Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

ΣΠΆΤΑ, ΆΡΤΕΜΙΣ - «Νίκη της ανανέωσης και της προόδου του τόπου μας!»

Κατερίνα Παπαϊωάννου
Φίλες και φίλοι, στις προσεχείς δημοτικές εκλογές παίρνω μέρος ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με το συνδυασμό «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ» του Υποψήφιου
δημάρχου Σπάτων Αρτέμιδος , κ. Δημήτρη Μάρκου.

Η υποψηφιότητά μου στις εκλογές της του Μαΐου, αποτελεί την πρώτη προσωπική μου παρουσία στην τοπική αυτοδιοίκηση του δήμου μας, η οποία θέλω να αποτελέσει την αρχή μιας μακροχρόνιας προσφοράς στα Δημοτικά δρώμενα.

Με αυτές τις λίγες γραμμές θέλω να σας καταθέσω ένα σύντομο βιογραφικό μου σημείωμα. Σας ζητώ να με στηρίξετε σε αυτόν τον δύσκολο αγώνα!
Σας καλώ να δώσουμε μαζί νέο παλμό στην πόλη μας!
Η νίκη του Δημήτρη Μάρκου ας γίνει νίκη του Δήμου μας, νίκη της ανανέωσης και της προόδου του τόπου μας!

ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΙ:
  • ότι θα θέσω τον εαυτό μου στη διάθεση του κάθε δημότη για να ακούσω, να μελετήσω και να δώσω νόμιμες λύσεις στο κάθε ένα από τα προβλήματα που τον απασχολούν.
  • ότι η φωνή μου θα αποτελεί προέκταση των δικών σας προτάσεων, των δικών σας διεκδικήσεων και των δικών σας παραπόνων.
ΜΑΖΙ μπορούμε να δημιουργήσουμε τον τόπο που ονειρευόμαστε για να μεγαλώσουν τα παιδιά μας. Η ποιότητα ζωής είναι στα χέρια μας και οφείλουμε να την πετύχουμε για όλες και όλους !!!!

Γεννήθηκα το 1973 στο Χαλάνδρι και από τα εφηβικά μου χρόνια κατοικώ στα Σπάτα. Είμαι
Παντρεμένη με τον Μιχάλη Βερβέρη και έχω ένα γιο 19 μηνών.

Οι ακαδημαϊκές μου σπουδές περιλαμβάνουν πτυχίο Ηλεκτρονικών υπολογιστών καθώς και μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Διοίκηση επιχειρήσεων. Επίσης έχω παρακολουθήσει σεμινάρια του Οικονομικού και Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών που αφορούν την εξαγωγή και το εμπόριο αγροτικών προϊόντων με ειδικότητα τον τομέα του ελαιολάδου.

Σήμερα εργάζομαι στις δικές μου επιχειρήσεις που περιλαμβάνουν: την εταιρεία "The products LTD" -Eξαγωγές Ελληνικών Τροφίμων και το κατάστημα "PASSION FOR FASHION" -Λιανικό και χονδρικό εμπόριο ενδυμάτων.

Το 2012 διετέλεσα Γεν Γραμματέας της «Ένωσης Εμπόρων Σπάτων Αττικής».

Από το 2011 αρθρογραφώ για τις τοπικές εφημερίδες, ηλεκτρονικές σελίδες και παρακολουθώ έντονα τα τοπικά προβλήματα.

Από την αρχή τάχθηκα στο πλευρό της παράταξης «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ» του Δημήτρη Μάρκου, και στις απόψεις και τις θέσεις που τέθηκαν σε όλο αυτό τον χρονικό διάστημα, που ήταν αντιπολίτευση στον Δήμο Σπάτων Αρτέμιδος!!

«Επιθυμία μου είναι η ανιδιοτελής προσφορά μου στους συμπολίτες και την τοπική αυτοδιοίκηση. Στα δύσκολα είμαι πάντοτε παρούσα και θα είμαι, γιατί στην ζωή μου έχω μάθει να δίνω μάχες αλλά ποτέ να μην καταθέτω τα όπλα»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου