Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Η Μάρω Κοντού αποκάλυψε τι πλαστικές έχει κάνει

Μίλησε ανοιχτά με απόλυτη ειλικρίνεια.Για τις πλαστικές επεμβάσεις που έχει κάνει μίλησε ανοιχτά σε εφημερίδα η Μάρω Κοντού, εξηγώντας ότι δεν έχει περιοριστεί μόνο σε αυτή στη
μύτη της, αλλά έχει κάνει τόσο στα βλέφαρα, όσο και στο πιγούνι της!«Η τελευταία ταινία που γύρισα πριν από την πλαστική, ήταν τα 'Κίτρινα γάντια'. Με είχε παροτρύνει τότε ο Δημήτρης Χορν με τον Φίνο, που μου είχαν πει πως έβγαινα στο φακό λίγο σκληρή. Την επέμβαση την είχα κάνει στην Ελλάδα. Τον γιατρό αν θυμάμαι καλά, τον έλεγαν Μωραΐτη. Έπειτα από χρόνια διόρθωσα τα βλέφαρά μου και το πιγούνι μου. Είμαι υπέρ των πλαστικών επεμβάσεων, αρκεί να μη σε παραμορφώνουν» είπε στην εφημερίδα Espresso.

Και συνέχισε: «αν θέλει ο Θεός και τα 80 θα με βρουν στα σανίδι να παίζω», προσθέτοντας ότι ακόμα και σήμερα, στα 79 της, οι πιο τολμηροί την πλησιάζουν και της λένε ότι τους άρεσε πολύ ως γυναίκα.

Τέλος, μίλησε και για τη γυμνή φωτογράφηση που είχε κάνει τη δεκαετία του '80. «Το έκανα και δεν έχω κανένα θέμα. Με φωτογράφο τον απίστευτο Ντίνο Διαμαντόπουλο, ούτε που το κατάλαβα... Δεν είχα κανένα θέμα με το γυμνό. Άλλωστε, μέχρι τα 50 μου αισθανόμουν άνετα με το σώμα, έκανα γυμνισμό», είπε κλείνοντας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου