Το στόχο της να κυκλοφορούν 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα στους γερμανικούς δρόμους μέχρι το τέλος της δεκαετίας, παρά το μειωμένο ενδιαφέρον από τους καταναλωτές, επαναβεβαίωσε
η Γερμανίδα καγκελάριος, Αγκελα Μέρκελ.
Η κυβέρνηση της φιλοξενεί μια διήμερη σύνοδο της βιομηχανίας στο Βερολίνο για την προώθηση αυτής της εξελισσόμενης τεχνολογίας, καθώς λιγότερα από 3.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα πωλήθηκαν στη Γερμανία τον περασμένο χρόνο, ένα πολύ μικρό κλάσμα επί του συνόλου των πωλήσεων της συγκεκριμένης βιομηχανίας, που ξεπέρασαν τα 3 εκατομμύρια συμβατικά οχήματα.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να επενδύσει περίπου 12 δισ. ευρώ σε εναλλακτικούς κινητήρες, συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων με κινητήρα που τροφοδοτείται από μπαταρία, μέσα στα επόμενα τρία με τέσσερα χρόνια, σύμφωνα με την ένωση της βιομηχανίας VDA.
"Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι όραμα πια, είναι μια πραγματικότητα. Χιλιάδες αυτοκίνητα είναι ήδη στους δρόμους μας και μέχρι το τέλος του επόμενου έτους, οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα έχουν τουλάχιστον 16 σειρές παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων προς πώληση", δήλωσε ο πρόεδρος της VDA Ματίας Βίσμαν.
Η Μέρκελ επιβεβαίωσε στόχο της σε μια δήλωση, τονίζοντας τη σημασία της διασυνοριακής συνεργασίας.
Σύμφωνα με μια έρευνα σε δείγμα περίπου 1.000 Γερμανών οδηγών από την λέσχη αυτοκινήτου της χώρας ADAC, οι Γερμανοί είναι πολύ πιο επιφυλακτικοί σχετικά με την τεχνολογία αυτή από ό,τι πριν από δύο χρόνια, και λιγότερο πρόθυμοι να αποδέχονται προβλήματα όπως οι μεγάλοι χρόνοι φόρτισης των μπαταριών.
Η ADAC ανακοίνωσε σήμερα ότι σχεδόν το ήμισυ του συνόλου των Γερμανών ιδιοκτητών αυτοκινήτων είναι απρόθυμοι να πληρώσουν επιπλέον για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κατά την επόμενη αγορά νέου οχήματος.
η Γερμανίδα καγκελάριος, Αγκελα Μέρκελ.
Η κυβέρνηση της φιλοξενεί μια διήμερη σύνοδο της βιομηχανίας στο Βερολίνο για την προώθηση αυτής της εξελισσόμενης τεχνολογίας, καθώς λιγότερα από 3.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα πωλήθηκαν στη Γερμανία τον περασμένο χρόνο, ένα πολύ μικρό κλάσμα επί του συνόλου των πωλήσεων της συγκεκριμένης βιομηχανίας, που ξεπέρασαν τα 3 εκατομμύρια συμβατικά οχήματα.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να επενδύσει περίπου 12 δισ. ευρώ σε εναλλακτικούς κινητήρες, συμπεριλαμβανομένων ηλεκτρικών αυτοκινήτων με κινητήρα που τροφοδοτείται από μπαταρία, μέσα στα επόμενα τρία με τέσσερα χρόνια, σύμφωνα με την ένωση της βιομηχανίας VDA.
"Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι όραμα πια, είναι μια πραγματικότητα. Χιλιάδες αυτοκίνητα είναι ήδη στους δρόμους μας και μέχρι το τέλος του επόμενου έτους, οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα έχουν τουλάχιστον 16 σειρές παραγωγής ηλεκτρικών αυτοκινήτων προς πώληση", δήλωσε ο πρόεδρος της VDA Ματίας Βίσμαν.
Η Μέρκελ επιβεβαίωσε στόχο της σε μια δήλωση, τονίζοντας τη σημασία της διασυνοριακής συνεργασίας.
Σύμφωνα με μια έρευνα σε δείγμα περίπου 1.000 Γερμανών οδηγών από την λέσχη αυτοκινήτου της χώρας ADAC, οι Γερμανοί είναι πολύ πιο επιφυλακτικοί σχετικά με την τεχνολογία αυτή από ό,τι πριν από δύο χρόνια, και λιγότερο πρόθυμοι να αποδέχονται προβλήματα όπως οι μεγάλοι χρόνοι φόρτισης των μπαταριών.
Η ADAC ανακοίνωσε σήμερα ότι σχεδόν το ήμισυ του συνόλου των Γερμανών ιδιοκτητών αυτοκινήτων είναι απρόθυμοι να πληρώσουν επιπλέον για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κατά την επόμενη αγορά νέου οχήματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου