Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

Μαρία Κωνσταντάκη: Έχω δουλέψει σερβιτόρα, αλλά και σε αποθήκη κοσμημάτων

«Έχω χτυπήσει ξημερώματα λιώμα το κουδούνι του», είπε μιλώντας για τις... ερωτικές τρέλες που έχει κάνει.Τα οικονομικά της, αλλά και οι τρέλες που έχει κάνει για τον έρωτα
ήταν μερικά από τα θέματα για τα οποία μίλησε η Μαρία Κωνσταντάκη στην τελευταία της συνέντευξη σε εβδομαδιαίο περιοδικό.

Η ηθοποιός εξομολογήθηκε ότι δεν υπήρξαν περίοδοι που πέρασε δύσκολα οικονομικά: «Και αυτό όχι γιατί πήγαιναν καλά τα πράγματα με το θέατρο και την τηλεόραση, αλλά επειδή πάντοτε έκανα άλλες δουλειές. Έχω υπάρξει επί πολλά χρόνια σερβιτόρα. Έχω δουλέψει υπάλληλος σε λογιστικό γραφείο, μέχρι και σε αποθήκη κοσμημάτων, σε κατασκηνώσεις, εστιατόρια και κλαμπ. Πάντα είχα μια παράλληλη απασχόληση. Ούτως ή άλλως, η σχέση μου με το θέατρο άρχισε να βελτιώνεται μετά τις δουλειές μου στην τηλεόραση. Πριν από αυτό το γεγονός, δεν ετίθετο καν θέμα ότι θα μπορούσα να συντηρηθώ από το θέατρο. Η ενασχόλησή μου με το ραδιόφωνο επίσης με έχει βοηθήσει απίστευτα. με έχει συντηρήσει και ψυχολογικά, επειδή παίρνω συναίσθημα από τον κόσμο», είπε στο περιοδικό Εγώ Weekly.

Όσο για το ποιο είναι το πιο τρελό πράγμα που έχει κάνει για έναν έρωτα; «Έχω κάνει διάφορα. Έχω χτυπήσει ξημερώματα λιώμα το κουδούνι του. Γενικά μια εποχή το παραπάνω ήταν μέρος της καθημερινότητάς μου. Όσο και αν το προσπαθούσα κατά τη διάρκεια της νύχτας, γύρω στις πέντε το πρωί μου "γύρναγε" το κεφάλι», δήλωσε.±±±±

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου