Τρίτη, 30 Απριλίου 2013

«Θύελλα» για τη διαφήμιση της Hyundai

Οι διαφημιστές θεωρούν ότι έχουν πετύχει το στόχο τους αν τα μηνύματά τους προκαλέσουν συζήτηση ή ακόμη και αντιδράσεις. Στην περίπτωση όμως του Hyundai ix35 Fuel Cell η εξέλιξη δεν
ήταν η αναμενόμενη για την κορεατική εταιρεία και τη διαφημιστική Innocean.

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Η διαφήμιση δείχνει έναν μεσήλικα άντρα να κάθεται στο δεξιοτίμονο ix35 μέσα στο γκαράζ του σπιτιού του.
Μέσω σωλήνα έχει συνδέσει την εξάτμιση με την καμπίνα των επιβατών σε μία προφανή απόπειρα αυτοκτονίας. Μετά από λίγο όμως ανοίγει την πόρτα του γκαράζ, καθώς συνειδητοποιεί ότι το SUV με κυψέλες καυσίμου δεν εκπέμπει καυσαέρια στο περιβάλλον, αλλά απλά νερό.

Οι αντιδράσεις ήταν έντονες, με χαρακτηριστικότερη αυτή μίας νεαρής Βρετανίδας, η οποία εργάζεται σε διαφημιστική εταιρεία και της οποίας ο πατέρας είχε αυτοκτονήσει με τον ίδιο τρόπο όταν εκείνη ήταν παιδί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου