Μπορεί η νέα αντεπίθεση της Audi να ξεκίνησε με το ολοκαίνουριο TT και το Q7, όμως ουσιαστικά τώρα φαίνεται το εμπορικό «ντου».
Το νέο Α4 θα είναι η αιχμή του δόρατος στα νέα δεδομένα που θέτουν οι Γερμανοί στην πολυτελή κατηγορία. Το δοκιμάζουμε για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
Η αλήθεια είναι ότι τα δεδομένα του πιο ακριβού Q7 κατεβαίνουν στο πιο οικονομικό Α4. Με λίγα λόγια, πολλοί περισσότεροι πλέον θα μπορούν να απολαμβάνουν τόσο τα πάμπολλα ηλεκτρονικά καλούδια και εξαρτήματα που πρωτογνωρίσαμε στο Q7 -στην πρώτη γνωριμία που είχαμε στην Ελβετία- όσο και τα οφέλη της νέας πλατφόρμας MLB.
Κι αν αυτό για τον μέσο οδηγό δεν λέει πολλά, απλώς αναφέρουμε ότι με τη νέα πλατφόρμα, παρότι το Α4 μεγάλωσε και εμπλουτίστηκε με πολλά νέα συστήματα, το βάρος του μειώθηκε κατά 120 κιλά, ήτοι κατά ενάμιση ενήλικα, μετρίου μεγέθους.
Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση του νέου αυτοκινήτου, η πρώτη εντύπωση που είχαμε πρωτοαντικρίζοντάς το στην Ιταλία είναι ότι ΟΚ, δεν κουράστηκαν και πολύ οι Γερμανοί σχεδιαστές. Κι όμως, από τη μικρή επαφή που είχαμε διαπιστώσαμε τη… μαεστρική δουλειά που έχουν κάνει. Αλλαγές στα σημεία που δίνουν διακριτικά την απαραίτητη αίσθηση του καινούριου και παράλληλα σέβονται τον κάτοχο της προηγούμενης γενιάς που δεν θα αισθανθεί ξαφνικά… γερασμένος. Πέρα όμως από το φαίνεσθαι, έχει γίνει δουλειά και σε αυτά που δεν φαίνονται, όπως στον αεροδυναμικό συντελεστή, ο οποίος σε συγκεκριμένη εξοπλιστική έκδοση του Α4 πέφτει στα μόλις 0.23 Cd, που είναι και ο καλύτερος στην ιστορία της μάρκας και φυσικά ο καλύτερος στην κατηγορία.
Στο εσωτερικό του Α4, οι αλλαγές είναι σαφώς περισσότερες, ενώ η πολυτέλεια είναι απτή – όπου και να το δεις, όπου και να το… χαϊδέψεις. Γιατί αυτό πρέπει να κάνουμε στα αυτοκίνητά μας: να τα νιώθουμε με όλες τις αισθήσεις μας και να ακούμε αυτά που μας λένε. Και το νέο Α4 έχει να μας πει πολλά.
Στα χέρια μας είχαμε τη βενζινοκίνητη βασική έκδοση. Αυτή που φωνάζει… Ελλάδα, αφού για πρώτη φορά το Α4 διαθέτει κινητήρα 1.4 lt! Ο οποίος δείχνει μεν μικρός στο μάτι, αλλά είναι κάτι παραπάνω από επαρκής στις απαιτήσεις για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Η 4κύλινδρη μονάδα με τους 150 PS και τα 25.5 kgm δεν μας προβλημάτισε πουθενά κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, ενώ και η ποιότητα κύλισης του Α4 είναι εξαιρετική και σαφώς πολύ ανώτερη του αυτοκινήτου που αντικαθιστά. Αν και το τιμόνι δείχνει περισσότερο ελαφρύ απ’ ό,τι ίσως να το ήθελε ένας γεροδεμένος οδηγός, είναι εντυπωσιακά υπάκουο και ιδιαίτερα σαφές. Το αυτόματο κιβώτιο (S Tronic διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων) μοιράζει με μαεστρία τη ροπή.
Εν κατακλείδι, τι συμπέρασμα βγάζουμε για το νέο Α4 σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά; Μιλάμε μια γενιά κατά 50% καλύτερη σε όλους τους τομείς από την προηγούμενη και για ένα αυτοκίνητο που σίγουρα θέτει υποψηφιότητα για τον θώκο της συγκεκριμένης κατηγορίας. Έτσι απλά…
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.395 cc
Ισχύς: 150 PS/5.000-6.000 rpm
Ροπή: 25.5 kgm/1.500-3.500 rpm
Επιτάχυνση 0-100km/h: 8,7sec
Τελική ταχύτητα: 210 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 5,2l/100 km
Εκπομπές CO2: 130 gr/km
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο/σειριακό 7 σχέσεων
Βάρος: 1.320 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.726/1.842/1.427 mm
Χώρος αποσκευών: 480 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 156 ευρώ
Τιμή: Από 32.500 ευρώ
www.protothema.gr
Το νέο Α4 θα είναι η αιχμή του δόρατος στα νέα δεδομένα που θέτουν οι Γερμανοί στην πολυτελή κατηγορία. Το δοκιμάζουμε για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
Η αλήθεια είναι ότι τα δεδομένα του πιο ακριβού Q7 κατεβαίνουν στο πιο οικονομικό Α4. Με λίγα λόγια, πολλοί περισσότεροι πλέον θα μπορούν να απολαμβάνουν τόσο τα πάμπολλα ηλεκτρονικά καλούδια και εξαρτήματα που πρωτογνωρίσαμε στο Q7 -στην πρώτη γνωριμία που είχαμε στην Ελβετία- όσο και τα οφέλη της νέας πλατφόρμας MLB.
Κι αν αυτό για τον μέσο οδηγό δεν λέει πολλά, απλώς αναφέρουμε ότι με τη νέα πλατφόρμα, παρότι το Α4 μεγάλωσε και εμπλουτίστηκε με πολλά νέα συστήματα, το βάρος του μειώθηκε κατά 120 κιλά, ήτοι κατά ενάμιση ενήλικα, μετρίου μεγέθους.
Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση του νέου αυτοκινήτου, η πρώτη εντύπωση που είχαμε πρωτοαντικρίζοντάς το στην Ιταλία είναι ότι ΟΚ, δεν κουράστηκαν και πολύ οι Γερμανοί σχεδιαστές. Κι όμως, από τη μικρή επαφή που είχαμε διαπιστώσαμε τη… μαεστρική δουλειά που έχουν κάνει. Αλλαγές στα σημεία που δίνουν διακριτικά την απαραίτητη αίσθηση του καινούριου και παράλληλα σέβονται τον κάτοχο της προηγούμενης γενιάς που δεν θα αισθανθεί ξαφνικά… γερασμένος. Πέρα όμως από το φαίνεσθαι, έχει γίνει δουλειά και σε αυτά που δεν φαίνονται, όπως στον αεροδυναμικό συντελεστή, ο οποίος σε συγκεκριμένη εξοπλιστική έκδοση του Α4 πέφτει στα μόλις 0.23 Cd, που είναι και ο καλύτερος στην ιστορία της μάρκας και φυσικά ο καλύτερος στην κατηγορία.
Στο εσωτερικό του Α4, οι αλλαγές είναι σαφώς περισσότερες, ενώ η πολυτέλεια είναι απτή – όπου και να το δεις, όπου και να το… χαϊδέψεις. Γιατί αυτό πρέπει να κάνουμε στα αυτοκίνητά μας: να τα νιώθουμε με όλες τις αισθήσεις μας και να ακούμε αυτά που μας λένε. Και το νέο Α4 έχει να μας πει πολλά.
Στα χέρια μας είχαμε τη βενζινοκίνητη βασική έκδοση. Αυτή που φωνάζει… Ελλάδα, αφού για πρώτη φορά το Α4 διαθέτει κινητήρα 1.4 lt! Ο οποίος δείχνει μεν μικρός στο μάτι, αλλά είναι κάτι παραπάνω από επαρκής στις απαιτήσεις για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Η 4κύλινδρη μονάδα με τους 150 PS και τα 25.5 kgm δεν μας προβλημάτισε πουθενά κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας, ενώ και η ποιότητα κύλισης του Α4 είναι εξαιρετική και σαφώς πολύ ανώτερη του αυτοκινήτου που αντικαθιστά. Αν και το τιμόνι δείχνει περισσότερο ελαφρύ απ’ ό,τι ίσως να το ήθελε ένας γεροδεμένος οδηγός, είναι εντυπωσιακά υπάκουο και ιδιαίτερα σαφές. Το αυτόματο κιβώτιο (S Tronic διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων) μοιράζει με μαεστρία τη ροπή.
Εν κατακλείδι, τι συμπέρασμα βγάζουμε για το νέο Α4 σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά; Μιλάμε μια γενιά κατά 50% καλύτερη σε όλους τους τομείς από την προηγούμενη και για ένα αυτοκίνητο που σίγουρα θέτει υποψηφιότητα για τον θώκο της συγκεκριμένης κατηγορίας. Έτσι απλά…
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA
Κινητήρας: 1.395 cc
Ισχύς: 150 PS/5.000-6.000 rpm
Ροπή: 25.5 kgm/1.500-3.500 rpm
Επιτάχυνση 0-100km/h: 8,7sec
Τελική ταχύτητα: 210 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 5,2l/100 km
Εκπομπές CO2: 130 gr/km
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο/σειριακό 7 σχέσεων
Βάρος: 1.320 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.726/1.842/1.427 mm
Χώρος αποσκευών: 480 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 156 ευρώ
Τιμή: Από 32.500 ευρώ
www.protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου