Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

Βασιλόπουλος: Ευελπιστώ το δικό σας ‘σύντομα’ να ταυτίζεται με το δικό μου

Κύριε Δήμαρχε,
Ασφαλώς και έχετε απαντήσει εντός του Δημοτικού μας Συμβουλίου σε ορισμένες από τις ερωτήσεις μου, στην πλειοψηφία όμως των εγγράφων ερωτημάτων που σας έχω απευθύνει,
όχι, δεν έχετε απαντήσει. Μπορώ εύκολα να σας παραθέσω πολλές επιστολές μου που παραμένουν αναπάντητες επί μήνες.

Επίσης, χωρίς να είναι στις προθέσεις μου να σχολιάσω το δημοκρατικό τρόπο που διοικείτε τον Δήμο, το γεγονός παραμένει. Πηγαίνετε ως Δήμαρχος σε συναντήσεις με κρατικούς φορείς, δίνετε εντολές για νομικές ενέργειες του Δήμου μας εναντίον του κράτους, κάνετε δηλώσεις ως Δήμαρχος, χωρίς να έχετε καμία εξουσιοδότηση από το Δημοτικό μας Συμβούλιο. Ασφαλώς ξεκαθαρίζετε ότι εκφράζετε προσωπικές σας απόψεις – θα ήταν άλλωστε παράνομο να μην το ξεκαθαρίζατε – με τον τρόπο όμως αυτό καθιστάτε ανίσχυρη τη θέση του Δήμου μας στην όποια ενέργεια κάνετε.




Δυστυχώς, εμμένω και στο χαρακτηρισμό μου ότι πρώτα κάνετε ενέργειες και μετά ενημερώνετε τους Δημοτικούς Συμβούλους. Ουδέποτε θέσατε το θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο, ώστε πρώτα να αποφασίσουμε κάτι και μετά να προβείτε σε σχετική ενέργεια.

Τέλος, φυσικά γνωρίζω ότι θεωρείτε σημαντικό το θέμα της αποχέτευσης, δεν γνωρίζω όμως τους λόγους ή τη στρατηγική που ακολουθείτε και αποφεύγετε να το φέρετε ως θέμα στο Δημοτικό μας Συμβούλιο. Σας θυμίζω ότι και νέα άτομα έχουν εκλεγεί, και νέες παρατάξεις υπάρχουν και τα δεδομένα για το συγκεκριμένο πρόβλημα έχουν αλλάξει δραματικά το τελευταίο έτος.

Όλα τα παραπάνω τα αναφέρω γιατί ανησυχώ, καθώς 12 μήνες τώρα, δεν έλαβα μία ουσιαστική και συγκεκριμένη απάντηση στο ερώτημά μου «Πότε θα φέρετε το θέμα της αποχέτευσης στο ΔΣ προς συζήτηση». Ωστόσο, μετά και από το αίτημά μου αυτό και δεδομένου ότι έχετε ήδη καθυστερήσει ως προς το θέμα αυτό, ευελπιστώ το δικό σας ‘σύντομα’ να ταυτίζεται με το δικό μου και με τις πραγματικές ανάγκες.

Με εκτίμηση,
Ανδρέας Βασιλόπουλος
Δημοτικός Σύμβουλος Ραφήνας-Πικερμίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου