Γράφτηκαν και ακούστηκαν πολλά. Και τα περισσότερα βρίσκονταν στα όρια της υπερβολής. Αλλοι είπαν πως η χαμηλή προπώληση των εισιτηρίων ανάγκασε τους ιθύνοντες να ξανασκεφτούν τη λειτουργία του χώρου, άλλοι πως οι γιορτές θέλουν ουίσκι, γαρίφαλα και ξηροκάρπια, πράγματα δηλαδή που δεν σερβίρονται παρά μόνο στα θεωρεία και στο λόμπι του ανακαινισμένου/αναβαπτισμένου «Pantheon», κι άλλοι έφτασαν στο σημείο να εικάσουν πως η γιαγιά Αννα Βίσση προτίμησε την παρέα του εγγονού της Νικόλα junior από μία ακόμη εμφάνιση στη νύχτα της πόλης. Οι Κασσάνδρες συναίνεσαν στην παραδοχή πως το σχήμα «δεν τραβάει» και πως -ύστερα από τέσσερις ολόκληρες παραστάσεις- οι δύο καλλιτέχνες όφειλαν να γυρίσουν εκεί όπου είχαν εθίσει τόσα χρόνια το κοινό τους: στη μυσταγωγία που δημιουργούν οι αναθυμιάσεις των πούρων, τα τσαλαπατημένα πέταλα των γαριφάλων και φυσικά το δωδεκάρι ουίσκι.
Η καχυποψία θα έπρεπε να θεωρείται δεδομένη. Οχι μόνο γιατί η παράσταση «Ενα ή Κανένα» είναι μια καινοφανής για τη νύχτα της πόλης παραγωγή, αλλά κυρίως γιατί πολλοί από τους καλλιτέχνες που προσπάθησαν στο παρελθόν να εξαγνιστούν από την «μπουζουκίλα» γύρισαν σε εκείνη τρέχοντας με σκυμμένο το κεφάλι. Θυμηθείτε επί παραδείγματι τη Νατάσα Θεοδωρίδου, η οποία το πάλαι ποτέ προσπάθησε να επιδοθεί σε μια έντεχνη στροφή, επηρεασμένη και από τη συνεργασία της με την Ευανθία Ρεμπούτσικα στο soundtrack της «Πολίτικης Κουζίνας». Την πήρε όμως αρκετά κλειστά (τη στροφή) και αναγκάστηκε να κάνει όπισθεν ολοταχώς, επιστρέφοντας στις μεγάλες πίστες, οι οποίες -είναι αλήθεια- την περίμεναν μετά βαΐων και κλάδων. Ενδεικτική είναι και η περίπτωση της Καίτης Γαρμπή, η οποία μόλις πέρσι άφησε τα περιττά φτιασίδια της πίστας για τον μινιμαλισμό της σκοτεινής κινηματογραφικής αίθουσας, παρουσιάζοντας μια εναλλακτική μουσική παράσταση, με ζωή τόσο βραχεία όσο εκείνη του καλαμποκιού που μπαίνει στο καυτό λάδι για να γίνει ποπ κορν.
Η αλήθεια βεβαίως στην περίπτωση της σύμπραξης Βίσση - Ρέμου είναι διαφορετική. Αφενός οι δώδεκα παραστάσεις που έχουν δοθεί ως τώρα δεν είναι αρκετές για να εξάγει κανείς ασφαλή συμπεράσματα, αφετέρου και αυτές που έχουν δοθεί, παρότι δεν ήταν sold out, πήγαν πολύ καλά σε πωλήσεις εισιτηρίων (οι τιμές των οποίων κυμαίνονται από 15 έως 50 ευρώ). Οσο για την περιλάλητη παράσταση της παραμονής των Χριστουγέννων, οι πληροφορίες θέλουν την ακύρωση να οφείλεται σε οργανωτικούς λόγους -αδυναμία συντονισμού των μουσικών, των χορευτών, της παραγωγής- και όχι στην πενιχρή προπώληση. Αλλωστε ο προγραμματισμός των παραστάσεων (άρα και εκείνος των συντελεστών) είναι από Πέμπτη έως Κυριακή και η φετινή παραμονή Χριστουγέννων ήταν ημέρα Τρίτη. Και μπορεί η παραγωγή να είχε οργανώσει μία έξτρα παράσταση λόγω εορταστικού πνεύματος, όμως δεν είχε λάβει υπόψη τις ανειλημμένες υποχρεώσεις των συντελεστών της. Οι περισσότερο καχύποπτοι πάντως επιμένουν πως αιτία της ακύρωσης ήταν η δυσανόλογη ως προς το καλλιτεχνικό εκτόπισμα Βίσση - Ρέμου μικρή προπώληση. Σε κάθε περίπτωση, και η Αννα Βίσση είχε τον χρόνο να χαρεί τον εγγονό της που ήρθε για πρώτη φορά στην Ελλάδα, και ο Αντώνης Ρέμος άδραξε την ευκαιρία να περάσει γιορτές με την αγαπημένη του Υβόννη Μπόσνιακ, και η έξαψη του κοινού αναφορικά με την παράσταση φούντωσε. Με έναν σμπάρο πολλά-πολλά τρυγόνια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου