Την τελευταία φορά που έβαλα βενζίνη, το κόστος του λίτρου των 95 οκτανίων ήταν 1,198 ευρώ. Σήμερα απ' ότι παρατήρησα σκαρφάλωσε στο 1.30 περίπου! Στην απόδειξη που έλαβα, παρατήρησα...
μια ανάλυση, που με "πάγωσε". Αλήθεια, ποια είναι η "καθαρή" αξία του καυσίμου που βάζουμε εκατομμύρια Έλληνες στα αυτοκίνητά μας; Δείτε την ανάλυση πιο κάτω, αλλά και την φωτογραφία ντοκουμέντο...
Εκείνη την ημέρα, το ντεπόζιτο του αυτοκινήτου μου γέμισε με 40 ευρώ. Το κόστος της βενζίνης 95 οκτανίων ήταν στα 1.198 ευρώ. Ίσως η πιο χαμηλή που πέτυχα τα τελευταία χρόνια, μιας και σήμερα παρατηρώντας τις τιμές στα πρατήρια σκαρφάλωσε στο 1.30 ευρώ.
Η απόδειξη που παρέλαβα, είχε ανάλυση της καθαρής αξίας, αλλά και των λοιπών φόρων, δασμών και ΦΠΑ.
Τα αποτελέσματα; Σοκαριστικά.
Η καθαρή αξία της αμόλυβδης των 1.198 ευρώ ήταν... 0.30 λεπτά του ευρώ.
Δηλαδή. στα 40 ευρώ βενζίνη που πλήρωσα, το κράτος εισέπραξε τα 29.85 ευρώ! Η συνολική αξία της βενζίνης ήταν 10.15 ευρώ.Απίστευτο; Με τέτοιους φόρους και δασμούς, με τόσα εκατομμύρια αυτοκινήτων στους δρόμους, αλλά και μηχανήματα, θέρμανση σε σπίτια κτλ, το κράτος δεν μπορεί να "ισιώσει";
Που πάνε όλα αυτά τα χρήματα; Σε ποια ταμεία; Και γιατί δεν ανακάμπτουμε;
Φέτος που το πετρέλαιο θέρμανσης, από το 1.30 του ευρώ έφτασε έως και 0.70 του ευρώ, πενταπλασιάστηκε η κατανάλωση σε σχέση με τον περυσινό χειμώνα. Άρα. στα ταμεία του κράτους, μπήκαν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ περισσότερα από ότι πέρυσι.
Αν έκαναν κάτι ανάλογο και στην βενζίνη αλλά και το πετρέλαιο κίνησης δεν θα είχαμε τεράστια αύξηση πωλήσεων; Εκτός αν εκεί στο κράτος σκέφτονται μόνο "οικολογικά".
Δείτε λοιπόν πιο κάτω την επίμαχη απόδειξη:
πηγή
μια ανάλυση, που με "πάγωσε". Αλήθεια, ποια είναι η "καθαρή" αξία του καυσίμου που βάζουμε εκατομμύρια Έλληνες στα αυτοκίνητά μας; Δείτε την ανάλυση πιο κάτω, αλλά και την φωτογραφία ντοκουμέντο...
Εκείνη την ημέρα, το ντεπόζιτο του αυτοκινήτου μου γέμισε με 40 ευρώ. Το κόστος της βενζίνης 95 οκτανίων ήταν στα 1.198 ευρώ. Ίσως η πιο χαμηλή που πέτυχα τα τελευταία χρόνια, μιας και σήμερα παρατηρώντας τις τιμές στα πρατήρια σκαρφάλωσε στο 1.30 ευρώ.
Η απόδειξη που παρέλαβα, είχε ανάλυση της καθαρής αξίας, αλλά και των λοιπών φόρων, δασμών και ΦΠΑ.
Τα αποτελέσματα; Σοκαριστικά.
Η καθαρή αξία της αμόλυβδης των 1.198 ευρώ ήταν... 0.30 λεπτά του ευρώ.
Δηλαδή. στα 40 ευρώ βενζίνη που πλήρωσα, το κράτος εισέπραξε τα 29.85 ευρώ! Η συνολική αξία της βενζίνης ήταν 10.15 ευρώ.Απίστευτο; Με τέτοιους φόρους και δασμούς, με τόσα εκατομμύρια αυτοκινήτων στους δρόμους, αλλά και μηχανήματα, θέρμανση σε σπίτια κτλ, το κράτος δεν μπορεί να "ισιώσει";
Που πάνε όλα αυτά τα χρήματα; Σε ποια ταμεία; Και γιατί δεν ανακάμπτουμε;
Φέτος που το πετρέλαιο θέρμανσης, από το 1.30 του ευρώ έφτασε έως και 0.70 του ευρώ, πενταπλασιάστηκε η κατανάλωση σε σχέση με τον περυσινό χειμώνα. Άρα. στα ταμεία του κράτους, μπήκαν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ περισσότερα από ότι πέρυσι.
Αν έκαναν κάτι ανάλογο και στην βενζίνη αλλά και το πετρέλαιο κίνησης δεν θα είχαμε τεράστια αύξηση πωλήσεων; Εκτός αν εκεί στο κράτος σκέφτονται μόνο "οικολογικά".
Δείτε λοιπόν πιο κάτω την επίμαχη απόδειξη:
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου