Παρασκευή 11 Μαρτίου 2016

Καρανίκας «Τι θα πει αξιοκρατία;»

Καρανίκας στο «Πρώτο Θέμα»: «Τι θα πει αξιοκρατία;»
«Mας προκύπτουν θέσεις... Εμείς δεν κάνουμε καριέρα - Σαφώς μου αρέσει η Ελένη Μενεγάκη...
Προφανώς πήραν υπ’ όψιν τη λαϊκή μου καταγωγή για να με βάλουν σε αυτή τη θέση - Ετσι ζούμε εμείς οι αριστεροί, έτσι ερωτευόμαστε»




Πρόσωπο της εβδομάδας ήταν αναμφισβήτητα ο αντισυμβατικός σύμβουλος του κ. Αλέξη Τσίπρα, Νίκος Καρανίκας, ο διορισμός του οποίου στο γραφείο Στρατηγικού Σχεδιασμού της Γενικής Γραμματείας Πρωθυπουργού προκάλεσε την μήνιν της αντιπολίτευσης αλλά και τα καυστικά σχόλια χρηστών στα social media.
Το «ΘΕΜΑ» αναζήτησε τον 46χρονο πρώην σερβιτόρο, αντιρρησία συνείδησης, φαν της Ελένης Μενεγάκη και -πλέον- σύμβουλο του πρωθυπουργού προκειμένου να του δώσει το βήμα να απαντήσει σε όσα γράφτηκαν και ειπώθηκαν γι αυτόν. Η αναζήτηση του κ. Καρανίκα ξεκίνησε από το σπίτι του στη Θεσσαλονίκη. Ωστόσο το πιθανότατα συγγενικό πρόσωπο που απάντησε στο σταθερό τηλέφωνο δεν είχε καμία διάθεση να μας φέρει σε επαφή.

«Θα έδινα το τηλέφωνό του μόνο στην “Αυγή” και την ΕΡΤ», μας απάντησε χαρακτηριστικά. Η επόμενη κλήση μας ήταν στη Γενική Γραμματεία της Κυβέρνησης (ΓΓΚ), όπου ζητήσαμε να μας συνδέσουν με τον κ. Καρανίκα. Επειτα από δέκα λεπτά, υπάλληλος της ΓΓΚ μας κάλεσε και μας έδωσε το κινητό τηλέφωνο του 46χρονου κατόπιν συνεννόησης με τον ίδιο. Αμέσως επικοινωνήσαμε με τον κ. Καρανίκα και ακολούθησε μια συνομιλία που κράτησε αρκετή ώρα, με τον ίδιο να απαντά με χαρακτηριστική ευγένεια στα όσα ακούστηκαν όλη την εβδομάδα γι’ αυτόν.

«Αδίκως και ματαίως δύο ημέρες τα μέσα ενημέρωσης ασχολούνται με εμένα. Εχουμε το Προσφυγικό, 10.000 ανήλικα προσφυγόπουλα, έχουμε σοβαρά προβλήματα για να δίνουμε ως τροφή εμένα. Η άποψή μου είναι ότι πρόκειται για κενό γεγονός με το οποίο προσπαθούν να θίξουν στο τέλος τον πρωθυπουργό για τις επιλογές που κάνει σχετικά με το ποιους θα έχει πολιτικούς συμβούλους και συνεργάτες», μας ξεκαθάρισε αρχικά.

Ποιο είναι, όμως, το αντικείμενο της εργασίας του κ. Καρανίκα στο γραφείο Στρατηγικού Σχεδιασμού της Γενικής Γραμματείας Πρωθυπουργού; Η απάντησή του ασαφής:

«Αυτό είναι δική μας υπόθεση. Της κυβέρνησης. Η κυβέρνηση έβγαλε ένα ΦΕΚ. Περιοριστείτε στα γεγονότα τα πραγματικά, ας μην κάνουμε ιστορίες. Αυτό δεν είναι ούτε ευθύνη ούτε ενδιαφέρον του υπόλοιπου κόσμου. Είναι κουτσομπολιό. Εχω έναν επικουρικό ρόλο δίπλα στον πρωθυπουργό και την κυβέρνηση κι εσείς το μεγεθύνετε».


«Σαφώς μου αρέσει η Ελένη Μενεγάκη»
Η ένταση της φωνής αλλάζει όταν ρωτάμε τον ειδικό σύμβουλο του πρωθυπουργού αν τίθεται ζήτημα αξιοκρατίας και βιογραφικού, σύμφωνα τουλάχιστον με τα στοιχεία που έχουν δει το φως της δημοσιότητας. Ο κ. Καρανίκας εμφανίζεται ως πρώην σερβιτόρος, «αδιόριστος εκπαιδευτικός», αν και έχει φοιτήσει σε ΤΕΙ Τουριστικών Επιχειρήσεων, ο οποίος όμως δεν μπορεί καλά-καλά να συντάξει μια πρόταση χωρίς ορθογραφικά λάθη, όπως διαπιστώνει κάποιος από τις αναρτήσεις του στα social media.

«Τι σημαίνει αξιοκρατία για μία πολιτική θέση; Εσείς ξέρετε ποια είναι τα προσόντα που χρειάζονται; Οι προηγούμενοι σύμβουλοι και βοηθοί των πρωθυπουργών είναι στους εισαγγελείς; Τι θεωρείται αξιοκρατία και ποια είναι τα τυπικά προσόντα; Το βιογραφικό μου δεν το παρουσίασε η Γενική Γραμματεία δημόσια.
Αυτό το πράγμα που αποκαλείτε βιογραφικό είναι ένα πασάλειμμα που θίγει ακόμη και τη δεοντολογία απέναντι στο τι σημαίνει δημοσιογραφική έρευνα. Ισχύουν πολλά από αυτά που λένε, ότι ήμουν σερβιτόρος, ότι είμαι ανορθόγραφος. Θα μπορούσα όμως να σας πω ότι αν ήμουν δυσλεκτικός θα μου ζητούσαν συγγνώμη;» αναρωτιέται ο 46χρονος αφήνοντας ένα μυστήριο. «Είστε δυσλεκτικός;» ρωτάμε χωρίς να πάρουμε ξεκάθαρη απάντηση. «Συνεχίζω. Και σαφώς μου αρέσει η Ελένη Μενεγάκη.
Αν η λαϊκή μου καταγωγή και η αισθητική θίγει κάποιους, εμένα δεν με θίγει. Προφανώς πήραν υπόψη και τη λαϊκή μου καταγωγή, πέραν της πολιτικής μου μόρφωσης, για να με βάλουν σε μια θέση που είναι πολιτική. Δεν θίγομαι από τίποτα από αυτά που λένε. Αλλά να ξέρετε ότι δεν τα λένε όλα. Δεν έκαναν κάποια έρευνα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου