Πριν από δύο χρόνια έριξε τίτλους τέλους στην καριέρα της ως μοντέλου, αποφασίζοντας να ασχοληθεί με το κόσμημα και το εμπόριο vintage επώνυμων τσαντών. Η άλλοτε
αναπληρωματική Σταρ Ελλάς είναι πλέον μια γυναίκα που «πουλά» υψηλό γούστο από νέο μετερίζιΕτος 1997 και στο ιστορικό κέντρο της Ρώμης λαμβάνει χώρα μία από τις μεγαλύτερες επιδείξεις μόδας. Μια Ελληνίδα καλλονή, η Αντζελα Ευριπίδη, κατεβαίνει τα σκαλοπάτια της Πιάτσα Ντι Σπάνια φορώντας ρούχα Trussardi ανάμεσα σε ιερά τέρατα του διεθνούς μόντελινγκ. Αυτή είναι για εκείνη η σημαντικότερη στιγμή στην καριέρα της. «Μόλις είχε πεθάνει ο Τζιάνι Βερσάτσε και θυμάμαι ότι τα μοντέλα του επιδείκνυαν συγκλονισμένα την τελευταία του συλλογή. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την ώρα που η Ναόμι Κάμπελ ξέσπασε σε λυγμούς παρασύροντας και τις υπόλοιπες». Η Αντζελα Ευριπίδη δεν είναι απλώς ένα κορίτσι που απέσπασε τον τίτλο της Αναπληρωματικής Σταρ Ελλάς στα Καλλιστεία του ANT1, αφού κατάφερε να σημειώσει μια σημαντική καριέρα στον χώρο του εγχώριου μόντελινγκ δουλεύοντας με τους σημαντικότερους Ελληνες σχεδιαστές: «Είχα την τύχη να ανήκω σε μια γενιά μοντέλων που σε αντίθεση με την προηγούμενη δεν εμπεριείχε ανταγωνισμούς και χτυπήματα κάτω από τη ζώνη. Εμείς δεν βάζαμε καρφίτσες στα ρούχα των “ανταγωνιστριών” μας και δεν εξαφανίζαμε τα παπούτσια τους, κάτι που, όπως μας έλεγε ο Μιχάλης Ασλάνης, έκαναν οι μεγαλύτερες». Η Αντζελα θα δουλέψει και στον χώρο της τηλεόρασης, τότε που οι παραγωγές ήταν μεγάλες και τα σόου έφερναν κατά πολύ σε εκείνα του εξωτερικού. «Μία από τις συνεργασίες που αναπολώ είναι εκείνη με τον Γιώργο Μαρίνο. Ο Γιώργος είναι ένας εκπληκτικός άνθρωπος και ένας υπέροχος συνεργάτης. Ογδόντα έπαιρναν μέρος στο “Ciao ΑΝΤ1”; Στις γιορτές θα έπαιρνε δώρα και στις 80!». Παρά τη λαμπρή καριέρα της, πριν από δύο χρόνια αποφάσισε να εγκαταλείψει το μόντελινγκ και να υπηρετήσει τον χώρο της μόδας από άλλο πόστο. «Η δική μου γενιά είχε κρεμάσει τα παπούτσια και ένιωθα την ανάγκη να κάνω το ίδιο κι εγώ». Εκτοτε συνεργάζεται με την αλυσίδα μπουτίκ «Luxury Toys» που πουλά vintage τσάντες και αξεσουάρ. «Παλαιότερα οι Ελληνίδες είχαν ταμπού απέναντι στα μεταχειρισμένα, γι’ αυτό και δεν τα αγόραζαν. Σήμερα έχουν καταλάβει ότι πρόκειται για μια διεθνή τάση την οποία μέρα με τη μέρα ακολουθούν όλο και περισσότερο, μπαίνοντας με άνεση σε τέτοιου είδους καταστήματα τόσο για να πουλήσουν όσο και για ν’ αγοράσουν. Πολλές από αυτές τις κυρίες δεν το κάνουν μόνο για οικονομικούς λόγους. Για παράδειγμα, προχθές μας επισκέφθηκε μια κυρία φέρνοντάς μας 20 τσάντες Balenciaga, τις οποίες ήθελε να ξεφορτωθεί ανταλλάσσοντάς τις με άλλες καθώς τις είχε βαρεθεί».
Οσο για τα κοσμήματα, αποτελούν την τελευταία μεγάλη της αγάπη. Η σειρά που λανσάρει φέρει τον τίτλο «Αngel by Stratis» και πρόκειται για αληθινά έργα τέχνης κατασκευασμένα από ορείχαλκο ή ασήμι και διακοσμημένα με πολύτιμους λίθους. Τα σχέδια είναι δικής της έμπνευσης, ενώ το design τελειοποιείται από τον επαγγελματία σχεδιαστή Στρατή Βογιατζή. Στην αγορά κυκλοφόρησαν πριν από λίγες ημέρες, με την Αντζελα Ευριπίδη και τον Στέλιο Ρόκκο να αποτελούν τα πρόσωπα της βασικής καμπάνιας, ενώ μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις θα διατεθεί σε κάποια από τα γηροκομεία της Αθήνας.
αναπληρωματική Σταρ Ελλάς είναι πλέον μια γυναίκα που «πουλά» υψηλό γούστο από νέο μετερίζιΕτος 1997 και στο ιστορικό κέντρο της Ρώμης λαμβάνει χώρα μία από τις μεγαλύτερες επιδείξεις μόδας. Μια Ελληνίδα καλλονή, η Αντζελα Ευριπίδη, κατεβαίνει τα σκαλοπάτια της Πιάτσα Ντι Σπάνια φορώντας ρούχα Trussardi ανάμεσα σε ιερά τέρατα του διεθνούς μόντελινγκ. Αυτή είναι για εκείνη η σημαντικότερη στιγμή στην καριέρα της. «Μόλις είχε πεθάνει ο Τζιάνι Βερσάτσε και θυμάμαι ότι τα μοντέλα του επιδείκνυαν συγκλονισμένα την τελευταία του συλλογή. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την ώρα που η Ναόμι Κάμπελ ξέσπασε σε λυγμούς παρασύροντας και τις υπόλοιπες». Η Αντζελα Ευριπίδη δεν είναι απλώς ένα κορίτσι που απέσπασε τον τίτλο της Αναπληρωματικής Σταρ Ελλάς στα Καλλιστεία του ANT1, αφού κατάφερε να σημειώσει μια σημαντική καριέρα στον χώρο του εγχώριου μόντελινγκ δουλεύοντας με τους σημαντικότερους Ελληνες σχεδιαστές: «Είχα την τύχη να ανήκω σε μια γενιά μοντέλων που σε αντίθεση με την προηγούμενη δεν εμπεριείχε ανταγωνισμούς και χτυπήματα κάτω από τη ζώνη. Εμείς δεν βάζαμε καρφίτσες στα ρούχα των “ανταγωνιστριών” μας και δεν εξαφανίζαμε τα παπούτσια τους, κάτι που, όπως μας έλεγε ο Μιχάλης Ασλάνης, έκαναν οι μεγαλύτερες». Η Αντζελα θα δουλέψει και στον χώρο της τηλεόρασης, τότε που οι παραγωγές ήταν μεγάλες και τα σόου έφερναν κατά πολύ σε εκείνα του εξωτερικού. «Μία από τις συνεργασίες που αναπολώ είναι εκείνη με τον Γιώργο Μαρίνο. Ο Γιώργος είναι ένας εκπληκτικός άνθρωπος και ένας υπέροχος συνεργάτης. Ογδόντα έπαιρναν μέρος στο “Ciao ΑΝΤ1”; Στις γιορτές θα έπαιρνε δώρα και στις 80!». Παρά τη λαμπρή καριέρα της, πριν από δύο χρόνια αποφάσισε να εγκαταλείψει το μόντελινγκ και να υπηρετήσει τον χώρο της μόδας από άλλο πόστο. «Η δική μου γενιά είχε κρεμάσει τα παπούτσια και ένιωθα την ανάγκη να κάνω το ίδιο κι εγώ». Εκτοτε συνεργάζεται με την αλυσίδα μπουτίκ «Luxury Toys» που πουλά vintage τσάντες και αξεσουάρ. «Παλαιότερα οι Ελληνίδες είχαν ταμπού απέναντι στα μεταχειρισμένα, γι’ αυτό και δεν τα αγόραζαν. Σήμερα έχουν καταλάβει ότι πρόκειται για μια διεθνή τάση την οποία μέρα με τη μέρα ακολουθούν όλο και περισσότερο, μπαίνοντας με άνεση σε τέτοιου είδους καταστήματα τόσο για να πουλήσουν όσο και για ν’ αγοράσουν. Πολλές από αυτές τις κυρίες δεν το κάνουν μόνο για οικονομικούς λόγους. Για παράδειγμα, προχθές μας επισκέφθηκε μια κυρία φέρνοντάς μας 20 τσάντες Balenciaga, τις οποίες ήθελε να ξεφορτωθεί ανταλλάσσοντάς τις με άλλες καθώς τις είχε βαρεθεί».
Οσο για τα κοσμήματα, αποτελούν την τελευταία μεγάλη της αγάπη. Η σειρά που λανσάρει φέρει τον τίτλο «Αngel by Stratis» και πρόκειται για αληθινά έργα τέχνης κατασκευασμένα από ορείχαλκο ή ασήμι και διακοσμημένα με πολύτιμους λίθους. Τα σχέδια είναι δικής της έμπνευσης, ενώ το design τελειοποιείται από τον επαγγελματία σχεδιαστή Στρατή Βογιατζή. Στην αγορά κυκλοφόρησαν πριν από λίγες ημέρες, με την Αντζελα Ευριπίδη και τον Στέλιο Ρόκκο να αποτελούν τα πρόσωπα της βασικής καμπάνιας, ενώ μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις θα διατεθεί σε κάποια από τα γηροκομεία της Αθήνας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου