Τι δήλωσε ο αρχηγός του Βασιλικού Ναυτικού της Μαλαισίας .Τα σόναρ τους (ηχοεντοπιστικά συστήματα), δεν έχουν σχεδιαστεί για τη διεξαγωγή ερευνών στο βυθό της θάλασσαςΤο Βασιλικό Ναυτικό της Μαλαισίας (RMN) δεν χρησιμοποιεί υποβρύχια στις επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης (SAR) της πτήσης MH370 της Malaysian Airlines, καθώς τα σόναρ τους (ηχοεντοπιστικά συστήματα), δεν έχουν σχεδιαστεί για τη διεξαγωγή ερευνών στο βυθό της θάλασσας.
«Τα υποβρύχια που έχουμε, μας εξυπηρετούν μόνο για την ανίχνευση, την αναζήτηση και για τη μετακίνηση υποβρυχίων που παράγουν συγκεκριμένο ήχο, όπως ο ήχος των κινητήρων, η κίνηση που κάνουν, αλλά και οι μεταδόσεις που παράγουν το ραδιόφωνο και τα αντίστοιχα σόναρ», δήλωσε ο αρχηγός του Βασιλικού Ναυτικού, Λακσαμάνα Ταν Σρι Αμπντούλ Αζίζ Τζαφάρα, σε δηλώσεις που έκανε σήμερα (11/3), απαντώντας στο ερώτημα για ποιο λόγο δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ακόμα τα υποβρύχια στις έρευνες.
«Στο Ναυτικό δεν χρησιμοποιούμε υποβρύχια για αποστολές έρευνας και διάσωσης και για δύο ακόμα λόγους: Τον περιορισμό της βέλτιστης ταχύτητας που μπορούν να αναπτύξουν τα υποβρύχια αλλά και τον υψηλό κίνδυνο σύγκρουσης με άλλα πλοία που συμμετέχουν στις επιχειρήσεις SAR» συνέχισε.
Είπε ακόμα ότι τα υποβρύχια δεν ήταν κατάλληλα για την ανίχνευση σκαφών στο βυθό της θάλασσας, προσθέτοντας ότι υπάρχουν καλύτερες επιλογές για να συμβεί κάτι τέτοιο, συμπεριλαμβανομένων των σόναρ που διαθέτουν τα υδρογραφικά σκάφη, τα σκάφη διάσωσης υποβρυχίων, αλλά και εξειδικευμένα σκάφη διάσωσης.
«Το μαύρο κουτί μεταδίδει σήμα πολύ χαμηλής συχνότητας. Μπορεί να εντοπιστεί με τη χρήση ενός GPS ή ενός έξυπνου συστήματος πλωτήρα, με τα οποία είναι εφοδιασμένα τα σκάφη διάσωσης υποβρυχίων ή οποιοδήποτε άλλο εξειδικευμένο σκάφος διάσωσης. Τα υποβρύχια δεν είναι εξοπλισμένα με τέτοιο σύστημα», συμπλήρωσε ο Αμπντούλ Αζίζ.
«Τα υποβρύχια που έχουμε, μας εξυπηρετούν μόνο για την ανίχνευση, την αναζήτηση και για τη μετακίνηση υποβρυχίων που παράγουν συγκεκριμένο ήχο, όπως ο ήχος των κινητήρων, η κίνηση που κάνουν, αλλά και οι μεταδόσεις που παράγουν το ραδιόφωνο και τα αντίστοιχα σόναρ», δήλωσε ο αρχηγός του Βασιλικού Ναυτικού, Λακσαμάνα Ταν Σρι Αμπντούλ Αζίζ Τζαφάρα, σε δηλώσεις που έκανε σήμερα (11/3), απαντώντας στο ερώτημα για ποιο λόγο δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ακόμα τα υποβρύχια στις έρευνες.
«Στο Ναυτικό δεν χρησιμοποιούμε υποβρύχια για αποστολές έρευνας και διάσωσης και για δύο ακόμα λόγους: Τον περιορισμό της βέλτιστης ταχύτητας που μπορούν να αναπτύξουν τα υποβρύχια αλλά και τον υψηλό κίνδυνο σύγκρουσης με άλλα πλοία που συμμετέχουν στις επιχειρήσεις SAR» συνέχισε.
Είπε ακόμα ότι τα υποβρύχια δεν ήταν κατάλληλα για την ανίχνευση σκαφών στο βυθό της θάλασσας, προσθέτοντας ότι υπάρχουν καλύτερες επιλογές για να συμβεί κάτι τέτοιο, συμπεριλαμβανομένων των σόναρ που διαθέτουν τα υδρογραφικά σκάφη, τα σκάφη διάσωσης υποβρυχίων, αλλά και εξειδικευμένα σκάφη διάσωσης.
«Το μαύρο κουτί μεταδίδει σήμα πολύ χαμηλής συχνότητας. Μπορεί να εντοπιστεί με τη χρήση ενός GPS ή ενός έξυπνου συστήματος πλωτήρα, με τα οποία είναι εφοδιασμένα τα σκάφη διάσωσης υποβρυχίων ή οποιοδήποτε άλλο εξειδικευμένο σκάφος διάσωσης. Τα υποβρύχια δεν είναι εξοπλισμένα με τέτοιο σύστημα», συμπλήρωσε ο Αμπντούλ Αζίζ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου