Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Μαριάντα Πιερίδη: Ήξερα εδώ και δέκα χρόνια ότι είναι πολύ δύσκολο να μείνω έγκυος

Η τραγουδίστρια μοιράστηκε με το κοινό τις δυσκολίες που είχε στο να αποκτήσει παιδί
Στην εκπομπή “Μίλα” βρέθηκε η Μαριάντα Πιερίδη το απόγευμα της Τρίτης και μίλησε
μεταξύ άλλων για την εγκυμοσύνη της.Η γνωστή τραγουδίστρια, που διανύει τον έκτο μήνα της εγκυμοσύνης της, δήλωσε: «Ήξερα εδώ και δέκα χρόνια ότι είναι πολύ δύσκολο να καταφέρω να μείνω έγκυος. Το 'χα βγάλει σχεδόν από το μυαλό μου. Ειδικά μετά το ατύχημα ο γιατρός μου είχε πει ότι θα είναι ακόμα πιο δύσκολο να γίνω μητέρα. Έπρεπε να κάνω απ' την αρχή όλες τις θεραπείες. Κι έτσι, σταμάτησα να το σκέφτομαι. Είπα να χαλαρώσω λίγο, περνούσα καλά με τον σύντροφό μου και την οικογένειά μου» και συμπλήρωσε:«Μετά το ατύχημα είδα λίγο διαφορετικά τη ζωή. Είναι αυτό που λέμε ότι αν είναι γραφτό να "φύγεις", θα σου πέσει ένα τούβλο στο κεφάλι κάτω από ένα μπαλκόνι... Είδα, λοιπόν, τη ζωή διαφορετικά και αυτό με χαλάρωσε».

Η τραγουδίστρια μοιράστηκε με τον κόσμο το πως ανακάλυψε ότι είναι έγκυος και είπε: «Το κατάλαβα στον δεύτερο μήνα. Το καλοκαίρι, που είχα τρεις μέρες κενό και πήγα διακοπές στην Κρήτη, κοιμόμουν στο ξενοδοχείο επί τρεις μέρες. Δεν ήξερα ότι αυτό ήταν "σύμπτωμα". Όταν πήγα στον γιατρό μου, έγινε ό,τι έγινε»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου