Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Έπαθε καρδιακή προσβολή και τον έσωσε το... Apple Watch

Έπαθε καρδιακή προσβολή και τον έσωσε το... Apple Watch
«Κανονικά έχω βραδυκαρδία καθώς έχω περίπου 50 σφυγμούς το λεπτό. Όμως εκείνη τη στιγμή το ρολόι έδειξε ότι οι σφυγμοί μου ήταν 210» περιέγραψε ο 62χρονος οικοδόμος
«Λαμπάδα» για την Apple θα πρέπει να ανάψει ο 62χρονος οικοδόμος Ντένις Ανσέλμο καθώς χρωστά τη ζωή του στο... Apple Watch.




Ο Ανσέλμο τοποθετούσε ένα φράχτη όταν ξαφνικά άρχισε να νιώθει δυσφορία «σαν να έχω γρίπη» όπως δήλωσε.

Όταν όμως είδε το Apple Watch στον καρπό του κατάλαβε ότι η εκτίμησή του ήταν λάθος και ότι αντιμετώπιζε σοβαρό πρόβλημα με την καρδιά του.

«Κανονικά έχω βραδυκαρδία καθώς έχω περίπου 50 σφυγμούς το λεπτό. Όμως εκείνη τη στιγμή το ρολόι έδειξε ότι οι σφυγμοί μου ήταν 210. Άμεσα φώναξα στο βοηθό μου να καλέσει ένα ασθενοφόρο» περιγράφει τι έγινε ο 62χρονος.

Όταν έφτασε στο νοσοκομείο οι γιατροί διαπίστωσαν ότι είχε υποστεί καρδιακή προσβολή και του είπαν ότι αν είχε πάει σπίτι του να ξαπλώσει στη λογική ότι η ξεκούραση θα του έκανε καλό, τότε ίσως αυτή να ήταν η μοιραία κίνηση για τον ίδιο καθώς πιθανότατα θα υφίστατο και δεύτερη καρδιακή προσβολή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου