Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Έφη Αλεβίζου: Περιμένει κορούλα!

Η παρουσιάστρια του δελτίου ειδήσεων στον Alpha θυμάται την πρώτη της φορά στην
τηλεόραση, εξηγεί γιατί δεν θα έκανε ψυχαγωγική εκπομπή, μιλάει για την εγκυμοσύνη της και αποκαλύπτει το μυστικό που κρατά ζωντανή τη σχέση με το σύζυγό της.Κάτω από το αυστηρό ταγέρ της ενημέρωσης, η Έφη Αλεβίζου κρύβει μια άλλη πλευρά του χαρακτήρα της, πιο χιουμοριστική και ανάλαφρη, η οποία βγαίνει στην επιφάνεια μόλις κλείσουν οι κάμερες του δελτίου ειδήσεων. Η δημοσιογραφία ήταν πάντα η μεγάλη της αγάπη, παρόλο που η πρώτη της δουλειά ήταν ως καθηγήτρια αγγλικών. «Μου άρεσε από μικρή να παρακολουθώ τις ειδήσεις στην τηλεόραση. Όμως δεν ήμουν από τα κορίτσια που κάθονταν μπροστά στον καθρέφτη για να κάνουν την παρουσιάστρια. Τότε μου άρεσε το γράψιμο και σκεφτόμουν πως θα ήθελα να γράφω σε εφημερίδα. Μετά το σχολείο, σπούδασα αγγλική φιλολογία και δούλεψα ως καθηγήτρια, μέχρι που αποφάσισα να ακολουθήσω τη δημοσιογραφία» θυμάται με νοσταλγία.

Η αναζήτηση της «είδησης» την έφερε στον Alpha πριν από δέκα χρόνια, με διευθυντή ειδήσεων, εκείνη την εποχή, τον Νίκο Χατζηνικολάου. Από την πρώτη κιόλας μέρα, κολύμπησε στα βαθιά. «Προσλήφθηκα ως δημοσιογράφος για τα δελτία ειδήσεων, όμως δεν φανταζόμουν πως θα έβγαινα στον τηλεοπτικό αέρα από την πρώτη μέρα. Υποτίθεται πως θα υπήρχε ένας χρόνος προετοιμασίας για να μάθω και τεχνικά τη διαδικασία, καθώς δεν είχα ιδέα από ζωντανό πρόγραμμα, το οποίο είναι πιο δύσκολο, αφού κρύβει το απρόβλεπτο. Ό,τι και να συμβεί, πρέπει να είσαι σε ετοιμότητα και να έχεις τρομερή ψυχραιμία» παραδέχεται.



Αμέσως μετά το τέλος της πρώτης σύσκεψης, ο διευθυντής την ενημέρωσε πως σε λίγα λεπτά θα εκφωνούσε το απογευματινό δελτίο ειδήσεων. «Ευτυχώς που έγινε έτσι τελικά, γιατί δεν είχα την πολυτέλεια του χρόνου να αγχωθώ και δεν κατάλαβα πώς ξεκίνησε όλο αυτό» σχολιάζει.
Ένιωσε ασφάλεια που ο Νίκος Χατζηνικολάου την εμπιστεύτηκε από την αρχή της σταδιοδρομίας της; «Πάντα τον θαύμαζα. Είναι εξαιρετικός δημοσιογράφος και πάρα πολύ καλός παρουσιαστής ειδήσεων, κάτι που αναγνωρίζουν όλοι. Οπότε, όταν ένας τέτοιος άνθρωπος σε εμπιστεύεται αμέσως, νιώθεις τρομερή ευθύνη, καθώς πρέπει να αντεπεξέλθεις στη θέση που σου έχει δώσει. Με εμπιστεύτηκε από την αρχή σε πολλά πράγματα. Γενικά ο Alpha λειτουργεί με αυτό τον τρόπο. Το συγκεκριμένο κανάλι το νιώθω σπίτι μου και ο σημερινός μας διευθυντής μάς κρατάει δεμένους ως ομάδα. Πλέον το νιώθω οικογένειά μου» υποστηρίζει. Αναρωτιέμαι αν έχει δεχτεί κάποια πρόταση από αντίπαλο κανάλι, που να την έχει βάλει σε δίλημμα. «Δεν έχω ψαχτεί ποτέ για κάτι παραπάνω, γιατί είμαι πολύ καλά εκεί. Είμαι ικανοποιημένη και κάνω αυτό που θέλω ακριβώς. Φυσικά θα ήθελα να κάνω και περισσότερα πράγματα, πάντα πάνω στον τομέα μου, όπως, για παράδειγμα, μια εκπομπή σαν της Πόπης Τσαπανίδου» αναφέρει.

Η εντυπωσιακή εξωτερική της εμφάνιση θα ταίριαζε απόλυτα και σε ένα ψυχαγωγικό πρόγραμμα, αλλά η Έφη Αλεβίζου δεν έχει φλερτάρει με τον ψυχαγωγικό τομέα. «Δεν το σκέφτηκα ποτέ, γιατί νομίζω πως δεν θα ήμουν καλή στην ψυχαγωγία. Στην προσωπική μου ζωή, με τους φίλους μου, είμαι πιο ανάλαφρη, όμως δεν θα μπορούσα να το κάνω στη δουλειά. Μου αρέσει που οι παρουσιαστές της ψυχαγωγίας ξυπνάνε το πρωί και πάνε να κάνουν μια εκπομπή μες στην τρελή χαρά και από μέσα μου σκέφτομαι “τι ωραία!”. Γυρίζουν στο σπίτι τους και είναι σαν να μην έχουν δουλέψει. Το κομμάτι της ενημέρωσης είναι πιο ψυχοφθόρο» λέει.



Πέντε μηνών έγκυος
Η Έφη είναι παντρεμένη τρία χρόνια με τον αρχισυντάκτη του gazzetta.gr, Βασίλη Παπανδρέου, και ζουν μια πολύ ξεχωριστή περίοδο, καθώς η δημοσιογράφος διανύει τον πέμπτο μήνα της εγκυμοσύνης της. «Νιώθω μεγάλη χαρά, αλλά μέχρι να γεννηθεί το παιδί πιστεύω πως δεν καταλαβαίνεις σε όλο της το μέγεθος τη νέα κατάσταση που έρχεται. Νομίζω πως όλα τα συναισθήματα αγάπης και ευθύνης έρχονται μαζεμένα, μόλις αντικρίσεις το μικρό πλασματάκι» εξομολογείται.
Το υπερηχογράφημα έχει δείξει το φύλο; «Μας έχουν πει ότι είναι κορίτσι, δεν ξέρω αν αλλάξει κάτι μόλις κάνω την εξέταση β’ επιπέδου. Δεν με νοιάζει το φύλο του μωρού, αρκεί να είναι γερό και... ήσυχο! Πολλές φορές σκέφτομαι πώς θα καταφέρω να αντέξω με τα ξενύχτια, αλλά όλες οι γυναίκες το έχουν περάσει αυτό» λέει.

Οι γιατροί υποστηρίζουν πως τα μωρά από την κοιλιά της μαμάς τους δέχονται ερεθίσματα. Άραγε έχει αναρωτηθεί μήπως τα δυσάρεστα γεγονότα των ειδήσεων ταράζουν το έμβρυο; «Έχουμε πολλή ηρεμία στο σπίτι, καθώς με το σύζυγό μου είμαστε πολύ χαμηλών τόνων και έτσι υπάρχει ισορροπία. Φεύγει από την τρέλα της δουλειάς και ισορροπεί στο σπίτι» σχολιάζει γελώντας.

Το ζευγάρι μετράει οκτώ χρόνια μαζί. Ποιο είναι το μυστικό τους για να διατηρείται ζωντανή η σχέση; «Νομίζω πως το σημαντικότερο για μένα είναι να περνάς καλά στην καθημερινότητά σου. Αν η καθημερινότητα δεν περνάει ευχάριστα, δεν με νοιάζουν τα πιο μεγάλα γεγονότα που μπορεί να προκύψουν. Με ενδιαφέρει να έχω ηρεμία, να περνάω καλά με το σύντροφό μου, να γελάμε από την καρδιά μας και να μη βαριέμαι» εκμυστηρεύεται.

Έχει περισσότερα θετικά το ότι ο σύζυγός της είναι επίσης δημοσιογράφος; «Είναι ευκολότερο να έχεις το ίδιο επάγγελμα, γιατί υπάρχει κατανόηση στα ωράρια. Αν εκείνος δούλευε ένα αυστηρό οκτάωρο, δεν θα μπορούσε να κατανοήσει εύκολα τις ώρες της δουλειάς μου, ειδικότερα τώρα που πλησιάζουν οι εκλογές» αναφέρει.



Υπάρχει επαγγελματικός ανταγωνισμός μεταξύ τους; «Αν υπήρχε ανταγωνισμός στη
δουλειά, δεν θα έπρεπε να είμαστε μαζί. Δεν είναι υγιές. Αν σε ανταγωνίζεται στη δουλειά, σημαίνει πως σε ζηλεύει και δεν μιλάμε για τη ζήλια με τη θετική έννοια» λέει.

Εκτός πλατό
«Έχω μια πολύ ήρεμη καθημερινότητα. Δεν είμαι και πολύ του έξω. Βέβαια δεν ήμουν ούτε και ως φοιτήτρια. Προτιμώ να κάθομαι στο σπίτι ή να πηγαίνω σε σπίτια φίλων, ενώ ασχολούμαι πολύ με τη μαγειρική. Μπορώ να φτιάξω το πιο νόστιμο φαγητό με ό,τι υλικά υπάρχουν μέσα στο ντουλάπι μου. Η μαγειρική με χαλαρώνει. Μπορεί να έχω δουλέψει δώδεκα ώρες, αλλά μόλις γυρίσω στο σπίτι και μπω μέσα στην κουζίνα μου, νιώθω πως έχω ξεκουραστεί» λέει.
Έχει γυναικείες ανασφάλειες; «Βέβαια και έχω... Γκρινιάζω πολλές φορές, αλλά δεν κάνω κάτι για να το αλλάξω. Για παράδειγμα, παραπονιέμαι και λέω “γιατί να μη φροντίσω περισσότερο το σώμα μου;”. Λοιπόν, ξεκινάω γυμναστήριο, πηγαίνω για ένα μήνα περίπου και μετά αρχίζω να αραιώνω τις επισκέψεις μου. Δεν μπορώ την πειθαρχία από τη μία, αλλά από την άλλη δεν πιστεύω ότι θα με αφήσω ποτέ να ξεφύγω και τελείως, γιατί με ενδιαφέρει πολύ η εμφάνισή μου».

Όσο για το ποιο αποτελεί το δικό της μυστικό ομορφιάς; «Κοιμάμαι πολύ και νωρίς. Ειδικά τώρα με την εγκυμοσύνη, γύρω στις 10.00 το βράδυ έχω ήδη ξαπλώσει» δηλώνει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου