Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

Τα αμελέτητα tweets της Ελεονώρας Μελέτη

Η Πασχαλιά έφερε μια πρωτοφανή έκρηξη αθυροστομίας και αχαμνολογίας στο Twitter της Ελεονώρας Μελέτη. Αίφνης, η δημοφιλής τηλεπαρουσιάστρια εκφράστηκε ωσάν να ορέγεται και να
τρέφεται με ανδρικά μόρια, κάτι που προκάλεσε τον αναμενόμενο σάλο για τον επιπλέον λόγο ότι ημερολογιακώς βρισκόμασταν σε περίοδο αυστηρής νηστείας λόγω της Μεγάλης Εβδομάδας. Ετσι, ούτε «καλή όρεξη» δεν μπορέσαμε να της ευχηθούμε, όπως θα ήταν το πρέπον, παρόλο που η ίδια, προφανώς, δεν είχε καμία αναστολή στο να «αρτυθεί».

Σαν καουμπόισσα που μπαίνει σε ανδροκρατούμενο σαλούν έτοιμη να κεράσει φωτιά και μολύβι οποιονδήποτε τολμήσει να την προκαλέσει, ρίχνοντας προς κάθε κατεύθυνση και με τα δύο της περίστροφα, η Ελεονώρα βάλθηκε να αποκαλύψει την πιο βωμολόχο πλευρά του εαυτού της. Τα περιπαικτικά σχόλια περί μεγέθους οργάνων, μαύρων και μη ανδρικών μορίων, οι λούτσες, τα νουνιά κ.ο.κ. πλημμύρισαν το #NonoraM τόσο ορμητικά ώστε πολλοί αναρωτήθηκαν εάν αυτός ο λεκτικά άσεμνος πίδακας εκτοξεύτηκε από την ίδια την παρουσιάστρια ή από κάποιον πειρατή του λογαριασμού της. Η μνημειώδης, πλέον, αποστροφή «εγώ τις λούτσες δεν τις τουιτάρω. Τις τρώω!» καταχωρίστηκε στις πιο άγαρμπα τολμηρές εκφράσεις που μεταχειρίστηκαν ποτέ Ελληνες -και δη Ελληνίδες- celebrities στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το σοκ ασφαλώς και δεν έχει να κάνει τόσο με την προσβολή της δημοσίας αιδούς όσο με την αισθητική του όλου πράγματος ή, εν προκειμένω, των διατροφικών συνηθειών της κυρίας Μελέτη.

Η αφορμή δεν είχε σημασία - ούτως ή άλλως φάνηκε ότι η ίδια ήταν αποφασισμένη να έχει πάντα την τελευταία -και πιο βορβορώδη- λέξη σε αυτό το πινγκ πονγκ φραστικών λεκέδων. Εάν ο νόμος περί ασέμνων περιελάμβανε το Twitter, ενδεχομένως η Ελεονώρα Μελέτη και οι συνομιλητές της θα είχαν περάσει ορισμένες ώρες περισυλλογής σε κάποιο κρατητήριο. Αντ’ αυτού, όμως, το #NonoraM έγινε ψηφιακό ουρητήριο, με την εκτός ελέγχου τηλεπερσόνα να γράφει στους φανταστικούς τοίχους του οτιδήποτε kinky τής ερχόταν στο μυαλό.

Ενα μικρό απάνθισμα από το μίνι εγχειρίδιο χυδαιότητας που δημιουργήθηκε εντός μερικών ωρών στο Twitter της Ελεονώρας είναι οπωσδήποτε απαραίτητο: «Πες του να δοκιμάσει από πίσω», «προτιμώ τις μαύρες», «εσύ πάλι είσαι για τον λούτσο», «του φίλου μου (σ.σ.: εκείνου που την κέντρισε πρώτος) δεν θυμίζει κρέας! Μπάμια είναι, άρα ελεύθερα και τη Σαρακοστή», «όχι μωρέ... απλά αγάμητος (σ.σ.: Ο ίδιος follower). Ούτε εγώ δεν τον δέχτηκα πελάτη που κάνω ψυχικό σε κακομοίρηδες», «εσύ γιατί πετάγεσαι σαν τη λούτσα;» κ.ά. Επανειλημμένως, κάποιος υπενθύμιζε στην ασυγκράτητη Ελεωνόρα ότι, πέρα από οτιδήποτε άλλο, η Μεγάλη Εβδομάδα επιβάλλει μια κάποια ευλάβεια και αυτοσυγκράτηση. Εκείνη όμως ανταπαντούσε ακόμη πιο λάβρα «μη λες τη λέξη “μεγάλη”. Στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί». Το ενδεχόμενο της βλασφημίας δεν θα μπορούσε να πτοήσει την Ελεωνόρα, η οποία έδειξε να απολαμβάνει με αναπάντεχη ικανοποίηση το επίμονο τσαλαβούτημα στα πιο λασπερά σημεία της ελληνικής γλώσσας. Σε διάφορες στιγμές αυτού του «βρομόστομου» ρεσιτάλ ενημερωθήκαμε για κάποιες λιγότερο γνωστές πτυχές της προσωπικότητάς της, όπως, π.χ., ότι έχει υποστεί τους φριχτούς πόνους μιας επέμβασης που η ίδια αναφέρει σαν «καισαρική», ότι ο παππούς της ήταν αρχιμασόνος («βαθμός 33, respect»), ότι απαντά σε όλους ώστε να «μη με λένε και βίζιτα και σνομπ», ότι οι φίλοι της τη λένε «Μπάμπη» λόγω του απύλωτου στόματός της και πως δεν έχει ανάγκη να αναζητήσει δουλειά στη SIRINA TV όπως της συστήνει κάποια follower διότι ο πατέρας της «έχει καράβια».



Στο πλαίσιο του γενικότερου ξεσπάσματος, η Ελεωνόρα Μελέτη προχωρά και σε άλλους τομείς, ακόμη και της καθαυτό δυσωδίας: μεταλαμπαδεύοντας στη διαδικτυακή της παρέα τη σοφία που αλιεύει καθημερινά σερφάροντας, παραθέτει τη σημαντική πληροφορία ότι «το πέρδεσθαι μπορεί να συμβάλει στον έλεγχο της υψηλής αρτηριακής πίεσης και είναι γενικώς καλόν για την υγεία». Οι προηγούμενες φράσεις εμφανίζονται στα αγγλικά, ενώ ακολουθεί το σχόλιο της τηλεπαρουσιάστριας σε ηχηρά ελληνικά: «Κλάστε ελεύθερα!!!». Οπως ήταν λογικό, κάποιοι -προφανώς συμνότυφοι- δεν ένιωσαν άνετα με την εκρηκτική απενοχοποίηση της Ελεωνόρας Μελέτη από τις φραστικές συμβάσεις του κωθωσπρεπισμού - εξ ου και δήλωσαν σοκαρισμένοι καλώντας τη να συμμαζευτεί.

Σαφώς και οι λέξεις δεν είναι εγγενώς ανήθικες, χυδαίες, παραβατικές, αλλά η υποκρισία, η διαστρέβλωση, τα ενοχικά συμπλέγματα και κυρίως η εκτεταμένη «κατινιά» την κάνουν να υιοθετεί ενίοτε βωμολοχικό χαρακτήρα. Γι’ αυτό και άλλοι προσπάθησαν να τη σπρώξουν ακόμη πιο βαθιά στον βούρκο μιας ιδιότυπης λεκτικής ακολασίας - και μάλλον το πέτυχαν. Υποδυόμενοι τους απελευθερωμένους από τον καθημερινό εμπορικό κατακλυσμό σεξιστικών ασχη­μιών, την εγκλώβισαν στη δήθεν χειραφέτηση από την υποκρισία. Αναπόφευκτα, έπεσε στο λούκι της απαξιωτικής περιθωριοποίησης όσων χρησιμοποιούν επιφανειακά ένα ανάρμοστο λεξιλόγιο. Το γιατί, όμως, ξαφνικά η Ελεονώρα Μελέτη θέλησε να επιδείξει ότι αδιαφορεί παγερά για την αιδημοσύνη και τη συνήθη ευπρέπεια και να διαλαλήσει το πόσο υπεράνω της υποκριτικής σεμνοτυφίας είναι, παραμένει άγνωστο. Καθημερινά χιλιάδες χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, στην πλειονότητά τους παντελώς άσημοι, βωμολοχούν με κάποιο «φερετζέ», είτε με μια επίφαση κοσμιότητας, χρησιμοποιώντας τα γνωστά «@», «#» κ.λπ.

Αντιθέτως, η Ελεονώρα Μελέτη δεν μπήκε καν στον κόπο να τοποθετήσει έστω αυτό το σχεδόν διαφανές φύλλο συκής στα δικά της «βρομόλογα», κάτι που, αν μη τι άλλο, την εμφανίζει να προσπαθεί να δείξει ότι μπορεί να κατέβει πολύ χαμηλά εάν το θελήσει. Συνειδητά ή όχι, η εξήγηση της ίδιας για το όλο ζήτημα είναι «δεν έχω μάθει να κρύβομαι... Δεν ντρέπομαι για μένα!», συμπληρώνοντας ότι στο Twitter γράφει για «λίγους... Καλούς κι αληθινούς». Εως ότου ενημερωθούμε για τα πραγματικά αίτια του αισχρολογικού της ξεσπάσματος, η Ελεωνόρα Μελέτη θα κάνει τους φαν της να ανησυχούν: «Τι της συνέβη;». Εξάλλου το καλοκαίρι δεν αργεί και το Instagram αδημονεί να φιλοξενήσει τις, καθιερωμένες πλέον, φωτογραφίες-πειστήρια της σφριγηλότητας των γλουτών της. Μήπως η Μελέτη μας twitt-αρε «βρόμικα» επειδή σκοπεύει να στερήσει εφέτος τις εικόνες που με τόση αγωνία το κοινό της προσμένει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου