Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Κωσνσταντίνος Ζεγκίνης - «Από εσάς αντλώ δύναμη!»

Είμαι ένας άνθρωπος πού αρέσει να επικοινωνώ προσωπικά. 
Να σάς κοιτώ στα μάτια και να εκφράζω την γνώμη μου και τις σκέψεις μου...
Βάζοντας υποψηφιότητα ήθελα να κρατήσω την ταυτότητα μου.
Έτσι δεν θα κάνω συγκεντρώσεις και μαζώξεις πουθενά, αλλά σάς προσκαλώ με όλη μου την καρδιά να σάς γνωρίσω έναν έναν προσωπικά.
Να μιλήσουμε, να γνωριστούμε, να ανταλλάξουμε απόψεις για το τόπο μας πού τόσο μας έχει ανάγκη και να μοιραστώ μαζί σας το πρόγραμμα τού συνδυασμού αλλά και το όραμα μού...
Είναι πολλά που μπορούμε να συζητήσουμε για τον Δήμο μας και οι απόψεις σας είναι πολύτιμες για εμένα.

Με ανιδιοτέλεια και διάθεση για κοινωνική προσφορά, χωρίς προσωπικές φιλοδοξίες, θεώρησα σκόπιμο να συστρατευτώ για το καλό του Δήμου μας με το Συνδυασμό «ΠΟΛΙΤΕΣ» με υποψήφιο Δήμαρχο τον Ηλία Ψηνάκη.
Κάθε βραδάκι βρίσκομαι μετά τίς 20.30 στο Bantu Cafe Bar...στην παραλία του Μαραθώνα.
Σάς περιμένω.... Μπορείτε να μού στείλετε και email, και να επικοινωνήσετε μαζί μού τηλεφωνικά ή με μήνυμα εδώ...
Έχει σημασία να έχουμε γνωρίσει και να έχουμε βρεθεί με τον άνθρωπο πού καλείται να μας εκπροσωπήσει...
Από εσάς αντλώ δύναμη!

Είμαι εδώ και θα σάς περιμένω κάθε μέρα....

Ευχαριστώ!!!
Κωνσταντίνος Ζεγκίνης
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
με τους "ΠΟΛΙΤΕΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου