Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

Ιλένια Ουίλιαμς - «Ουδέποτε τηλεφώνησα να παραπονεθώ σε κανέναν...»

Η παρουσιάστρια μιλά για τις επιθέσεις που δέχεται η ίδια -και το «Spata live»- ενώ δηλώνει ότι δεν σκέφτεται το πότε θα αποκτήσει δική της εκπομπή.
Ουσιαστικά σε πρωτογνωρίσαμε πέρσι μέσα από τη «Μία» της Τατιάνας Στεφανίδου. Φέτος ήρθε στον τηλεοπτικό σου δρόμο το «Σπάτα Live».




Πόσο διαφορετική είναι για σένα η φετινή χρονιά;
«Είμαστε μαζί και είμαστε καλά», λέει η Ιλένια Ουίλιαμς για τη σχέση της με τον Δημήτρη Ουγγαρέζο, απαντώντας στις φήμες περί κρίσης στον δεσμό τους. «Περίμενα ότι θα άκουγα διάφορα για την επιλογή μου, όχι όμως σε τέτοιο βαθμό», λέει η παρουσιάστρια και εξηγεί γιατί επέλεξε το «Spata live» παρότι αυτό την έφερε και τηλεοπτικά δίπλα στον σύντροφό της.

Πέρα από το γεγονός ότι νιώθω να προχωράω και να κάνω κάποια βήματα εξέλιξης, δεν ξέρω αν είναι διαφορετική για μένα η φετινή χρονιά. Καθημερινά έχω το ίδιο ακριβώς άγχος, την ίδια αγωνία, το ίδιο πάθος και τον ίδιο ζήλο γι’ αυτήν τη δουλειά. Είναι μία δουλειά την οποία αγαπάω και θέλω πολύ να τα καταφέρω.

Το καλοκαίρι που μας πέρασε είχες αρκετές προτάσεις εν όψει της νέας τηλεοπτικής χρονιάς. Αισθάνεσαι πως έκανες τελικά τη σωστή επιλογή με το «Σπάτα Live»;
Σαφέστατα και θεωρώ σωστή την επιλογή μου να βρεθώ στη συγκεκριμένη εκπομπή του ΑΝΤ1. Βέβαια, για να κάνεις μία επιλογή που θα καρποφορήσει, θα πρέπει να σε έχουν επιλέξει και οι άλλοι, δεν επιλέγεις και δεν αποφασίζεις μόνο εσύ.
Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ «SPATA LIVE» ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ
Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ «SPATA LIVE» ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ
Ανάμεσα στις προτάσεις που είχες, ήταν και το να βρεθείς στο Mega για τα «Καλημερούδια». Τώρα, βλέποντας στον αέρα την εικόνα της συγκεκριμένης εκπομπής, νιώθεις... ανακούφιση που η τηλεοπτική σου μοίρα δεν σε οδήγησε εκεί;
Κοίταξε να δεις, τα «Καλημερούδια» είναι μία νέα εκπομπή η οποία χρειάζεται χρόνο για να χτιστεί. Κι εκεί να ήμουν φέτος, πρέπει να σου πω πως ακριβώς με την ίδια όρεξη και με το ίδιο πάθος θα έκανα τη δουλειά μου. Τώρα για το αν θα είχα ταιριάξει με την υπόλοιπη παρέα, είναι κάτι που δεν μπορώ να το γνωρίζω.

ΜΕ ΤΟ... ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ «SPATA LIVE»
ΜΕ ΤΟ... ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ «SPATA LIVE»
Αποφάσισες να φύγεις από το Star και να αναζητήσεις την τηλεοπτική σου τύχη σε νέες γειτονιές, ξεκινώντας ουσιαστικά και πάλι από την αρχή. Να υποθέσω πως δεν φοβάσαι τις αλλαγές...
Δεν είμαι πολύ της μονιμότητας, γι’ αυτό και δεν φοβάμαι τις αλλαγές. Φυσικά αν είμαι σε μία δουλειά που πάει καλά, που έχει διάρκεια, δεν θα σηκωθώ να φύγω. Ομως, σε γενικές γραμμές θέλω να έρχομαι αντιμέτωπη με νέες προκλήσεις.

Αρα προσαρμόζεσαι και εύκολα...
ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ «ΤΗE 2NIGHT SHOW»
ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ «ΤΗE 2NIGHT SHOW»
Ναι, άλλωστε, αν το καλοσκεφτείς, η δουλειά της τηλεόρασης είναι μία νομαδική δουλειά.

Λόγω του «Σπάτα Live» είχες την τύχη να συναντηθείς και με τον Βαγγέλη Περρή. Στη συνεργασία που έχεις μέχρι τώρα μαζί του, τι σε έχει εντυπωσιάσει σ’ εκείνον;
Το ότι είναι εκνευριστικά έξυπνος και ότι πάντα έχει ένα τρίτο βλέμμα, μία τρίτη αντίληψη γύρω από τα πράγματα. Είναι αυστηρός και απαιτητικός συνεργάτης ο Βαγγέλης; Σίγουρα, αλλά είναι πάντα γλυκός και ευγενής. Ολοι μας εδώ τον ακούμε και τον έχουμε σαν μπαμπά μας! Οπως και να 'χει, όμως, όποιος δουλέψει με τον Βαγγέλη και δεν έχει ανοιχτά τα αυτιά του και τα μάτια του για να πάρει όσο περισσότερα μπορεί από την πολύτιμη εμπειρία του, έχει αυτοκαταστροφικές τάσεις.

Σε αυτήν την εκπομπή, όμως, κλήθηκες να συνεργαστείς και με την κολλητή του αγοριού σου, με τη Μαίρη Συνατσάκη. Πόσο εύκολο ήταν όλο αυτό για σένα;
Οταν έχεις να κάνεις με τη Μαίρη είναι πανεύκολο. Είναι ένα φοβερό κορίτσι, είναι γενναιόδωρη, ξέρει να μοιράζεται και δεν έχει παντός τύπου κολλήματα, ανασφάλειες και απωθημένα. Και μάλιστα θέλω και να την ευχαριστήσω δημόσια, γιατί πολλές φορές αποφάσισε να με υπερασπιστεί σε ό,τι έχει να κάνει με την παρουσία μου στην εκπομπή. Για όλα αυτά και για άλλα πολλά, τη Μαίρη και τη σέβομαι και τη θαυμάζω.

Την ώρα που τα πάντα στην τηλεόραση κινούνται με απίστευτη ταχύτητα και οι πάντες βιάζονται τόσο πολύ που είναι ικανοί να περάσουν από πάνω σου για να κάνουν καριέρα, εσύ πας με ρυθμούς... χελώνας.
Αργά και σταθερά. Ετσι είναι καλύτερα. Νιώθω περισσότερη ασφάλεια. Θέλω κάθε φορά να ξέρω πού πατάω και για το αν είμαι έτοιμη να προχωρήσω παρακάτω.

Δηλαδή, θες να μου πεις ότι δεν έχεις τον πανικό να γίνεις... κεντρική παρουσιάστρια;
Είναι κάτι που δεν το σκέφτομαι καν! Προς το παρόν ασχολούμαι με το τώρα, δεν μπορώ να ασχολούμαι με το τι μπορεί να γίνει στο μέλλον. Από την άλλη, η τηλεόραση μ’ αρέσει το ίδιο μπροστά και πίσω από τις κάμερες. Είμαι μόλις τρία χρόνια στον χώρο, είναι δυνατόν να κάνω τέτοιες σκέψεις;
Ο,τι και να λες η τηλεόραση είναι ένας χώρος στον οποίο βασιλεύει η «ματαιοδοξία». Εσύ πώς καταφέρνεις να... χαστουκίζεις τη «ματαιοδοξία» σου; Η λέξη «ματαιοδοξία» έχει ευθύς εξαρχής αρνητική χροιά, γι’ αυτό και προσωπικά προτιμώ να ασχολούμαι με τη «φιλοδοξία» μου.

Η τηλεόραση έχει τόσο μεγάλη δύναμη και ισχύ που... «λερώνει» ψυχές, σκέψεις, προθέσεις... Πώς κρατάς καθαρή την ψυχή σου;
Με το να κλείνω κάθε βράδυ μαζί με την πόρτα του γραφείου και την τηλεόραση έξω από τη ζωή μου... Δεν σου λέω ότι θα γίνει κάτι και δεν θα με απασχολήσει, όταν φτάσω σπίτι, όμως, προσπαθώ όσο μπορώ στη δουλειά μου να βάζω μία τελεία, μόλις φεύγω από αυτή. Με αυτόν τον τρόπο θαρρώ πως καταφέρνω και κρατώ τις ισορροπίες.

Είσαι ένα κορίτσι χαμηλών τόνων που δεν του αρέσει να προκαλεί ντόρο γύρω από το όνομά του. Παρ’ όλα αυτά φέτος βρέθηκες να πρωταγωνιστείς σε μία από τις κόντρες που άνθησαν στον ΑΝΤ1 και μιλάω για τη διένεξή σου με τον Αρη Καβατζίκη στο «Πρωινό», στην οποία ενεπλάκη και ο Δημήτρης Ουγγαρέζος, στη συνέχεια έριξε λάδι στη φωτιά και ο Γρηγόρης Αρναούτογλου και, και, και... Ολο αυτό ήταν αμήχανο για σένα;
Ηταν και είναι αμήχανο για μένα... Είναι αμήχανο για μένα και τώρα που το ξανασυζητάμε.

Παρ’ όλα αυτά, όμως, δεν δίστασες μέσα από το «The 2night Show» να δώσεις τις δικές σου απαντήσεις...
Γιατί να διστάσω να απαντήσω από τη στιγμή που θεωρώ ότι αδικούμαι; Από τη στιγμή που ρωτήθηκα ευθέως;

Το περίμενες να δεχτείς τόσο σφοδρή κριτική από ανθρώπους που δουλεύουν στο ίδιο κανάλι;
Δεν το έχω σκεφτεί έτσι, δεν μπήκα σε αυτήν τη διαδικασία. Θέλω να πιστεύω πως δεν ήταν κάτι στοχευμένο και ήταν μία άτυχη τηλεοπτική στιγμή.

Μετά την εμφάνισή σου στον Γρηγόρη Αρναούτογλου, ο Αρης Καβατζίκης στο «Πρωινό» δήλωσε πως δεν θέλει να πει τίποτα, γιατί το γεγονός «ότι είναι μέλος της συγκεκριμένης ομάδας, πολλές φορές συγχέεται με τη θέση του στο περιοδικό που διευθύνει κι αυτό έχει να κάνει και με το συγκεκριμένο περιστατικό και είναι επικίνδυνο για την καριέρα του»!
Δεν μπορώ να ξέρω τι ακριβώς εννοεί και τι μπορεί να έχει συμβεί, πάντως ουδέποτε έχω πάρει τηλέφωνο να παραπονεθώ σε οποιονδήποτε ούτε έχω βάλει ποτέ κάποιον άλλο να τηλεφωνήσει για λογαριασμό μου.

Οταν ξεκίνησε η σχέση σου με τον Δημήτρη Ουγγαρέζο, δεν περίμενες πως θα ερχόταν η στιγμή που θα άκουγες διάφορα για την επιλογή σου;
Δεν είμαι χαζή να μην περιμένω κάποια πράγματα, όμως σίγουρα δεν τα περίμενα σε τέτοιο βαθμό. Θέλω να έχω ηρεμία και γαλήνη στην προσωπική μου ζωή. Δεν μπορώ τον πανικό.

Πόσο εύκολο είναι να κρατηθεί μία σχέση υγιής, όταν και οι δύο πλευρές προέρχονται από τον χώρο της τηλεόρασης;
Αν διαχωρίζεις τα επαγγελματικά από τα προσωπικά, όλα γίνονται. Οταν μαθαίνεις μόλις σβήνουν τα φώτα ν’ ασχολείσαι μόνο με τον άνθρωπό σου, τότε μπορείς να σώσεις τη σχέση και να τη στηρίξεις σε γερές βάσεις.

Αρα, συνεχίζετε με τον Δημήτρη να είστε κανονικά μαζί. Γιατί κάτι πήρε το μάτι μου σε διάφορα sites πως περάσατε μία κρίση στη σχέση σας...
Καμία σχέση. Μάλλον μπέρδεψαν κάποιες δηλώσεις που έκανε ο Δημήτρης και αφορούσαν μια σχέση που είχε στο παρελθόν, η οποία και τελείωσε παραμονή Πρωτοχρονιάς. Είμαστε μαζί και είμαστε καλά!
Αν είχα επιλέξει τα «Καλημερούδια», θα έκανα τη δουλειά μου με το ίδιο πάθος. Τώρα αν θα είχα ταιριάξει με την υπόλοιπη παρέα, δεν το γνωρίζω...
Δε μπορώ να ξέρω τι ακριβώς εννοεί (ο Αρης Καβατζίκης), πάντως ουδέποτε έχω πάρει τηλέφωνο να παραπονεθώ σε οποιονδήποτε ούτε έχω βάλει κάποιον να πάρει για λογαριασμό μου...

Νάνσυ Νικολαΐδου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου