Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Παναγιώτης Μαλέσκος - «Η συμμετοχή μου στα κοινά θα έχει συνέχεια»

Πρώτη φορά ως υποψήφιος σε Δημοτικές Εκλογές έφτασε η στιγμή να ευχαριστήσω όλους όσους με
στήριξαν αλλά και όσους σκέφτηκαν να με στηρίξουν.
Ήταν μία πολύ όμορφη εμπειρία που ο σκοπός της με γέμισε με ευχαρίστηση.
Ένιωθα όντως ότι συμμετείχα σε μία γιορτή.

Αντικειμενικός σκοπός μου ήταν η ανιδιοτελής προσφορά και τίποτε άλλο.

Έκανα πολλούς νέους φίλους και δέθηκα περισσότερο με αυτό εδώ τον τόπο που έχω επιλέξει να ζήσω με την οικογένειά μου. Η συμμετοχή μου στα κοινά θα έχει συνέχεια.

Ευχαριστώ την Άννα Ραφτοπούλου που ήταν η αφορμή να συμμετάσχω στα κοινά.

Εύχομαι καλή επιτυχία στον νέο δήμαρχο μας κον Δημήτρη Μάρκου στο δύσκολο έργο που του ανέθεσαν οι συμπολίτες μας.

Εμείς θα σταθούμε αρωγοί σε κινήσεις και έργα που θα οδηγήσουν σε ανάπτυξη και θα σταθούμε απέναντί του σε ό,τι κρίνουμε ότι υποβαθμίζει τον τόπο μας και τη λειτουργία του δήμου.

Με εκτίμηση,
Παναγιώτης Μαλέσκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου