Οι διαφορές μειώθηκαν αισθητά... Ο Νίκο Ρόσμπεργκ ήταν ο ταχύτερος σήμερα στην πίστα της Σεπάνγκ.Το σκηνικό αλλάζει καθώς Ferrari και Red Bull φάνηκαν σαφώς βελτιωμένες σε
ρυθμό αγώνα και αν η κατάσταση παραμείνει ως έχει πιθανότατα θα έχουμε εντυπωσιακή μάχη την Κυριακή για το βάθρο. Σε απάνθρωπες συνθήκες αγωνίστηκαν σήμερα πιλότοι και μηχανικοί στη σάουνα της Σεπάνγκ. Η θερμοκρασία στον αέρα ήταν στους 34 βαθμούς Κελσίου, στο οδόστρωμα έφτασε στους 52 βαθμούς Κελσίου ενώ η υγρασία ξεπερνούσε το 80% το πρωί.
Η πρώτη περίοδος δοκιμών ξεκίνησε με τους πιλότους να χρησιμοποιούν την πιο σκληρή από τις δυο διαθέσιμες γόμες. Στη συγκεκριμένη περίπτωση τη σκληρή γόμα (σ.σ: πορτοκαλί χρώμα). Η εικόνα των πρώτων γύρων ήταν γλιστρήματα του πίσω μέρους και μπλοκαρίσματα τροχών στο φρενάρισμα στη σκονισμένη πίστα. Οι Αλόνσο και Μάσα είχαν δυο θεαματικά τετακέ. Η McLaren του Μάγκνουσεν έμεινε με πρόβλημα στη μονάδα ισχύος στην είσοδο του pit lane. Ένας αισθητήρας θερμοκρασίας στην εξάτμιση έδινε υπέρμετρα υψηλές ενδείξεις.
Ο Χάμιλτον χρησιμοποιεί την ίδια μονάδα ισχύος που δημιούργησε το πρόβλημα στην Αυστραλία όπου λειτουργούσαν σωστά οι πέντε από τους έξι κυλίνδρους. Αυτό δεν τον εμπόδισε να σημειώσει σήμερα τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο δοκιμών αν και ο Ράικονεν με τη Ferrari ήταν σχετικά κοντά. Θυμίζουμε ότι με βάση τους φετινούς κανονισμούς κάθε πιλότος έχει στη διάθεσή του 5 μονάδες ισχύος. Ο Νίκο Ρόσμπεργκ με την άλλη Mercedes φάνηκε ν’ αντιμετωπίζει πρόβλημα με την κατανομή της πέδησης στην αρχή της περιόδου. Ειδικότερα ο Ρόσμπεργκ είχε θέμα με μπλοκάρισμα των πίσω τροχών. Προβλημάτων συνέχεια για τη Lotus ο Γκροζάν είχε πρόβλημα με το μικρό ηλεκτροκινητήρα του υπερτροφοδότη ενώ ο Μαλντονάντο έμεινε άπραγος χωρίς να χρονομετρηθεί. Αντίστοιχα και στη Force India ο Πέρεζ έμεινε άπραγος ενόσω οι μηχανικοί του δούλευαν στο μονοθέσιο.
Η μέση γόμα της Pirelli φέρει άσπρο χρώμα στο πλάι...
Η δεύτερη περίοδος δοκιμών ξεκίνησε με τους χρόνους να βελτιώνονται καθώς οι πιλότοι χρησιμοποίησαν και την πιο μαλακή γόμα εκ των δυο διαθέσιμων από την Pirelli, στη συγκεκριμένη περίπτωση τη μέση γόμα (σ.σ: άσπρο χρώμα). Στην προσομοίωση αγώνα φάνηκε οι Ferrari και Red Bull να έχουν παραπλήσιο ρυθμό με τις Mercedes ενώ όλοι λίγο ή περισσότερο αντιμετώπισαν προβλήματα φθοράς των πίσω ελαστικών. Σε κάποια στιγμή ο Χάμιλτον πήρε εντολή από την ομάδα να προσέξει την στιγμιαία κατανάλωση που ξεπερνούσε το όριο των 100kg/hr. Στη Ferrari αποκάλυψαν πως στην αρχή του αγώνα στην Αυστραλία η απόδοση του ERS ήταν μειωμένη λόγω μιας δυσλειτουργίας του λογισμικού της FIA, το οποίο πιστοποιεί ότι η επιπλέον ώθηση της ηλεκτρικής ενέργειας χρησιμοποιείται μετά τα 100km/h. Οι Αλόνσο και Ράικονεν είχαν λιγότερη δύναμη από ανάκτηση ενέργειας μέχρι το πρώτο πιτ στοπ ενώ ειδικά στους πρώτους δυο γύρους δεν είχαν καθόλου. Από τη FIA τροποποίησαν το λογισμικό για να μην συμβεί ξανά αυτό. Η Lotus του Μαλντονάντο δεν εμφανίστηκε στην πίστα ούτε στη 2η περίοδο, το πρόβλημα ήταν στον υπερτροφοδότη του θερμικού κινητήρα. Αντίστοιχα ο Γκροζάν με την άλλη Lotus έμεινε από κιβώτιο, η βρετανική ομάδα μοιάζει να συνεχίζει τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης που δεν μπόρεσε να κάνει σωστά. Στην Caterham του Κομπαγιάσι το πρόβλημα βρίσκονταν στη μονάδα αποθήκευσης ενέργειας.
O νικητής του προηγούμενου αγώνα, Νίκο Ρόσμπεργκ μιλά στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου.
Ο νικητής της πρεμιέρας, Νίκο Ρόσμπεργκ (Νο 6) και ταχύτερος σήμερα στη Σεπάνγκ, σημείωσε: «Οι συνθήκες σήμερα ήταν ακραίες. Με τόσο υψηλές θερμοκρασίες είναι μεγάλη πρόκληση να λειτουργούν όλα σωστά. Το μονοθέσιο είναι στο όριο και η θερμική καταπόνηση των ελαστικών μεγαλύτερη από το αναμενόμενο, το πίσω μέρος γλιστρά περισσότερο φέτος ίσως και γιατί έχουμε μικρότερη αεροδυναμική απόδοση. Είχαμε κάποια θέματα και δε μεγιστοποιήσαμε την απόδοσή μας. Οι ανταγωνιστές δείχνουν να μείωσαν τη διαφορά από την Αυστραλία οπότε απόψε έχουμε δουλειά».
Από την πλευρά του ο έτερος πιλότος της Mercedes, Λιούις Χάμιλτον (Νο 44) συμπλήρωσε: «Είμαι ικανοποιημένος από την πρόοδο που επιδείξαμε στις δυο περιόδους σήμερα. Το μονοθέσιο δίνει καλή αίσθηση πρέπει να επικεντρωθούμε στην κατανόηση των ελαστικών και να πετύχουμε το σωστό ζύγισμα για τη συνέχεια. Είναι ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες του προγράμματος».
Μιλώντας μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών ο παγκόσμιος πρωταθλητής και περσινός νικητής του αγώνα Σεμπάστιαν Φέτελ (Νο 1) τόνισε: «Νομίζω ότι είχαμε μια καλή μέρα, προφανώς οι χρόνοι της Παρασκευής δε σημαίνουν και πολλά, όμως νιώθω καλά να είμαι εκεί ψηλά κοντά στους κορυφαίους. Είχαμε μια αναμενόμενη πορεία σήμερα όχι τέλεια, υπάρχουν ακόμη θέματα προς επίλυση στο λογισμικό. Έχουμε ακόμη πολλά να μάθουμε αλλά αισθάνομαι χαρούμενος».
Από την πλευρά του ο Ρικιάρντο (Νο 3) πρόσθεσε πως η RB10 χρειάζεται βελτίωση σε ρυθμό αγώνα: «Έχουμε περιθώρια βελτίωσης και ελπίζω απόψε να τα διανύσουμε. Η υγρασία είναι η μεγαλύτερη πρόκληση εδώ, αλλά όλα καλά μας σκληραγωγεί».
Συγκρατημένη αισιοδοξία στο στρατόπεδο της Ferrari με το Ράικονεν επιτέλους να χαμογελά: «Σίγουρα ήταν μια πολύ πιο θετική μέρα σε σύγκριση με την Παρασκευή στη Μελβούρνη. Ένιωθα πιο άνετα στην F14T σήμερα. Δεν είχαμε προβλήματα αλλά έχουμε πολύ δουλειά ακόμη». Ο Φινλανδός νικητής στο συγκεκριμένο αγώνα δυο φορές (2003, 2008) κινήθηκε σε ρυθμό εφάμιλλο των Mercedes.
Από την πλευρά του ο Αλόνσο, 3 φορές νικητής στο συγκεκριμένο αγώνα (2005, 2007, 2012 με 3 διαφορετικές ομάδες) συμπλήρωσε: «Μαθαίνουμε ακόμη κάτι λογικό καθώς είμαστε στην αρχή του πρωταθλήματος. Για να δούμε που βρισκόμαστε σε σχέση με τον ανταγωνισμό θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι αύριο ή και μεθαύριο. Για μας πήγαν όλα καλά δεν είχαμε προβλήματα και συμπληρώσαμε τους γύρους που είχαμε στόχο».
ρυθμό αγώνα και αν η κατάσταση παραμείνει ως έχει πιθανότατα θα έχουμε εντυπωσιακή μάχη την Κυριακή για το βάθρο. Σε απάνθρωπες συνθήκες αγωνίστηκαν σήμερα πιλότοι και μηχανικοί στη σάουνα της Σεπάνγκ. Η θερμοκρασία στον αέρα ήταν στους 34 βαθμούς Κελσίου, στο οδόστρωμα έφτασε στους 52 βαθμούς Κελσίου ενώ η υγρασία ξεπερνούσε το 80% το πρωί.
Η πρώτη περίοδος δοκιμών ξεκίνησε με τους πιλότους να χρησιμοποιούν την πιο σκληρή από τις δυο διαθέσιμες γόμες. Στη συγκεκριμένη περίπτωση τη σκληρή γόμα (σ.σ: πορτοκαλί χρώμα). Η εικόνα των πρώτων γύρων ήταν γλιστρήματα του πίσω μέρους και μπλοκαρίσματα τροχών στο φρενάρισμα στη σκονισμένη πίστα. Οι Αλόνσο και Μάσα είχαν δυο θεαματικά τετακέ. Η McLaren του Μάγκνουσεν έμεινε με πρόβλημα στη μονάδα ισχύος στην είσοδο του pit lane. Ένας αισθητήρας θερμοκρασίας στην εξάτμιση έδινε υπέρμετρα υψηλές ενδείξεις.
Ο Χάμιλτον χρησιμοποιεί την ίδια μονάδα ισχύος που δημιούργησε το πρόβλημα στην Αυστραλία όπου λειτουργούσαν σωστά οι πέντε από τους έξι κυλίνδρους. Αυτό δεν τον εμπόδισε να σημειώσει σήμερα τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο δοκιμών αν και ο Ράικονεν με τη Ferrari ήταν σχετικά κοντά. Θυμίζουμε ότι με βάση τους φετινούς κανονισμούς κάθε πιλότος έχει στη διάθεσή του 5 μονάδες ισχύος. Ο Νίκο Ρόσμπεργκ με την άλλη Mercedes φάνηκε ν’ αντιμετωπίζει πρόβλημα με την κατανομή της πέδησης στην αρχή της περιόδου. Ειδικότερα ο Ρόσμπεργκ είχε θέμα με μπλοκάρισμα των πίσω τροχών. Προβλημάτων συνέχεια για τη Lotus ο Γκροζάν είχε πρόβλημα με το μικρό ηλεκτροκινητήρα του υπερτροφοδότη ενώ ο Μαλντονάντο έμεινε άπραγος χωρίς να χρονομετρηθεί. Αντίστοιχα και στη Force India ο Πέρεζ έμεινε άπραγος ενόσω οι μηχανικοί του δούλευαν στο μονοθέσιο.
Η μέση γόμα της Pirelli φέρει άσπρο χρώμα στο πλάι...
Η δεύτερη περίοδος δοκιμών ξεκίνησε με τους χρόνους να βελτιώνονται καθώς οι πιλότοι χρησιμοποίησαν και την πιο μαλακή γόμα εκ των δυο διαθέσιμων από την Pirelli, στη συγκεκριμένη περίπτωση τη μέση γόμα (σ.σ: άσπρο χρώμα). Στην προσομοίωση αγώνα φάνηκε οι Ferrari και Red Bull να έχουν παραπλήσιο ρυθμό με τις Mercedes ενώ όλοι λίγο ή περισσότερο αντιμετώπισαν προβλήματα φθοράς των πίσω ελαστικών. Σε κάποια στιγμή ο Χάμιλτον πήρε εντολή από την ομάδα να προσέξει την στιγμιαία κατανάλωση που ξεπερνούσε το όριο των 100kg/hr. Στη Ferrari αποκάλυψαν πως στην αρχή του αγώνα στην Αυστραλία η απόδοση του ERS ήταν μειωμένη λόγω μιας δυσλειτουργίας του λογισμικού της FIA, το οποίο πιστοποιεί ότι η επιπλέον ώθηση της ηλεκτρικής ενέργειας χρησιμοποιείται μετά τα 100km/h. Οι Αλόνσο και Ράικονεν είχαν λιγότερη δύναμη από ανάκτηση ενέργειας μέχρι το πρώτο πιτ στοπ ενώ ειδικά στους πρώτους δυο γύρους δεν είχαν καθόλου. Από τη FIA τροποποίησαν το λογισμικό για να μην συμβεί ξανά αυτό. Η Lotus του Μαλντονάντο δεν εμφανίστηκε στην πίστα ούτε στη 2η περίοδο, το πρόβλημα ήταν στον υπερτροφοδότη του θερμικού κινητήρα. Αντίστοιχα ο Γκροζάν με την άλλη Lotus έμεινε από κιβώτιο, η βρετανική ομάδα μοιάζει να συνεχίζει τις χειμερινές δοκιμές εξέλιξης που δεν μπόρεσε να κάνει σωστά. Στην Caterham του Κομπαγιάσι το πρόβλημα βρίσκονταν στη μονάδα αποθήκευσης ενέργειας.
O νικητής του προηγούμενου αγώνα, Νίκο Ρόσμπεργκ μιλά στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου.
Ο νικητής της πρεμιέρας, Νίκο Ρόσμπεργκ (Νο 6) και ταχύτερος σήμερα στη Σεπάνγκ, σημείωσε: «Οι συνθήκες σήμερα ήταν ακραίες. Με τόσο υψηλές θερμοκρασίες είναι μεγάλη πρόκληση να λειτουργούν όλα σωστά. Το μονοθέσιο είναι στο όριο και η θερμική καταπόνηση των ελαστικών μεγαλύτερη από το αναμενόμενο, το πίσω μέρος γλιστρά περισσότερο φέτος ίσως και γιατί έχουμε μικρότερη αεροδυναμική απόδοση. Είχαμε κάποια θέματα και δε μεγιστοποιήσαμε την απόδοσή μας. Οι ανταγωνιστές δείχνουν να μείωσαν τη διαφορά από την Αυστραλία οπότε απόψε έχουμε δουλειά».
Από την πλευρά του ο έτερος πιλότος της Mercedes, Λιούις Χάμιλτον (Νο 44) συμπλήρωσε: «Είμαι ικανοποιημένος από την πρόοδο που επιδείξαμε στις δυο περιόδους σήμερα. Το μονοθέσιο δίνει καλή αίσθηση πρέπει να επικεντρωθούμε στην κατανόηση των ελαστικών και να πετύχουμε το σωστό ζύγισμα για τη συνέχεια. Είναι ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες του προγράμματος».
Μιλώντας μετά την ολοκλήρωση των δοκιμών ο παγκόσμιος πρωταθλητής και περσινός νικητής του αγώνα Σεμπάστιαν Φέτελ (Νο 1) τόνισε: «Νομίζω ότι είχαμε μια καλή μέρα, προφανώς οι χρόνοι της Παρασκευής δε σημαίνουν και πολλά, όμως νιώθω καλά να είμαι εκεί ψηλά κοντά στους κορυφαίους. Είχαμε μια αναμενόμενη πορεία σήμερα όχι τέλεια, υπάρχουν ακόμη θέματα προς επίλυση στο λογισμικό. Έχουμε ακόμη πολλά να μάθουμε αλλά αισθάνομαι χαρούμενος».
Από την πλευρά του ο Ρικιάρντο (Νο 3) πρόσθεσε πως η RB10 χρειάζεται βελτίωση σε ρυθμό αγώνα: «Έχουμε περιθώρια βελτίωσης και ελπίζω απόψε να τα διανύσουμε. Η υγρασία είναι η μεγαλύτερη πρόκληση εδώ, αλλά όλα καλά μας σκληραγωγεί».
Συγκρατημένη αισιοδοξία στο στρατόπεδο της Ferrari με το Ράικονεν επιτέλους να χαμογελά: «Σίγουρα ήταν μια πολύ πιο θετική μέρα σε σύγκριση με την Παρασκευή στη Μελβούρνη. Ένιωθα πιο άνετα στην F14T σήμερα. Δεν είχαμε προβλήματα αλλά έχουμε πολύ δουλειά ακόμη». Ο Φινλανδός νικητής στο συγκεκριμένο αγώνα δυο φορές (2003, 2008) κινήθηκε σε ρυθμό εφάμιλλο των Mercedes.
Από την πλευρά του ο Αλόνσο, 3 φορές νικητής στο συγκεκριμένο αγώνα (2005, 2007, 2012 με 3 διαφορετικές ομάδες) συμπλήρωσε: «Μαθαίνουμε ακόμη κάτι λογικό καθώς είμαστε στην αρχή του πρωταθλήματος. Για να δούμε που βρισκόμαστε σε σχέση με τον ανταγωνισμό θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι αύριο ή και μεθαύριο. Για μας πήγαν όλα καλά δεν είχαμε προβλήματα και συμπληρώσαμε τους γύρους που είχαμε στόχο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου