Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

Ιρανός καταγγέλλει: «Μαυροντυμένοι» μου έκοψαν το αυτί με τα δόντια

Συγκλονιστική είναι η μαρτυρία ενός νεαρού Ιρανού, του Σάιντ, που καταγγέλλει ότι έπεσε θύμα ρατσιστικής βίας, πριν από περίπου δύο μήνες στην περιοχή του Μεταξουργείου.

Η μαρτυρία του έρχεται στο φως της δημοσιότητας μέσω ενός βίντεο από τους Γιατρούς του Κόσμου, στο οποίο ο νεαρός Ιρανός λέει ότι πριν από περίπου δύο μήνες δέχτηκε επίθεση από τρεις μαυροντυμένους άντρες, την ώρα που περπατούσε στην πλατεία Μεταξουργείου στην Αθήνα.

Γιατροί του Κόσμου Ελλάδας - Shaid από το Ιράν
«Με χτύπησαν. Μετά ένας από αυτούς έβαλε το χέρι του γύρω από το λαιμό μου και μου έκανε κεφαλοκλείδωμα και με τα δόντια του μου έκοψε το αυτί μου. Αιμορραγούσα και το αυτί μου έπεσε στο έδαφος» περιγράφει ο ίδιος.

Ενας φίλος του, όπως πρόσθεσε ο Σάιντ, βρήκε το κομμένο αυτί του, του το έδωσε και μαζί πήγαν στο νοσοκομείο, όπου του έκαναν επέμβαση συγκόλλησης, η οποία ωστόσο δεν πέτυχε.

«Αυτό που θέλω να πω για τους μετανάστες που φεύγουν από τη χώρα τους... ίσως στη χώρα τους να είναι καλύτερα» λέει ο Σάιντ, ο οποίος πλέον έχει βρει καταφύγιο στους Γιατρούς του Κόσμου.

«Εγώ στην Ευρώπη δεν είδα κανέναν πολιτισμό, καμία αγάπη», υπογράμμισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου