Ανατροπή στο cargo του «Ελ. Βενιζέλος»: Οι εξαγωγές - για πρώτη φορά στην ιστορία του αεροδρομίου - πέρασαν τις εισαγωγές.
Για το σύνολο του 2015, ο ΔΑΑ διακίνησε 80,47 χιλιάδες τόνους εμπορευμάτων, σημειώνοντας αύξηση 4,1%, σε σχέση με το 2014.
Αυτό που έχει μεγάλη σημασία είναι ότι, για πρώτη φορά, το εξαγωγικό φορτίο (43 χιλιάδες τόνοι) ήταν μεγαλύτερο από το εισαγωγικό.
«Ολοένα και περισσότερες ελληνικές εταιρείες αποκτούν εξωστρεφή χαρακτήρα. Από την άλλη, είναι λογικό να έχουν πέσει οι εισαγωγές, εξαιτίας της μείωσης της εγχώριας κατανάλωσης», αναφέρουν στελέχη της εμπορευματικής κοινότητας του «Ελ. Βενιζέλος».
Η ανοδική πορεία συνεχίζεται και το 2106, καθώς τους μήνες Ιανουάριο και Φεβρουάριο η αντίστοιχη αύξηση ανήλθε στο 7% και 10%.
Ενισχυμένη ήταν τόσο η εξαγωγή, όσο και η εισαγωγή, λόγω της πληθώρας των εισερχόμενων εμπορευματικών πτήσεων, με υλικό για την αντιμετώπιση της προσφυγικής κρίσης.
Γενικότερα, η εμπορευματική κοινότητα του «Ελ. Βενιζέλος» επικεντρώνεται, τόσο στη διεύρυνση των υφιστάμενων, όσο και την ανάπτυξη νέων αγορών.
Ξεχωριστή σημασία προσδίδεται στην ανάπτυξη συνδυασμένων μεταφορών και την προσέλκυση διαμετακομιστικών ροών, κεφαλαιοποιώντας τη γεωγραφική θέση της Ελλάδας.
Στο περίγραμμα αυτό βαρύτητα δίδεται στην επανάκαμψη της υπηρεσίας «sea-air» για την προσέλκυση φορτίων transit, στο πλαίσιο της στρατηγικής συμμαχίας μεταξύ ΣΕΠ (Cosco) και Hewlett Packard και όχι μόνο.
Ο ΔΑΑ είναι το πρώτο ευρωπαϊκό αεροδρόμιο, το οποίο έχει τυποποιήσει συνδυασμένες μεταφορές με θαλάσσιο, οδικό και αεροπορικό σκέλος, που επιτρέπει την αυθημερόν διαμετακόμιση φορτίων, μέσω του λιμανιού του Πειραιά και του αεροδρομίου, στους τελικούς προορισμούς.
www.metaforespress.gr
Για το σύνολο του 2015, ο ΔΑΑ διακίνησε 80,47 χιλιάδες τόνους εμπορευμάτων, σημειώνοντας αύξηση 4,1%, σε σχέση με το 2014.
Αυτό που έχει μεγάλη σημασία είναι ότι, για πρώτη φορά, το εξαγωγικό φορτίο (43 χιλιάδες τόνοι) ήταν μεγαλύτερο από το εισαγωγικό.
«Ολοένα και περισσότερες ελληνικές εταιρείες αποκτούν εξωστρεφή χαρακτήρα. Από την άλλη, είναι λογικό να έχουν πέσει οι εισαγωγές, εξαιτίας της μείωσης της εγχώριας κατανάλωσης», αναφέρουν στελέχη της εμπορευματικής κοινότητας του «Ελ. Βενιζέλος».
Η ανοδική πορεία συνεχίζεται και το 2106, καθώς τους μήνες Ιανουάριο και Φεβρουάριο η αντίστοιχη αύξηση ανήλθε στο 7% και 10%.
Ενισχυμένη ήταν τόσο η εξαγωγή, όσο και η εισαγωγή, λόγω της πληθώρας των εισερχόμενων εμπορευματικών πτήσεων, με υλικό για την αντιμετώπιση της προσφυγικής κρίσης.
Γενικότερα, η εμπορευματική κοινότητα του «Ελ. Βενιζέλος» επικεντρώνεται, τόσο στη διεύρυνση των υφιστάμενων, όσο και την ανάπτυξη νέων αγορών.
Ξεχωριστή σημασία προσδίδεται στην ανάπτυξη συνδυασμένων μεταφορών και την προσέλκυση διαμετακομιστικών ροών, κεφαλαιοποιώντας τη γεωγραφική θέση της Ελλάδας.
Στο περίγραμμα αυτό βαρύτητα δίδεται στην επανάκαμψη της υπηρεσίας «sea-air» για την προσέλκυση φορτίων transit, στο πλαίσιο της στρατηγικής συμμαχίας μεταξύ ΣΕΠ (Cosco) και Hewlett Packard και όχι μόνο.
Ο ΔΑΑ είναι το πρώτο ευρωπαϊκό αεροδρόμιο, το οποίο έχει τυποποιήσει συνδυασμένες μεταφορές με θαλάσσιο, οδικό και αεροπορικό σκέλος, που επιτρέπει την αυθημερόν διαμετακόμιση φορτίων, μέσω του λιμανιού του Πειραιά και του αεροδρομίου, στους τελικούς προορισμούς.
www.metaforespress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου