Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης: «Έχω βγάλει λεφτά αλλά δεν τα έχω κρατήσει»

Για τα χρήματα που έχει βγάλει, τον γιο του, αλλά και την θεατρική παράσταση "Ο
Πουπουλένιος", στην οποία πρωταγωνιστεί, μίλησε ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης καλεσμένος σε πρωινή εκπομπή.

«Έχω βγάλει λεφτά αλλά δεν τα έχω κρατήσει. Τα χρήματα που είχα καταφέρει να μαζέψω ακριβώς πριν από την κρίση, τα επενδύσαμε μαζί με τον Γιώργο Λυκιαρδόπουλο που έβαλε το δικό του μερίδιο σε μια δονκιχωτική προσπάθεια στο θέατρο. Δεν θα το ξανάκανα, αλλά έμαθα πάρα πολλά», είπε ο ηθοποιός μιλώντας αναφερόμενος σε μια οικονομική περιπέτεια που πέρασε.

Και συνέχισε αναφερόμενος στο γιο του και εξήγησε ότι δεν τον έχει πάρει μαζί του στο θέατρο για να τον δει. «Τον Πουπουλένιο δεν τον έχει δει και ούτε πρόκειται αν και του την έχω αφιερώσει την παράσταση. Δεν θέλω εγώ, ούτε η μαμά του. Προχθές ήταν στα καμαρίνια και έπαιζε με τον γιο του Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλου», είπε ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου