ο Ράικονεν απογοήτευσε με την εμφάνισή του στο Μονακό στις δοκιμές (6ος). Στον αγώνα εκκίνησε καλά, βρέθηκε 3ος αλλά τον χτύπησε ο Τσίλτον - προσπαθώντας υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας να πάει στη θέση του στο τέλος του σχηματισμού - καταστρέφοντάς του, τον αγώνα. Ο Iceman μετά από 6 αγώνες έχει μόνο 17 βαθμούς.
Μιλώντας ο Ράικονεν για την F14T ήταν απογοητευτικός: «Ακόμη δεν αισθάνομαι καλά μέσα στο μονοθέσιο. Στο αγώνα τα πήγα καλύτερα από τις δοκιμές αλλά ακόμη έχουμε πολύ δρόμο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε. Πρέπει να βελτιωθούμε σε πολλούς τομείς. Έχουμε ήδη κάνει πολλά, ειδικά με τη μονάδα ισχύος αλλά ακόμη υστερούμε σε ταχύτητα. Πρέπει να φτάσουμε τη Mercedes, η διαφορά ακόμη είναι μεγάλη. Ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε αλλά δεν είναι εύκολο χρειάζεται χρόνος. Βελτιωνόμαστε αλλά το ίδιο συμβαίνει και με τις υπόλοιπες ομάδες. Ξέρουμε που υστερούμε αλλά αν ήταν εύκολο να φτιαχτεί τότε όλοι θα είχαν γρήγορο μονοθέσιο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου