Στο στόχαστρο οι Young Urban Male.«Το μετρό-σεξουαλ, που αποτελούσε κλισέ πριν από 20
χρόνια, γίνεται τώρα μια εμπορική πραγματικότητα», λέει η HSBCΗ μόδα μπορεί να αλλάξει τους ρόλους των δύο φύλων και την ηλικία. Πλέον, σε πολλά μέρη του κόσμου, η πιο ελκυστική ηλικία-δημογραφικά- για εταιρείες ειδών πολυτελείας όπως η Burberry και η Coach δεν είναι οι γυναίκες μέσης ηλικίας με χρυσές πιστωτικές κάρτες. Είναι οι εικοσάρηδες άντρες με smartphones και θέματα... αυτοεκτίμησης.Η νέα αυτή τάση ονομάστηκε "Yummy" και σημαίνει «Young Urban Male» (νέος αστός) και υποδηλώνει μία νέα «μετροσέξουαλ στροφή» στις αγοραστικές συνήθειες των ανδρών, η οποία πρόκειται να καθορίσει τις δαπάνες σε είδη πολυτελείας τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με μελέτη της HSBC.«Το μετρό-σεξουαλ, που αποτελούσε κλισέ πριν από 20 χρόνια, γίνεται τώρα μια εμπορική πραγματικότητα», λέει η HSBC.
Διαβάστε περισσότερα από το newmoney.gr εδώ
χρόνια, γίνεται τώρα μια εμπορική πραγματικότητα», λέει η HSBCΗ μόδα μπορεί να αλλάξει τους ρόλους των δύο φύλων και την ηλικία. Πλέον, σε πολλά μέρη του κόσμου, η πιο ελκυστική ηλικία-δημογραφικά- για εταιρείες ειδών πολυτελείας όπως η Burberry και η Coach δεν είναι οι γυναίκες μέσης ηλικίας με χρυσές πιστωτικές κάρτες. Είναι οι εικοσάρηδες άντρες με smartphones και θέματα... αυτοεκτίμησης.Η νέα αυτή τάση ονομάστηκε "Yummy" και σημαίνει «Young Urban Male» (νέος αστός) και υποδηλώνει μία νέα «μετροσέξουαλ στροφή» στις αγοραστικές συνήθειες των ανδρών, η οποία πρόκειται να καθορίσει τις δαπάνες σε είδη πολυτελείας τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με μελέτη της HSBC.«Το μετρό-σεξουαλ, που αποτελούσε κλισέ πριν από 20 χρόνια, γίνεται τώρα μια εμπορική πραγματικότητα», λέει η HSBC.
Διαβάστε περισσότερα από το newmoney.gr εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου