Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2016

Πιο σφιχτή ανάρτηση για την υπερτροφοδοτούμενη Ferrari

Πρεμιέρα τον Μάρτιο στη Γενεύη θα κάνει η έκδοση HS της ανοικτής Ferrari. Τα αρχικά σημαίνουν Handling Speciale και...
αντιστοιχούν σε ένα πακέτο για ακόμη πιο σπορ συμπεριφορά της California T.
Οι επεμβάσεις εντοπίζονται στην ανάρτηση, με πιο σκληρά ελατήρια (κατά 16% μπροστά και κατά 19% πίσω) αλλά και νέα ρύθμιση στα αμορτισέρ.




Ως αποτέλεσμα, η California T εμφανίζει πιο δυναμική συμπεριφορά σε δρόμους με στροφές, παραχωρώντας φυσιολογικά ένα κομμάτι της άνεσης που προσφέρει η ανάρτηση. Οι τροποποιήσεις γίνονται πιο αισθητές στη θέση Sport του διακόπτη (manettino), πάνω στο τιμόνι του ιταλικού supercar.
Παράλληλα, στο πρόγραμμα Sport έχει αλλάξει το λογισμικό του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (τόσο στην αυτόματη όσο και στη χειροκίνητη λειτουργία) ώστε να προσφέρει πιο γρήγορες αλλαγές σχέσεων. Το πακέτο HS συμπληρώνεται από τη νέα εξάτμιση, με τον ήχο που βγάζει να γίνεται πιο άγριος και δυνατός όσο ανεβαίνουν οι στροφές του κινητήρα.

Υπάρχουν και αισθητικές επεμβάσεις, ώστε η California T HS να ξεχωρίζει και οπτικά από τις απλές εκδόσεις. Τόσο η γρίλια στη μάσκα όσο και ο πίσω διαχύτης με την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης είναι βαμμένα σε γκρι ματ χρώμα. Μία μικρή ταμπέλα στο εσωτερικό τονίζει ότι η Ferrari φέρει το προαιρετικό πακέτο Handling Speciale.

Υπενθυμίζουμε ότι ο 3.8 V8 της California T αποδίδει – με τη συνδρομή turbo – ισχύ 560 PS και ροπή 77 kgm. Χαρακτηριστικά που επιτρέπουν στο convertible των 2+2 θέσεων με τη μεταλλική οροφή να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h εντός 3,6 sec και να πιάσε σε τελική τα 316 km/h.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου